Μία πρόταση για τη διάσωση των Πληροφορικών, του Γιάννη Πλατάρου



Share
Σχόλια(11) Σάβ, 29/06/2013 - 07:30 --
Κατηγορία: 

Μια επενδυτική πρόταση με τους Πληροφορικούς,  που αφορά τον κλάδο τους, όλους τους υπολοίπους και το Δημόσιο Συμφέρον.
(του Γιάννη Π. Πλατάρου Μαθηματικού)
Χωρίς προλόγους,  θέτω  την παρακάτω πρόταση  διάσωσης και διεξόδου σε δημόσια κριτική. Να σωθούν οι ανήκοντες στον κλάδο ΠΕ-19/20  και να προωθηθεί το Δημόσιο Συμφέρον:
1)      Οι Πληροφορικοί που περισσεύουν εξ ολοκλήρου,  αναλαμβάνουν πρόγραμμα υποχρεωτικής επιμόρφωσης στο Α΄επίπεδο  όλων των συναδέλφων τους που δεν το κατέχουν.
2)      Η φοίτηση στο σεμινάριο των 100 ωρών (τόσες χρειάζονται και όχι 50 ώρες) είναι –επαναλαμβάνω- υποχρεωτική και διεξάγεται σε ομάδες Σχολείων, διάσπαρτα στον νομό, εντός ωρών λειτουργίας των Σχολείων, διάφορες ώρες και μέρες  ώστε να βολεύονται όλοι. Υπάρχει τεχνογνωσία και ρύθμιση του προγράμματος που τα επιτρέπει όλα.  Εξετάσεις πιστοποίησης παρέχονται 3 φορές τον χρόνο και όσοι δεν μπορέσουν να πιστοποιηθούν μέσα σε 6 περιόδους πάνε σπίτι τους. (Είναι και επιεικές και δίκαιο)
3)      Το Αναλυτικό πρόγραμμα είναι ενιαίο , σαφές και επικαιροποιημένο. Ένα ηλεκτρονικό εγχειρίδιο για όλη την Ελλάδα μπορεί να  συνταχθεί, χωρίς να εκτυπωθεί, σε ένα μήνα.
4)      Υπάρχουν  υποχρεωτικές εργασίες που θα κάνουν οι επιμορφούμενοι, ώστε να μην είναι παθητικοί ακροατές  και υπάρχει και αυστηρή πιστοποίηση στο τέλος , που  θα γίνεται  με σοβαρές διαδικασίες (Ας πούμε οι 4 ώρες εξέτασης για απάντηση στα συγκεκριμένα θέματα  που τίθενται στο Α΄επίπεδο, είναι μια αναθεωρητέα πρακτική αφού 1 ώρα εξέτασης υπερ-αρκεί  και  ας μην ανοίξω άλλο αυτό το θέμα.)
5)Η πιστοποίηση στο Α΄επίπεδο, είναι σκαλί για το Β΄επίπεδο (=χρήση συγκεκριμένων εργαλείων –λογισμικών ανά ειδικότητα για να γίνεται μάθημα ειδικότητας με εντελώς νέα οπτική διδασκαλίας, σαφέστατα διάφορης της παλαιάς)  Δεν παρέχεται σε όλες τις ειδικότητες, αυτό που προτείνω όμως είναι ένα αναγκαίο βήμα για να παρασχεθεί σε όλες!
6)Λόγω της οικονομικής κρίσης που ενδημεί και προϊδεάζεται ως πολύ μακρά,  σε συνδυασμό με το ότι η επιστήμη και η εκπαίδευση εξελίσσονται χωρίς να κοιτούν το Ελληνικό οικονομικό δράμα, πρέπει να βρεθεί ένας αποτελεσματικός τρόπος, έτσι ώστε  να παρακολουθούν άπαντες τις εξελίξεις της Επιστήμης και της Παιδαγωγικής , που να είναι και φθηνός και αποτελεσματικός. Αυτό είναι γενικώς το μοντέλο της εξ αποστάσεως μάθησης, σύγχρονης ή ασύγχρονης,  εξ αποστάσεως και δια ζώσης (μικτού τύπου)  ή μη μόνο εξ αποστάσεως. Το όχημα για κάθε μορφής επιμόρφωση σε κάθε μάθημα, σε κάθε ειδικότητα,  είναι η καλή κατοχή γνώσεων στο Α΄ επίπεδο.
Παρακαλώ αντίλογο, παρατηρήσεις, προσθέσεις, διορθώσεις, αφαιρέσεις σχόλια.
 Ει δυνατόν , να διαμορφωθεί μια ισχυρή πειστική πρόταση, που θα προάγει το Δημόσιο Συμφέρον, θα είναι οικονομική, απολύτως συμφέρουσα, αποτελεσματική δεν θα προκαλεί επί πλέον  δαπάνη για το Δημόσιο και θα ζητηθεί πειστικά και με επιστημονικά επιχειρήματα  από την ΟΛΜΕ και ΚΕΜΕΤΕ .
Θεωρώ κατά την προσωπική μου έποψη, ότι διασώζονται όλοι οι Πληροφορικοί και σταματάει ένας κοινωνικός πονοκέφαλος, επιμορφώνονται ουσιαστικά όλοι οι καθηγητές  και το πράγμα προχωρεί αποτελεσματικά και αποδοτικά για αρκετά χρόνια.
Καταθέτω την παραπάνω πρόταση με την αγάπη που έχουμε όλοι για την εκπαίδευση και τα παιδιά και περιμένω σχόλια από όλες τις ειδικότητες των συναδέλφων μας.
Ευχαριστώ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΡΙΤΗ συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

Υποψήφιοι διευθυντές Σχολικών μονάδων: Θέμα 1ον Μελέτη περίπτωσης! (Θα εμπλουτίζεται καθημερινά με ενδεικτικές απαντήσεις)