Οι αξιολογικοί πίνακες Διευθυντών Μεσσηνίας και η απέκδυσις(*)

Όταν έχεις υποβάλλει πολλές φορές αίτηση για «στέλεχος» της εκπαίδευσης σε διάστημα δεκαετιών και έχεις (αναγκαστικά) εγκύψει στους νόμους τους εκάστοτε ισχύοντες (ουδείς ίσχυσε δεύτερη φορά!) αποκτάς...πείρα! Μελετώντας πίνακες αξιολογικούς, αποκτάς γνώση των προσόντων των συναδέλφων σου. Κανονικά, όταν ασχολείσαι με τα συνδικαλιστικά και τα επιστημονικά Σωματεία πρέπει να τα ξέρεις όλα. Υποτίθεται, ότι είμαστε μια γειτονιά και όλοι ξέρουμε τα κουτάλια των διπλανών....
Έτσι υποτίθεται. Με το να δούμε τους νέους αξιολογικούς πίνακες, κανονικά δεν πρέπει να εκπλαγούμε καθόλου! Τι να μας εκπλήξει; Το ότι ο υπογράφων ανεκάλυψε τρία λάθη στην μοριοδότησή του; Μπα! Συνήθη τα λάθη και συνήθεις οι ενστάσεις. Με όλες τις Κυβερνήσεις (μην παρεξηγηθεί το πνεύμα μας!) Αν μάλιστα έχεις μπόλικα μόρια μπορεί να γίνει εύκολα το λάθος. (Δεν είναι ειρωνικό αυτό) Επίσης είναι δύσκολο να γίνει λάθος και να πάρεις .....παραπάνω!. Λάθος για το λιγότερο γίνεται πάντα! Αλλά κι αυτό έχει εξήγηση. Ο κάθε υπάλληλος που αξιολογεί τα προσόντα γίνεται συντηρητικός πολύ (λόγω των εύλογων ευθυνών του) και είναι της λογικής του «κόψε» κι αν ο ενιστάμενος μπορεί να αποδείξει το δίκιο του, θα....δικαιωθεί! Άρα τί μπορεί να μας έκανε εντύπωση; Τίποτα! Τα παραπάνω συνιστούν οιονεί πρόλογο για να καταλάβει ο αναγνώστης ότι ακόμα κι αν υφιστάμεθα παράξενη συμπεριφορά για έναν τρίτο (ενδεχομένως) εμείς , ΔΕΝ την εισπράττουμε ως τέτοια, αφού ξέρουμε το καθιερωμένο τοπίο στην Διοίκηση και δη στην Εκπαίδευση πολλές -πολλές δεκαετίες τώρα. Τί μου έκανε όμως εντύπωση στους πίνακες; Το  έβλεπα και δεν το πίστευα! Χρόνια πολλά , ένας παγαπόντης συνάδελφος μας είχε ....πρήξει με τα ...προσόντα που διέθετε! Η αλήθεια είναι, ότι δεν ήταν προκλητικός και επιδειξίας και φαφλατάς. Συντηρητικός είναι,  ευγενικός, όχι κακός. Αλλά με τον τρόπο του, με την συμπεριφορά του, σε μικροεπίπεδο πάντα, έδινε την εντύπωση του πλέον ίσως αδικημένου συναδέλφου του κλάδου! Ο υπογράφων είχε «τσιμπήσει» . Συνέλαβα τον εαυτό μου να λυπάται για τις Υπηρεσιακές «αδικίες» που είχε υποστεί! Είχε πολλά χρόνια στην πλάτη του και λόγω των αόρατων προσόντων που υποδήλωνε (εμμέσως πάντα) έδινε την εντύπωση του σφόδρα αδικημένου που δεν έχει γίνει τουλάχιστον ......υφυπουργός Παιδείας!
Έλα όμως που ήλθε αυτός ο άτιμος ο πίνακας που απέκδυσε (=ξεβράκωσε στην χύδην έκφραση) πολύ κόσμο και ντουνιά! μάλιστα ο ....συγκεκριμένος απήντησε στο θεωρητικό ερώτημα :
«Πόσα είναι τα πιο λίγα μόρια που μπορεί να συγκεντρώσει κάποιος καθηγητής με ....35 χρόνια υπηρεσία εκπαιδευτική;»
Στο παραπάνω ερώτημα που μπορεί να τεθεί σε .....καλοκαιρινή επιθεώρηση του Σεφερλή στο Δελφινάριο, απήντησε ο ....εν λόγω!
Ε.......ας μην λέμε και ονόματα, είμαστε μια ....γειτονιά!
:-)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΡΙΤΗ συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

Υποψήφιοι διευθυντές Σχολικών μονάδων: Θέμα 1ον Μελέτη περίπτωσης! (Θα εμπλουτίζεται καθημερινά με ενδεικτικές απαντήσεις)