Οι εργασίες και οι συγγραφείς των εργασιών που θα παρουσιαστούν στο 27ο Συνέδριο της ΕΜΕ στην Χαλκίδα 19, 20 και 21 Νοεμβρίου.



ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΓΕΝΙΟΣ,
Μπορεί η παιδεία να επηρεάσει την κοινωνία η οποία την παρήγαγε; ,
ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΤΥΧΙΑ,
ΟΜΟΙΟΓΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΕΞΙΣΩΣΕΩΝ ΤΥΠΟΥ MAXWELL,
ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΜΑΡΙΑ,   
ΠΡΟΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΠΑΡΑΒΟΛΙΚΕΣ ΜΕΡΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΕΣ ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ,
ΔΑΣΣΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ,
EΠΙΛΥΣΗ ΓΡΑΜΜΙΚΟΥ ΟΜΟΓΕΝΟΥΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ Ν-ΤΑΞΗΣ,
ΘΩΜΑΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ,
Αναζητώντας τις γνώσεις και ικανότητες ενός δασκάλου των Μαθηματικών: Από τις διαπιστώσεις στην πράξη, 
ΚΟΛΕΖΑ ΕΥΓΕΝΙΑ,
Τα Μαθηματικά και ο δάσκαλος των Μαθηματικών στις προκλήσεις των καιρών,
ΚΟΛΕΖΑ ΕΥΓΕΝΙΑ,
Παιδεία και Κοινωνία
ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ,
Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΤΗΣ Β/ΘΜΙΑΣ,  ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ, 
ΜΑΡΙΝΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ,
ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΙΣ ΣΥΜΠΛΗΓΑΔΕΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΘΕΣΕΩΝ, 
ΜΑΥΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ,
Ο Δάσκαλος των Μαθηματικών. Προϋποθέσεις, Ρόλοι, Επιμόρφωση. Ένα διάγραμμα διαπιστώσεων και προτάσεων, 
ΜΕΓΑΛΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ, 
ΟΡΙΑ, ΦΡΑΓΜΑΤΑ, ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΣΣΩΡΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, 
ΜΕΡΚΟΥΡΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ,
Ο ρόλος της εκπαίδευσης στην κοινωνία των πολιτών,  
ΜΠΑΤΕΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, 
ΜΕΡΙΚΕΣ ΝΕΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΧΑΡΤΑΕΤΟΥ: ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ, 
ΝΑΡΔΗ ΕΛΕΝΑ,
Δραστηριότητες Συγκεκριμένων Καταστάσεων και Συνεντεύξεις ως εργαλεία για τη διερεύνηση των αντιλήψεων και γνώσεων του καθηγητή των Μαθηματικών: Παραδείγματα από την Άλγεβρα και την Ανάλυση,
ΝΑΡΔΗ ΕΛΕΝΑ,
Η Λειτουργία του Μαθηματικού Δασκάλου της Β/Θμιας Εκπάιδευσης Μέσα στην Τάξη,
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ,
Στο πνεύμα της Πληροφορικής: Από τη Λογική του Αριστοτέλη στη λογική του Η/Υ, 
ΠΟΤΑΡΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ,
Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ, 
ΣΚΟΥΡΟΓΙΑΝΝΗΣ Κ.- ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ Χ.-ΣΕΒΡΟΓΛΟΥ Β.,  
ΕΠΙΛΥΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ  ΣΚΕΔΑΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΩΝ ΚΥΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΜΕΙΚΤΕΣ  ΣΥΝΟΡΙΑΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΕ ΧΕΙΡΟΜΟΡΦΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, 
ΤΖΕΚΑΚΗ ΜΑΡΙΑΝΑ,
Το μαθητικό νόημα που κατασκευάζεται μέσα στην τάξη των Μαθηματικών, 
ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ,
ΟΙ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ,  
ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ,
Παιδαγωγική Κατάρτιση Εκπαιδευτικών,
ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ,
Παιδεία και Κοινωνία: Το παράδειγμα της Μαθηματικής Εκπαίδευσης (κοινωνικό, πολιτιστικό και πολιτικό πλαίσιο:  έρευνα  και ανάπτυξη μαθηματικών εκπαιδευτικών πρακτικών) : Προτάσεις, 
ΝΑΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ,
ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΤΑΞΗ:ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ,
ΝΤΡΙΑΝΚΟΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ,
ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΕΜΒΑΔΩΝ,
ΟΡΦΑΝΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ,
Τι να τα κάνουμε αυτά τα μαθηματικά, ρε δάσκαλε;,
ΣΤΑΜΕΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ,
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, BLOG ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΕΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑ,
ΔΕΛΙΓΚΑΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ,
ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ ΣΤO ΠΛΑΙΣΙO THΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ Β/ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ,
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ- ΤΖΟΥΜΑΣ ΜΙΧΑΗΛ,
 Κωνικές τομές. Πηγή έμπνευσης για την κατασκευή προβλημάτων της Ευκλείδειας Γεωμετρίας,
ΒΟΣΚΟΓΛΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ,
ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ,
ΤΣΙΛΙΚΑ ΚΥΡΙΑΚΗ-ΚΕΛΕΠΕΣΗ ΕΥΓΕΝΙΑ,
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ. ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΆΛΓΕΒΡΑΣ XCAS ΣΤΗΝ Α¢ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,
ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑΣ,
Γνωσιακή επιστήμη των μαθηματικών! Μια νέα επιστήμη; Η εννοιολογική μεταφορά στα μαθηματικά,
ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ,
ΚΑΘΕ ΛΥΣΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ,
ΖΩΙΤΣΑΚΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ,
ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΡΗΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΜΕ ΔΙΠΛΗ ΔΕΚΑΔΙΚΗ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ,
ΜΑΡΑΝΤΙΔΗΣ ΦΩΤΙΟΣ-ΜΑΡΑΝΤΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ,    
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ: Τι προσφέρεται στα ελληνικά πανεπιστήμια,
ΚΕΙΣΟΓΛΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΣ,
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΟΤΗΤΩΝ ΜΙΑΣ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ (PATTERN) ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ,
ΠΛΑΤΑΡΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ,
Η διδακτική αξιοποίηση του λογισμικού Sketchpad στην διδασκαλία των Γεωμετρικών Απεικονίσεων στο επίπεδο,
ΠΛΕΡΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑ,
ΔΥΣΑΡΙΘΜΗΣΙΑ: Η ΠΟΛΥΔΙΑΣΤΑΤΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ,
ΠΑΤΣΙΟΜΙΤΟΥ ΣΤΡΑΥΡΟΥΛΑ-ΕΜΒΑΛΩΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ,
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕΣΩ ΜΙΑΣ «ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ» ΕΠΑΝΕΦΕΥΡΕΣΗΣ,
ΠΙΤΕΡΗ ΣΟΦΙΑ- ΓΚΙΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ,  
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΣΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2009-2010,
ΚΟΣΥΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, 
Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΚΠΛΗΞΗΣ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΟΞΑ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ, 
ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ,
ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ (L.T.F) OTAN ,
ΖΥΓΟΥΡΗΣ ΚΩΣΤΑΣ,
Η Τεχνολογια στην υπηρεσια των Μαθηματικων: Διαδραστικοι Πινακες,
ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ- ΤΖΟΥΜΑΣ ΜΙΧΑΗΛ, 
Από το πρόβλημα των νομισμάτων, στην εξίσωση του Pell,
ΚΕΡΑΣΑΡΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ,
«ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ»,
ΓΚΟΥΓΚΟΥΜΑΤΗ ΜΑΡΙΑ-ΣΔΡΟΛΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ,  
ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΩΝ ΤΟΥ  Π.Τ.Δ.Ε.  ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΣΤΗ ΒΑΣΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ  ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, 
ΣΩΤΗΡΑΚΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ-ΜΑΛΛΙΑΚΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ,
Η ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΗΜΑΤΩΝ,
ΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ,
Το «πρόβλημα» της εκπαίδευσης των ταλαντούχων μαθητών στα Μαθηματικά,
ΚΟΚΚΑΛΙΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ - ΗΡΑΚΛΕΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ - ΠΙΠΙΝΟΣ ΣΑΒΒΑΣ,
ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΟΥ ΟΡΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΚΩΝΙΚΩΝ ΤΟΜΩΝ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΝΤ,
ΣΤΟΓΙΑΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ,
Η καινοτομία στην εκπαίδευση και η διαχείριση της από τους εκπαιδευτικούς,
ΜΙΜΑΡΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ- ΡΑΛΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ- ΣΑΛΛΙΑΡΗΣ Ι.ΠΑΝΤΕΛΗΣ,
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ και διάφορες εναλλακτικές συνιστώσες στη Διδασκαλία των Μαθηματικών,
ΖΑΦΕΙΡΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ-ΚΟΥΤΣΟΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ,    
ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ,
ΠΕΤΡΟΠΟYΛΟΥ ΓΕΩΡΓIΑ,
ΟΙ ΟΠΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΗΣ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ,
ΜΠΑΚΑ ΠΑΝΩΡΕΑ,
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ,
ΔΟΡΤΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ,
Ο ΚΑΝΟΝΑΣ, Ο ΔΙΑΒΗΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ,
Τσιάντος Βασίλειος - Σάλτας Βασίλειος - Πετασάκης Ιωάννης - Πολυχρονίδου Περσεφόνη -Mesut Tabuk,
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΟΥ ΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ,
ΒΕΡΥΚΙΟΣ ΠΕΤΡΟΣ,
ο δάσκαλος ως ερευνητής και ως σχεδιαστής διδακτικού υλικού: μια μελέτη περίπτωσης,
ΧΕΡΟΥΒΕΙΜ ΕΥΓΕΝΙΑ- ΣΠΎΡΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Η ΕΥΡΕΣΗ ΕΝΟΣ ΚΑΝΟΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΡΟΛΩΝ,
ΒΕΡΥΚΙΟΣ ΠΕΤΡΟΣ,
Μελέτη Μαθήματος Μαθηματικών: μια καινοτόμος πρακτική για την βελτίωση της διδασκαλίας των μαθηματικών,
ΣΠΥΡΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ- ΖΑΓΟΡΙΑΝΑΚΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ,
ΜΝΗΜΟΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΣΧΕΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ. ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ,
ΚΟΛΕΖΑ ΕΥΓΕΝΙΑ-ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ,
ΟΙ ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ TOY ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,
ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΗΛΙΑΣ-ΣΤΕΦΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ-ΓΙΑΛΑΜΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ-ΤΣΟΛΑΚΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, 
ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ Η ΜΕΘΟΔΟΣ PROJECT ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ: ΜΕΛΕΤΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, 
ΣΚΟΥΦΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ-ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ ΕΥΓΕΝΙΟΣ,
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΣΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΟΥ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ,
ΑΠΛΑΚΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ,   
Παίζουμε Μαθηματικά,
ΔΗΜΟΥΛΑΣ ΚΩΣΤΑΣ –ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ ΘΩΜΑΣ- ΒΑΪΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ,   
Η ΣΤΕΝΗ ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΜΕ ΤΑ  ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ. Η ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ,  
ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΧΑΡΟΥΛΑ- ΧΑΒΙΑΡΗΣ ΠΕΤΡΟΣ- ΚΟΤΑΡΙΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ,
ΚΟΙΝΩΝΙΟ-ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ – ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ -ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ,
ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΧΑΡΟΥΛΑ-ΚΟΤΑΡΙΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ-ΧΑΒΙΑΡΗΣ ΠΕΤΡΟΣ,
ΕΘΝΟΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ, ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ ΚΑΙ WEBQUEST: ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ,
ΜΑΤΣΟΥΚΑΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ,  
Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΣΤΙΣ ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ,
ΔΕΛΗΚΑΝΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ,
Η ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΛΓΕΒΡΙΚΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ,
ΜΑΡΙΝΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ,
ΚΑΝΤΕ ΕΡΩΤΑ ΟΧΙ ΜΑΘΗΜΑ,
ΚΟΥΛΕΤΣΗ ΕΙΡΗΝΗ,
To μοντέλο της ζυγαριάς και η χρήση της από τους Καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη διδασκαλία της έννοιας της εξίσωσης,
ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ-ΜΑΥΡΟΜΑΤΗΣ ΑΡΗΣ,
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΚΘΕΤΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ,
ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ-ΚΑΜΠΟΥΡΙΔΗ ΒΑΡΒΑΡΑ-ΜΠΑΡΤΖΑΚΛΗ ΜΑΡΙΑΝΝΑ,
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ,
ΔΟΥΚΑΚΗΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΧΙΟΝΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ-ΖΥΜΠΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ,
Παιδαγωγική κατάρτιση εκπαιδευτικών στη χρήση ψηφιακών εργαλείων. Το παράδειγμα δύο ερευνών
ΓΙΑΣΟΥΜΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ-ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ,
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΟΡΙΟΥ: Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ,
ΚΟΥΛΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ,
ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,
ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ- ΣΚΛΑΒΟΥ ΕΛΕΝΗ,   
ΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΧΘΕΣ, ΣΗΜΕΡΑ, ΑΥΡΙΟ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ,
ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ,
ΠΟΣΟΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ: ΣΩΣΤΟ- ΛΑΘΟΣ,
ΠΙΤΤΑΛΗΣ ΜΑΡΙΟΣ-ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΕΛΛΑ,
μοντελο αξιολογηση της προθεσησ των καθηγητων να χρησιμοιησουν το Cabri στη διδασκαλια της γεωμετριασ,
ΚΑΣΙΜΑΤΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ-ΓΙΑΛΑΜΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ-ΣΟΦΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΑ,
Ο αναστοχασμός ως μέσο διερεύνησης και διαφοροποίησης των αντιλήψεων νηπιαγωγών για τη διδασκαλία των Μαθηματικών στο νηπιαγωγείο,
ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ- ΓΚΑΓΚΑΡΗ ΝΙΚΟΛΑΙΑ-ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΞΕΝΟΦΩΝ- ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ,
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΣΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΥΠΟΨΙΑΣ, ΤΗΣ ΥΠΟΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΙΣΘΗΣΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ,
ΠΑΣΧΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ- ΒΛΑΧΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ,
Η ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ-Συγκριτική παρουσίαση προγραμμάτων επιμόρφωσης σε χώρες της Ευρώπης,
ΜΠΕΛΕΣΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ-ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΑΝΔΡΕΑΣ,
Η κριτική διδασκαλία στα Μαθηματικά μέσω των ΤΠΕ. Σενάριο μαθήματος για την Παραβολή στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης της Β΄ Λυκείου,
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ,
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ,
ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ-ΜΑΛΑΦΕΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ,
Ένα πλαίσιο μέτρησης απόδοσης με χρήση μετασυνόρου για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών μονάδων διαφορετικών ομάδων
ΜΠΑΡΑΛΟΣ Γ.-ΜΙΣΙΑΚΟΥΛΗ.Ε.,
ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ,
ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ,
Μαθηματικά, Πληροφορική και Θεωρία Παιγνίων στην εποχή του Ίντερνετ,  

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΡΙΤΗ συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

Υποψήφιοι διευθυντές Σχολικών μονάδων: Θέμα 1ον Μελέτη περίπτωσης! (Θα εμπλουτίζεται καθημερινά με ενδεικτικές απαντήσεις)