Κάλλιο πρώτος(;) στο χωριό σου....

Πώς γίνεται να είσαι δεύτερος στην Πελοπόννησο και να μην έχεις δικαίωμα συμμετοχής στην διαδικασία Σχολικών Συμβούλων;
Γράφηκαν πολλά. Γράφτηκαν όμως καλοκαίρι και μάλιστα σε μια συγκυρία πρωτόγνωρη για την Ελλάδα, όπου εμπρός στα μείζονα οικονομικά προβλήματα όλα τα άλλα περνούν στο «ντούκου»
Παραβιάστηκε ο νόμος 3848/2010 από την ίδια την Πολιτεία χωρίς καμία επίπτωση για κανέναν , αλλά με γνωστές επιπτώσεις για όσους αφορούσε η ορθή ή μη εφαρμογή του νόμου. Κανένας εισαγγελέας δεν επενέβη.Οι πρακτικές γνωστές: Δεν εφαρμόζουμε τον νόμο, εφαρμόζουμε ό,τι θέλουμε, εκ των υστέρων τροποποιούμε τον νόμο για να καλυφθούν οι πρακτικές οι παράνομες, όλοι λάδι, εν Ελλάδι...
Πρώτη φορά στην ιστορία της εκπαίδευσης, αφαιρείται το δικαίωμα από εκπαιδευτικούς να διεκδικήσουν ανώτερη θέση. Δεν αφαιρείται τελείως και απροκαλύπτως ,αφαιρείται όμως κατ΄ουσίαν. Αλλάζει η σειρά, αυθαίρετα και παράνομα. Πρώτα γίνονται οι κρίσεις Συμβούλων και μετά διευθυντών, έλεγε ο νόμος. Τι κι αν το έλεγε; Εμείς κάνουμε το αντίθετο και λογαριασμό δεν δίνουμε. Η αντιπολίτευση, δεν φώναξε όσο θα έπρεπε. Ή μάλλον φώναξε, αλλά αναποτελεσματικώς. Έγιναν επερωτήσεις από όλα τα κόμματα, άνευ όμως ουσίας. Θα μπορούσαν να απειλήσουν όμως με την αμετακίνητη απειλή προς όλους: «Ή εφαρμόζετε τον νόμο ή δεσμευόμαστε, όταν έλθουμε στην εξουσία, να σταματήσουμε την θητεία όλων των στελεχών και το καλοκαίρι που θα ακολουθεί την ανάληψη της θητείας μας, θα κάνουμε τις κρίσεις με την σειρά που εγίνοντο εδώ και 150 χρόνια.» Θα μπορούσαν να υποδείξουν δικαστική οδό διεκδικήσεων και άρσης της παρανομίας. Το ΚΚΕ ως μη μετέχον του «συστήματος» σιωπά σαν να λέει «είδατε που σας τα λέγαμε;» ο ΣΥΡΙΖΑ καταγγέλλει λεκτικά και μένει εκεί, η ΝΔ κάνει επερωτήσεις και αναρτά Δελτία Τύπου, το ΠΑΣΟΚ μέσω της ΠΑΣΚ(!) καταγγέλει το Υπουργείο για τις παλινωδίες του, πλην όμως όλες οι παρανομίες ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ, οι οποίες πλέον είναι άρσιμες μόνο μέσω δικαστικής οδού, με οικονομική αφαίμαξη (ποιος έχει λεφτά να διεκδικήσει μια μακροχρόνια δικαίωση όταν δεν γνωρίζει τι τέξεται η επιούσα;) και με ψυχολογική επιβάρυνση. Γνωρίζω ανθρώπους που έχουν εμπλακεί σε μακροχρόνιες δικαστικές διαμάχες με την Πολιτεία για θέματα όπου ΟΝΤΩΣ ΑΔΙΚΗΘΗΚΑΝ. Ποίο το συμπέρασμα; Λεφτά σε δικηγόρους, ψυχολογική επιβάρυνση, αναστάτωση της οικογενειακής ζωής. Ξέρω όμως και έναν που δικαιώθηκε πραγματικά και πήρε και αποζημιώσεις. Αυτός όμως ήταν η κλασική περίπτωση δικομανούς με έμμισθους κατά μήνα δικηγόρους! Δεν αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση!
 Βεβαίως τα έχω γράψει όπου δει, απλώς σήμερα κάνω το μνημόσυνο στο όνειρο.
Στοχεύεις κάπου. Καταβάλλεις κόπο. Πολύ κόπο. Δουλειά ασύλληπτη, πλην δεν βαρυγκωμάς, διότι σου....αρέσει! Χαλάς λεφτά! Λεφτά πολύ περισσότερα από το προσδοκώμενο οικονομικό όφελος! Δεν παραπονιέσαι, διότι σου αρέσει! Φθάνει η στιγμή όπου πιάνεις σειρά να κριθείς. Μπαίνεις σε σειρά, και σου λένε «Από δω και πέρα αν δεν καταφέρεις να φθάσεις στην ιαματική πηγή, δεν θα πας στην άλλη πηγή που έπινες νερό, αλλά θα πας σπίτι σου που δεν έχει και νερό.....Τι διαλέγεις; Οι κριτές σου είναι δεδομένοι και αποφασίζουν κατά όχι το απόλυτο δοκούν, αλλά...σχεδόν!»
Και βέβαια διαλέγεις αυτό που συμφέρει την οικογένειά σου, μένεις στο σπίτι σου και ανέχεσαι και το μοχθηρό χαμόγελο του γείτονα που επιχαίρει που ενώ είναι για τα...μπάζα είναι σε καλύτερη μοίρα από σένα....
Βεβαίως πλέον έχουμε εκπαιδευθεί να δεχόμαστε τις γελοιότητες της κοινωνίας και να γινόμαστε πιο δυνατοί απ΄ ό,τι δεν μας σκοτώνει....


Σχόλια

Ο χρήστης karger είπε…
ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ, ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΑ ( ΠΟΛΙΤΙΚΑ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ )ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΘΕΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
ΛΕΙΠΕΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ: Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΕΝΑΝΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΑ 30 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.
ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ Ο ΥΓΙΗΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΗ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ...
ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ, Ο ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΠΕΤΕΥΧΘΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΔΡΟ ΜΠΗΚΑΝ ΟΣΟΙ ΧΩΡΟΥΝ ( ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ) Μ΄ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ... Σ΄ ΑΛΛΕΣ ΑΛΛΟΙ...
ΚΑΙ ΤΟ ΓΑΙΤΑΝΑΚΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΦΟΝΤΟ ΤΩΡΑ ΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΑΛΛΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ, ΠΟΥ ΘΑ ΕΦΕΥΡΕΘΕΙ... ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΦΥΣΙΚΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ…
ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΤΟΥ… ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ.
… ΟΙ ΕΞΟΥΣΙΕΣ ( ΠΕΛΑΤΕΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ) ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΨΙΧΟΥΛΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ… Η ΦΑΙΔΡΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.
ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΑ – ΚΑΡΑΝΑΣΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Ο χρήστης Γιάννης Πλατάρος είπε…
Ο λόγος της μη συλλογικής εναντίωσης σε ό,τι γελοίοι γίνεται στα τελευταί χρόνια είναι ΑΠΛΟΣ:
Η αξιοκρατία, είναι νεοελληνικός νεολογισμός. Η σωστή λέξη που υπήρχε κια υπάρχει είναι ο όρος «αριστοκρατία» (=η επικράτηση των αρίστων) Σε καθεστώς Δημοκρατίας, ΔΕΝ είναι αυτονόητο ότι μπορεί να επικρατήσει η αριστοκρατία, εν Δημοκρατία. Πρόκειται για δύο ασύμβατα πολιτεύματα κατ ΄Αριστοτέλη. Δεν τρέφω αυταπάτες ότι μπορούν να γίνουν πολλά, αλλά τρέφω μια ελπίδα, μήπως οι τροϊκανοί θέλοντας να εξασφαλίσουν τα δανεικά τους, ως επικυρίαρχοι που είναι ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ την ....αξιοκρατία!
Πιστεύω, ότι οι πρώτοι που ΔΕΝ την θέλουν είνια οι ίδιοι οι καθηγητές, ασχέτως αν δνε το παραδέχονται...
Αυτά είναι μαύρες αλήθειες εκτός του «πολιτικώς ορθού»

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΡΙΤΗ συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

Υποψήφιοι διευθυντές Σχολικών μονάδων: Θέμα 1ον Μελέτη περίπτωσης! (Θα εμπλουτίζεται καθημερινά με ενδεικτικές απαντήσεις)