Υλικό συμπιληματικής μορφής, για την ανακάλυψη της αρρητότητας

Το παρακάτω υλικό είναι συμπίλημα, δηλαδή ασύνδετο, κάπου έχει μορφή προφορικού λόγου (σε φόρουμ) κάπου γραπτού επιστημονικού, κάπου λίγο ελευθεριάζοντος λόγου ως μίμηση της δια ζώσης διδασκαλίας. Χρησιμοποιήθηκε το περιβάλλον moodle για την επικοινωνία της ομάδας εκτός του Σχολείου. Βλέπω πάντως έναν ενδημούντα ψηφιακό αναλφαβητισμό των μικρών μαθητών που δεν μου αρέσει καθόλου. Θα μου πείτε, τώρα μπήκε η διδασκαλία της Πληροφορικής και στα Δημοτικά, τα αποτελέσματα δνε έχουν προλάβει να περάσουν στα παιδιά. Μέχρι χτες, οι ΤΠΕ ήταν Εωσφορικές, προήγαγαν και επίσπευδαν την  έλευση του Αντίχριστου κτλ . Στο κόλπο και η «προοδευτική»Αριστερά (το τι πύρινους λόγους είχε βγάλει ο μακαρίτης ο Κύρκος για το Οργουελικό μέλλον μας, δεν λέγεται!) Αυτός ο διάχυτος σκοταδισμός με τις νέες τεχνολογίες, με ενοχλεί πάρα πολύ, καθώς έχω διαπιστώσει (τουλάχιστον έτσι νομίζω) ότι αυτό είναι η πιο βασική αιτία για αυτά που βιώνουμε που βέβαια και αυτό είναι γέννημα βασικώτερης άλλης νεοελληνικής αιτίας. Ας μην κάνω ημιτελείς αναλύσεις με εικασίες....Αλλά  μήπως και στα Μαθηματικά τα καταφέρνουν τα παιδιά; Προβληματίζομαι πάντως και παρατηρώ....Θέλω να δω το δάσος. Και δεν είναι εύκολο....
Υλικό εργασίας στην Αρρητότητα. Ανθυφαίρεση πλευράς και διαγωνίου κανονικού πενταγώνου. Πώς γράφουμε εξετάσεις Πρακτικές λύσεις σε πρακτικά προβλήματα συγγραφής ερευνητικών Εργασιών-project Ερευνητική Εργασία τελικό

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΡΙΤΗ συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

Υποψήφιοι διευθυντές Σχολικών μονάδων: Θέμα 1ον Μελέτη περίπτωσης! (Θα εμπλουτίζεται καθημερινά με ενδεικτικές απαντήσεις)