Ανάγκες 1ου ΓΕΛ Μεσσήνης (Σχολικές Επιτροπές (VII))

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ 20ης Οκτωβρίου 2009

(Με επανεπικαιροποίηση Νοέμβριος 2011)
1ο Θέμα: «Κτηριακό»
Α) Εξωτερικό βάψιμο:
Το κτήριο εξωτερικά έχει να βαφεί από κατασκευής του (1982) Αυτό φαίνεται στον 1ο όροφο, όπου τα σημάδια είναι εμφανή. Στο ισόγειο έχει υπάρξει πρόχειρη βαφή μέχρι το ύψος ανδρός που φθάνει με βούρτσα.
Το κτήριο, έχει καταπονηθεί από την σεισμικότητα όλων αυτών των ετών και ναι μεν δεν έχει πρόβλημα στατικής επάρκειας, φέρει όμως τριχώσεις πολλές εμφανείς εξωτερικά (όπως μας έχουν υποδείξει Μηχανικοί της Ν.Α. αλλά και ιδιώτες -ανεπισήμως- ή του Δήμου σε ελέγχους) . Όπως μας εξηγήθηκε, από τις τριχώσεις εισρέουν όμβρια ύδατα ή παγετός κατά περίσταση , με αποτέλεσμα επιτάχυνση της διάβρωσης του φέροντος οργανισμού. Είναι ένα φαινόμενο αργό και βραδύ στην εξέλιξή του, όμως με την μακρά μη συντήρησή του έχει αρχίσει. Πρέπει λοιπόν να βαφτεί το κτήριο με σωστό τρόπο, δηλαδή, να κλείσουν οι τριχώσεις με στόκο και μετά να βαφτεί σωστά όλο το κτήριο.
Β) Εσωτερικό βάψιμο.
Δεν είναι μέχρι στιγμής αναγκαίο.
Γ) Πρόβλημα με τους φωταγωγούς:
Είναι σε κατάσταση εκτεταμένης οξείδωσης τα μεταλλικά πλαίσια των υαλοπινάκων. Το παχύ στρώμα αντιοξειδωτικής βαφής πλέον δεν λειτουργεί. Αν σπάσει ένας υαλοπίνακας, δεν μπορεί να αντικατασταθεί εύκολα, λόγω αποσάθρωσης. Μπαίνει νερό πάντα όταν βρέχει . Αποτελούν πηγή κινδύνου για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς στα κλιμακοστάσια. Πρέπει να αντικατασταθούν με αλουμίνια νέας τεχνολογίας και διπλούς υαλοπίνακες που θα εξασφαλίζουν ηχομόνωση από τον θόρυβο των αθλοπαιδιών και των αεροσκαφών , όπως και θερμομόνωση με ευεργετική επίπτωση στην κατανάλωση θερμικής ενέργειας από πετρέλαιο (κυρίως)
Δ) Πρόβλημα με παράθυρα αιθουσών
Και αυτά, πρέπει να αντικατασταθούν με αλουμίνια νέας τεχνολογίας (λευκά) με διπλούς υαλοπίνακες για τους προαναφερθέντες λόγους προστασίας από ηχορύπανση και οικονομίας ενέργειας.
Ε) Πρόβλημα στο ηλεκτρικό κύκλωμα
Από κατασκευής του το κτήριο έχει απαράδεκτα ηλεκτρικά και για την εποχή κατασκευής του. Υπάρχουν εικονικές (ψεύτικες) αναμονές για διακλάδωση («κουτιά») οι ασφάλειες πέφτουν με τις βροχές κτλ . Οι παρεμβάσεις που έχει κάνει ο Δήμος Μεσσήνης πρόσφατα σε 5 αίθουσες , έχουν βελτιώσει την ασφάλεια από καταπτώσεις «σοφάδων» μέσου πάχους 3cm (μπήκε καλαίσθητος ψευδοροφή) όπως και φωτισμού. Υπάρχει ωστόσο ο φωτισμός διαδρόμων και άλλων χώρων . Επίσης δεν υπάρχουν λειτουργούσες πρίζες στις τάξεις, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να εφαρμοσθεί διδασκαλία με νέες τεχνολογίες , σε συνδυασμό με την έλλειψη κουρτινών στις τάξεις , αλλά κυρίως σε συνδυασμό με το επόμενο:
ΣΤ) Πρόβλημα ασφαλείας κτηρίου από διαρρήξεις
Το κτήριο έχει μακρά προϊστορία διαρρήξεων και βανδαλισμών από τα διπλανά σχολεία , διότι χρησιμοποιείται ως «κτήριο κατάληψης» από τους μαθητές των διπλανών σχολείων αλλά και των δικών μας μαθητών ( αλλά όχι πάντα. ) Το κτήριο, είναι ευδιάρρηκτο, από έναν που θα αναρριχηθεί στους ανθεκτικούς μεταλλικούς σωλήνες απορροής όμβριων της οροφής και ο οποίος στην συνέχεια θα σπάσει ένα τζάμι παραθύρου ή απλώς θα το σύρει , αφού προηγουμένως θα έχει φροντίσει να αφαιρέσει την ασφάλεια –καρφί που υπάρχει για να εμποδίζει το σύρσιμο του παραθύρου προς μία κατεύθυνση και το οποίο η καθαρίστρια που κλείνει τα παράθυρα δεν μπορεί να το διαπιστώσει , εκτός αν το κάνει αυτό κάθε μέρα για το σύνολο των παραθύρων και μάλιστα σχολαστικά, αφού το καρφί, ενίοτε αντικαθίσταται από ξύλινη οδοντογλυφίδα , που εμποδίζει την κίνηση προς τα πίσω, αλλά με κάποια δύναμη παραπάνω σπάει. Αυτό δεν μπορεί να το βρει η καθαρίστρια.
Η μόνη δόκιμη λύση στο παραπάνω πρόβλημα, είναι η επέκταση των μεταλλικών πλεγμάτων προστασίας στους χώρους που είναι ακάλυπτοι (1ος όροφος) και όπου δεν υπάρχουν στο ισόγειο. Έχουμε πολλές διαρρήξεις από παρακείμενα γυφτάκια ή και ενήλικους γύφτους που αποτελούν κυριολεκτικά πληγή για το κτήριο.
Σημείωση: Αυτό το πρόβλημα το λύσαμε αφού μας διέρρηξαν και παρα λίγο να μας κάψουν. Μπήκε πλέγμα μεταλλικό παντού και Συναγερμός. Με έξοδα της παραλθούσας και καταργημένης Σχολικής Επιτροπής.
Ζ) Πρόβλημα κεντρικού συστήματος θερμάνσεως
Είναι απαρχαιωμένο πεπαλαιωμένο. Λειτουργεί από κατασκευής του κτηρίου. Κάποια θερμαντικά σώματα τρυπούσαν και παρουσίαζαν διαρροή , οπότε επελέγετο η λύση της αντικατάστασης ή της απομόνωσης του σώματος. Υπάρχουν 6 σώματα σε απομόνωση , ενώ άλλα 6 έχουν αντικατασταθεί. Τα υπόλοιπα λειτουργούντα παρ΄ ότι έχουν βαφεί, είναι στο όριο ζωής τους. Το κεντρικό σύστημα διανομής του θερμού ύδατος είχε παρουσιάσει σοβαρά προβλήματα διάβρωσης και διαρροής που μας τα επέλυσε ο υδραυλικός με μια σημαντική δαπάνη. Ουσιαστικά δόθηκε μια παράταση ζωής του συστήματος.
Η) Κατάσταση συστήματος ύδρευσης : Είναι πολύ καλή , μετά την εργολαβία της αντικατάστασης του δικτύου των οξειδωνόμενων μεταλλικών σωλήνων με ειδικό πλαστικό και πλέον δεν έχουμε ροή σκωρίας από το δίκτυο κάθε φορά που ανοίγουμε τις βρύσες.
Θ) Πλακάκια τουαλετών : Επειδή πέφτουν μόνα τους πλέον με κίνδυνο να τραυματίσουν μαθητές και καθηγητές, πρέπει να αντικατασταθούν με άλλα λευκά που να στερεωθούν σωστά και τα οποία θα βελτιώσουν τις συνθήκες καθαρισμού των τουαλετών , άρα και υγιεινής.
Επικαιροποίηση: Ζητάμε 10 μέρες να έλθει συνεργείο να ξεβουλώσει την αποχέτευση που όζει όζουσα αποφορά . Κλείσαμε ραντεβού και είμαστε στο σήμερα αύριο -μεθαύριο. Το υγειονομικό της περιφέρειας, έχασε πάσα ιδέα για την κατάσταση των τούρκικων τουαλετών με τους Νιαγάρες έμφορτους οξειδώσεων να επικρέμονται οιονεί Δαμοκλείων σπαθών των κεφαλών των μαθητών μας.
Θέμα 2ο «Εξοπλισμός εργαστηρίου Η/Υ»
Ο εξοπλισμός είναι πεπαλαιωμένος (οθόνες 14 ιντσών καθοδικού σωλήνα, ελάχιστη χωρητικότητα σκληρών δίσκων ) και λειτουργεί χάρη στα στις ακαταπόνητες προσπάθειες του κ. Πέτρου Σαρέλλα που ήταν ο μέχρι πρότινος υπεύθυνος εργαστηρίου. Το εργαστήριο, λόγω του χαμηλής ποιότητας εξοπλισμού του, δεν μπορεί να λειτουργήσει αποτελεσματικά ως ΚΣΕ , ενώ λ.χ. ο Διευθυντής του Σχολείου είναι ο μοναδικός επιμορφωτής Β΄επιπέδου στους Μαθηματικούς στον νομό και σε δύο όμορους νομούς και τώρα που θα μπορούσε να επεκταθεί η επιμόρφωση και μέσα στην τάξη (προβλέπεται να ισχύσει στην προσεχή περίοδο επιμόρφωσης) δεν είναι εφικτό. Το Εργαστήριο Η/Υ μπορεί να γίνει εξαιρετικά λειτουργικό με την αναβάθμισή του.
Θέμα 3ο « Επεμβάσεις στον αύλιο χώρο»
Στον χώρο έχουν τοποθετηθεί προ ετών καλαίσθητα παγκάκια με μαντεμένιο σκελετό, τα οποία κατεστράφησαν από βανδάλους εντός εβδομάδος. Στην συνέχεια μπήκαν τσιμεντένια , όπου σε δύο παράλληλα ορθογώνια παραλληλεπίπεδα, έβαινε ένα οριζόντιο. Σε δύο –τρεις μήνες κατεστράφησαν και αυτά αφού αποκολλήθηκε το πάνω μέρος τους. Μπορούν να μπουν μόνο εξαιρετικής αντοχής παγκάκια, άλλως θα είναι πεταμένα λεφτά των φορολογουμένων.
Πρέπει να μπουν πακτωμένοι κάδοι απορριμμάτων που θα εμπεριέχουν πλαστική σακούλα που θα αδειάζει περιοδικά . Οι κινητοί κάδοι θα κλαπούν την άλλη μέρα όπως δείχνει η εμπειρία, ενώ και οι πακτωμένοι θα καταστραφούν σε κάποια κατάληψη, αλλά αξίζει η τοποθέτηση για λόγους υγιεινής και παιδαγωγικής να μην πετούν τα σκουπίδια οι μαθητές στο προαύλιο.
Με έξοδα της σχολικής επιτροπής θα βάλουμε 6 φοίνικες σε θέσεις που έχουμε οριοθετήσει με χρώμα κόκκινο στην πισσόστρωση του προαυλίου , ενώ τον Φεβρουάριο, θα βάλλουμε κουτσουπιές για να έχουμε κάθε Απρίλιο απαράμιλλο αισθητικό αποτέλεσμα χρώμα του μωβ- λιλά –ματζέντας . Τα συγκεκριμένα δένδρα θα προσφέρουν σκιά το καλοκαίρι, δεν γίνονται μεγάλα και δεν χρειάζονται καθόλου πότισμα και σχεδόν καθόλου κλάδεμα. Αποτελούν ιδανική λύση για τις συνθήκες που επικρατούν στα σχολεία. 
Επικαιροποίηση: Ακόμα περιμένω το Συνεργείο που θα έκοβε την άσφαλτο που θα μου έστελνε ο αξέχαστος τέως Σπυρόπουλος. Τα σημειωμένα κόκκινα τετράγωνα ξέβαψαν . Περιμένω από τις Υπηρεσίες του κ. Αναστασόπουλου που έχουν «συνέχεια στην διοίκηση» να μου στείλουν το συνεργείο (!)

Θέμα 4ο «Γραμματέας στο 1ο ΓΕΛ Μεσσήνης»
Επειδή το 1ο ΓΕΛ Μεσσήνης φέρει όλο το αρχείο του πρώην εξαταξίου Γυμνασίου και του μετέπειτα μοναδικού Λυκείου έχει μεγαλύτερες γραμματειακές ανάγκες υποστήριξης σε σχέση με τις άλλες σχολικές μονάδες του Δήμου Μεσσήνης και απαιτεί πλήρωση θέσης Γραμματέως με προτεραιότητα στο σχολείο μας.
Θέμα 5ο «Στέγαστρο για τα μηχανάκια»
Ζητάμε από τον Δήμο, την χρηματοδότηση κατασκευής στεγάστρου μεταλλικού με πακτωμένα ελάσματα πρόσδεσης των μηχανών , στον χώρο αμέσως μετά την είσοδο από τα «γύφτικα» και αριστερά . Μετά την κατασκευή του, εάν και εφ ΄ όσον γίνει θα τηρηθεί και ο κανόνας . εκεί θα σταθμεύουν άπαντες οι μαθητές και των τριών σχολείων.

Θέμα 6ο : Οι γνωστή συμμορία των κλεφτών χαλκού, έχει ρημάξει το σχολείο και έχει καταστρέψει την αντικεραυνική προστασία, που χρειάζεται επιδιόρθωση για να μην πάρουν φωτιά οι πίνακες ελέγχου του ηλεκτρισμού. Η ζημία καταγγέλθηκε στην Αστυνομία, η «αρμόδια» Υπηρεσία του Δήμου ήλθε , έβγαλε και φωτογραφίες της ζημιάς, που δεν είναι μοναδική, καθώς έχει καταστραφεί μερικώς και η μόνωση του κτηρίου, ενώ έχει κλαπεί και το καλώδιο του ηλεκτροδοτεί το γήπεδο 5Χ5 «Μιχάλης Στρατουράς» 
Σχόλιο επί των ανωτέρω:
Δεν έχει γίνει τίποτα μέχρι στιγμής που να υλοποιεί ΕΝΑ ΥΠΟΑΙΤΗΜΑ......
Σήμερα η «Τεχνική Υπηρεσία» του Δήμου Μεσσήνης μου είπε ΑΝ  έχουμε κάποιο αίτημα.....


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΡΙΤΗ συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

Υποψήφιοι διευθυντές Σχολικών μονάδων: Θέμα 1ον Μελέτη περίπτωσης! (Θα εμπλουτίζεται καθημερινά με ενδεικτικές απαντήσεις)