Παιγνίδι αρκετά διασκεδαστικό, που επιτρέπει να μάθει το παιδί να μετράει μεγέθη.

Έχουν γραφεί πολλά διδακτορικά για το πώς με μετράμε μεγέθη, πώς το αντιλαμβάνεται το παιδί, για την γραμμική αντίληψη των πραγμάτων που ξεγελά το μάτι όταν πάμε από την μέτρηση μήκους σε εμβαδόν ή όγκο , τα επιστημολογικά εμπόδια, τον δούλο στον διάλογο «Μένων» του Σωκράτους κτλ Ακόμα και απόφοιτοι Λυκείου, έχουν κακές νοητικές αναπαραστάσεις (λανθασμένες για να κυριολεκτώ) για ακόμα και το πώς μετράμε . Για το τι είναι μέτρο, υπάρχει και εκεί μια ασάφεια, παρ΄ότι γενικώς  την μέτρηση την αντιμετωπίζει και η Φυσική ως μάθημα. Όντως ο Βασιλιάς είναι γυμνός και αυτό το παιγνιδάκι, αν αρχίζει και το παίζει ένα μικρό παιδί ΣΤ΄Δημοτικού, ή Α΄Γυμνασίου μπορεί να μπει στο νόημα της μέτρησης. Όλοι αναλώνονται στις μονάδες, στις μετατροπές μονάδων, αλλά οι μαθητές, ΔΕΝ ξέρουν τι είναι μέτρηση! (Ας νομίζει ο αναγνώστης ότι υπερβάλλω. Να δοκιμάσει να παίξει κι αυτός και να κάνει μεταγνωστικές διεργασίες από τα αποτελέσματα που παιγνιδιού!
(Εννοείται, ότι επιτρέπεται η κίνηση σε συνεχές πάτημα με το ποντίκι και σύρσιμο των αντικειμένων για μέτρηση όπως γίνεται φυσικά, τουλάχιστον στο μήκος)


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΡΙΤΗ συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

Υποψήφιοι διευθυντές Σχολικών μονάδων: Θέμα 1ον Μελέτη περίπτωσης! (Θα εμπλουτίζεται καθημερινά με ενδεικτικές απαντήσεις)