Οι επιτυχόντες του 1ου Γενικού Λυκείου Μεσσήνης



Θερμά συγχαρητήρια στα παραδίπλα δικά μου παιδιά, για την επιτυχία τους , στα υπόλοιπα παιδιά της Μεσσήνης, αλλά και σε όλα τα παιδιά ανά την Ελλάδα
Να μου επιτραπεί να κάνω μια παρέμβαση ως καθηγητής ως πρόσφατος προπτυχιακός και μεταπτυχιακός φοιτητής, ως γονέας , ως Δ/ντής κτλ
Αν ήταν να πώ τρεις μόνο συμβουλές σε νέους φοιτητές , που να έχουν βαρύτητα και ουσία ποιές θα ήταν; Νομίζω ότι τις ξέρω. Ας τις διατυπώσω:
1. Να πηγαίνετε σε όλες τις παραδόσεις όλων των μαθημάτων ανελλιπώς και να κρατάτε σημειώσεις για SOS κτλ . Μην παραλείψετε να διαβάσετε καλά-καλά-καλά , τα βασικά μαθήματα κάθε Σχολής (φροντίστε να μάθετε ποιά είναι!) Ό,τι κάνετε και ό,τι δεν κάνετε θα το βρείτε μπροστά σας. Αργά ή γρήγορα, αλλά θα το βρείτε. Μην κυνηγήσετε το πενταράκι, ούτε το δεκάρι. Κυνηγήστε την εμβάθυνση στις βασικές γνώσεις. Σε αυτό βοηθάνε οι συζητήσεις στην σχολή με τους συμφοιτητές σας μεταξύ τυρού και αχλαδιού. Αυτό το λένε άτυπη γνώση . Αν μπορείτε να μείνετε σε φοιτητική εστία μείνετε, αυτό θα σας βοηθήσει σε όλα τα προηγούμενα. Θα το δείτε.
2. Να έχετε από τώρα στο μυαλό σας, ότι οι σπουδές, δεν τελειώνουν με την λήψη του πτυχίου. Αυτό δεν το ξέρει ο περίγυρός σας. Για να έχετε την διαβίου δυνατότητα εκπαίδευσης και κατάρτισης, θα πρέπει να έχετε ορισμένα εργαλεία κατακτημένα στον μέγιστο δυνατό βαθμό. Αγγλικά, γνώση Η/Υ , εμβάθυνση στα βασικά μαθήματα της Σχολής σας. (Μάθετε ποια είναι! Επιμείνετε σε αυτά!) Ας πούμε για το Μαθηματικό, βασικά είναι ο Απειροστικός, η Γραμμική Άλγεβρα, (Ι, ΙΙ, ΙΙΙ, κτλ) Για το Οικονομικό όλα τα Μαθηματικά Μίκρο και Μάκρο. Αν κάποιος υστερεί σε αυτά θα υστερεί και σε όλα τα άλλα. αν τα μάθει αυτά καλά, θα μάθει καλά και όλα τα άλλα.
3. Να τηρηθούν τα 1. και 2.
Σας μεταφέρω και την αγάπη μου που μπορεί να μην πολυφαίνοταν στο σχολείο με καμιά φωνή που έβαζα που και πού
:-)

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
μπράβο για την παρέμβαση αφού άλλοι πιο υπευθυνοι ασχολούνται με τα αποκαιδια τους

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΡΙΤΗ συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

Υποψήφιοι διευθυντές Σχολικών μονάδων: Θέμα 1ον Μελέτη περίπτωσης! (Θα εμπλουτίζεται καθημερινά με ενδεικτικές απαντήσεις)