Μέρλας Χαράλαμπος: Μια τεράστια προσωπικότητα της Μεσσήνης.

Μέρλας Χαράλαμπος  Η πλέον χαρακτηριστική  φυσιογνωμία της Μεσσήνης.                                                                   

Σχόλια

Ο χρήστης ntinos είπε…
Γεια σας,
λέγομαι Κώστας Ράπτης, είμαι μαθηματικός και εκπαιδευτικός. Το ενδιαφέρον μου για τις νέες τεχνολογίες και την εισαγωγή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία με ώθησε να δημιουργήσω το blog Μαθηματική Εκπαίδευση & Τεχνολογία. Παράλληλα, παρακολουθώ ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του πανεπιστημίου του Leeds από απόσταση, με τίτλο ΜΑ ICT & Education (ΜΑ στις Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνιών & Εκπαίδευση). Στα πλαίσια του μεταπτυχιακού πρόκειται να εκπονήσω τη διπλωματική μου εργασία, η οποία θα είναι σχετική με τις νέες τεχνολογίες του κοινωνικού ιστού (web 2.0) και συγκεκριμένα το blog. Θα επιχειρήσω να εμβαθύνω κατά κύριο λόγο στην ποιότητα και την ποσότητα της επικοινωνίας που λαμβάνει χώρα σε μαθηματικά ιστολόγια Ελλήνων εκπαιδευτικών, εξετάζοντας παράλληλα αν οι εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν τα ιστολόγιά τους για να ενημερωθούν, να ανταλλάξουν επαγγελματικές εμπειρίες, να έρθουν πιο κοντά με τους μαθητές ή τους συναδέλφους τους.

Για να καταφέρω να δώσω ή τουλάχιστο να προσπαθήσω να δώσω μια απάντηση σε αυτά τα ερωτήματα, κατασκεύασα ένα ερωτηματολόγιο το οποίο έχω αποστείλει σε όσους blogger συναδέλφους εντόπισα στο διαδίκτυο. Με τη δική σας συνδρομή, θέλω να πιστεύω ότι θα καταφέρω να βγάλω χρήσιμα συμπεράσματα για την τωρινή, αλλά και μελλοντική χρήση του διαδικτύου στον εκπαιδευτικό χώρο. Τα συμπεράσματα της εργασίας αλλά και μια μετάφρασή της θα αναρτηθούν στο blog Μαθηματική Εκπαίδευση & Τεχνολογία.

Επειδή δεν κατάφερα να εντοπίσω την ηλεκτρονική σας διεύθυνση, θα αφήσω τη δική μου σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου και να συνδράμετε στην προσπάθεια, συμπληρώνοντας ένα ερωτηματολόγιο.

Ευχαριστώ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΡΙΤΗ συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

Υποψήφιοι διευθυντές Σχολικών μονάδων: Θέμα 1ον Μελέτη περίπτωσης! (Θα εμπλουτίζεται καθημερινά με ενδεικτικές απαντήσεις)