5.043 εκπαιδευτικοί υπέβαλαν αιτήσεις συμμετοχής στην επιμόρφωση ΤΠΕ Β’ Επιπέδου…



5.043 εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υπέβαλαν αιτήσεις συμμετοχής σε 416 προγράμματα επιμόρφωσης ΤΠΕ Β’ επιπέδου.
Τα προγράμματα είναι εξάμηνης διάρκειας και ξεκινούν στις 13 Δεκεμβρίου 2010 σε Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης, σε όλους τους νομούς της χώρας.
Σε προηγούμενες επιμορφωτικές περιόδους, περίπου 8.000 εκπαιδευτικοί έχουν ήδη παρακολουθήσει την επιμόρφωση αυτή.
Στο περιεχόμενο της επιμόρφωσης ΤΠΕ Β’ επιπέδου περιλαμβάνονται οι βασικές αρχές αξιοποίησης των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη με έμφαση στο σχεδιασμό και εφαρμογή εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και σεναρίων με χρήση ΤΠΕ στην τάξη, η παιδαγωγική αξιοποίηση του διαδικτύου και των περιβαλλόντων γενικής χρήσης και διαχείρισης εκπαιδευτικού περιεχομένου (πχ. LMS, πλατφόρμες ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης), η αποδοτική χρήση και αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού και σύγχρονων εργαλείων και υπηρεσιών web 2.0 (πχ. blogs, wikis, podcasts, social networks), καθώς και η εκπαιδευτική αξιοποίηση διαδραστικών συστημάτων διδασκαλίας στην τάξη.
Αξίζει να σημειωθεί, ως καινοτομικό και ουσιαστικό στοιχείο της επιμόρφωσης, ότι τα οφέλη που προκύπτουν από αυτή, θα αρχίσουν να φτάνουν πολύ γρήγορα και με μαζικό τρόπο στους μαθητές, καθώς όλοι οι επιμορφούμενοι εκπαιδευτικοί, μετά την παρακολούθηση των μισών περίπου ωρών του προγράμματος, από τον Φεβρουάριο 2010 θα υλοποιούν κάθε εβδομάδα (για περίπου 10 εβδομάδες), εκπαιδευτικές παρεμβάσεις με χρήση ΤΠΕ στην τάξη με τους μαθητές τους («εφαρμογή στην τάξη», αναπόσπαστο μέρος του προγράμματος), στη βάση σεναρίων που θα προετοιμάζουν σε ειδικές υποστηρικτικές συναντήσεις, με «μέντορα» τον επιμορφωτή τους.
Παράλληλα με την επιμόρφωση και από 4 Δεκεμβρίου 2010, εξελίσσονται οι διαδικασίες πιστοποίησης, για τους αποφοίτους της προηγούμενης επιμορφωτικής περιόδου.
2.600 εκπαιδευτικοί έχουν ήδη υποβάλει αιτήσεις συμμετοχής σε περίπου 250 προγράμματα πιστοποίησης που διεξάγονται σε Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα σε όλη τη χώρα.
Οι δράσεις αυτές διεξάγονται στο πλαίσιο προγράμματος του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007 – 2013 και συγκεκριμένα της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη», που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της  Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου, από σύμπραξη φορέων με τελικό δικαιούχο τον Οργανισμό Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (Ο.ΕΠ.ΕΚ.) και συνδικαιούχους επιστημονικούς φορείς το Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών (ΕΑ.ΙΤΥ) και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (Π.Ι.).
Για περισσότερες λεπτομέρειες και τα τελευταία νέα του έργου, μπορείτε να επισκέπτεστε  την «Πύλη ενημέρωσης και συνεργασίας της επιμόρφωσης ΤΠΕ Β’ επιπέδου» στην ηλεκτρονική 
 διεύθυνση: http://b-epipedo2.cti.gr.
 ========================================(Από Αλφαβήτα)

Τί έγινε στην Μεσσηνία;
Προσεφέρθησαν 2 προγράμματα μόνο για Μαθηματικούς
Υπέβαλαν αίτηση 10 Μαθηματικοί.
Αναμένεται η λειτουργία ενός τμήματος στο Β΄επίπεδο.
Γιάννης Πλατάρος 
Επιμορφωτής Β΄επιπέδου.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΡΙΤΗ συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

Υποψήφιοι διευθυντές Σχολικών μονάδων: Θέμα 1ον Μελέτη περίπτωσης! (Θα εμπλουτίζεται καθημερινά με ενδεικτικές απαντήσεις)