Αναρτήσεις

Κουΐζ με το λογισμικό hot patatoes

<br /> Πόσο καλά γνωρίζετε το μαθηματικό άπειρο;<br /> Επιστροφή στην αρχική σελίδα => Πόσο καλά γνωρίζετε το μαθηματικό άπειρο ;   ( Κουίζ )                              Συντάκτης Γιάννης Π. Πλατάρος Η σωστή απάντηση, είναι μοναδική κάθε φορά. Συνεπώς, αν είναι και κάποια άλλη σωστή , θα πρέπει να εκλαμβάνεται κάθε φορά - συμβατικά - η πιο σωστή. Δείξε μου όλες τις ερωτήσεις <=προηγούμενη ερώτηση 1 / 52 επόμενη ερώτηση=> Ο μεγαλύτερος αριθμός πριν το 2 είναι:   ;     1,9   ;     1,99   ;     Δεν υπάρχει.   ;     Υπάρχει, αλλά δεν μπορεί να παρασταθεί με το δεκαδικό σύστημα.   ;     1,999999.....(ατέλειωτα εννιάρια)   ;     Υπάρχει, αλλά δεν προσδιορίζεται.   ;     Είναι άρρητος και συνεπώς δεν μπορεί να εκφρασθεί. Ανάμεσα στις τάξεις απείρων του αριθμησίμου και του υπεραριθμησίμου , υπάρχει/ουν:   ;     Μία τάξη απείρου ακόμη.   ;     Πεπερασμένες τάξ

Το ευλογημένο ταλέντο που λέγεται Amy McDonald

Δεν βάζουν μόνο θέματα του ΑΣΕΠ για τους Μαθηματικούς απ΄την ιστοσελίδα μας, αλλά και .....Έκθεση!

Η Αναγκαιότητα της δια βίου εκπαίδευσης και μάθησης . (Άρθρο που δημοσιεύθηκε στις ημερήσιες εφημερίδες της Μεσσηνίας   « ΦΩΝΗ » & « ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ » στα αντίστοιχα φύλλα της Παρασκευής 6ης Μαίου 2005 όπως και στο «ΘΑΡΡΟΣ» του Σαββάτου 7ης Μαίου 2005) Το αρχαίο ρητό «γηράσκω αεί διδασκόμενος» είναι πασίγνωστο. Όσο ζούμε , μαθαίνουμε και βελτιώνουμε την πείρα μας.  Λιγότερο γνωστό είναι όμως, ότι η ενδημούσα φιλολογία για την «δια βίου εκπαίδευση, επιμόρφωση και κατάρτιση»  ελάχιστη σχέση έχει με το αρχαίο ρητό, το οποίο σηματοδοτούσε το αυτονόητο , ενώ  η νέα αναγκαιότητα που διαφημίζεται μέσα από τα διάφορα Κοινοτικά πακέτα σημαίνει ποιοτικά διάφορο πράγμα. Οι λέξεις –κλειδιά «εκπαίδευση» «κατάρτιση» «επιμόρφωση» νοηματοδοτούν μάλλον δεξιότητες για πρακτική εφαρμογή και όχι αυτό που νοηματοδοτεί η λέξει «παιδεία» δηλαδή τις σφαιρικές γνώσεις για

Σώστε την Ελλάδα!!!

Επί τέλους μάθαμε τις πρώτες ποινές που επεβλήθησαν σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια Καλαμάτας!!!

Από σπόντα απαντήσεως του ΥΠΔΒΜΘ προς την ΟΙΕΛΕ, μάθαμε ότι η  ποινή που επεβλήθη για την απόπειρα διαρροής ήταν .....χρηματική ύψους 25.000€ ! Επειδή φάνηκε «δυσαναλόγως επιεικής» στο υπουργείο, παρέπεμψε την υπόθεση για επανεξέταση! Του χρόνου,  ευελπιστούμε  να τις μάθουμε ! Ακολουθεί απόσπασμα της απαντήσεως του ΥΠΔΒΜΘ που εμείς ως Μεσσήνιοι μαθαίνουμε ...τελευταίοι!. ....................................................................... 2)     Σχετικά με το ζήτημα της διαρροής θεμάτων,  κατά τη διάρκεια των πανελλαδικών εξετάσεων του 2009, στην Καλαμάτα, η Υπουργός Παιδείας με έγγραφό της υπέβαλε ένσταση  για την ποινή των 25.000 ευρώ που επιβλήθηκε στον ιδιοκτήτη, υπογραμμίζοντας ότι είναι δυσαναλόγως επιεικής και ελήφθη ύστερα από κακή εκτίμηση των παραβάσεων που διέπραξε ο εν λόγω νόμιμος εκπρόσωπος και ιδιοκτήτης. Επισυνάπτεται το σχετικό έγγραφο. Συνημμένα 2 α και 2β. .............................................................

Η εργασία της Βάσως Κλεφτάκη με το μόνιμο χαμόγελο που έφυγε για πάντα.

Όνομα Βιβλίου: Ανάλυση του 10ου Βιβλίου των Στοιχείων του Ευκλείδη και τεκμηρίωση της παλινδρομικής περιοδικότητας της ανθυφαίρεσης των τετραγωνικών αρρήτων Συγγραφέας: Βασιλική Κλεφτάκη http://www.google.com/url?sa=D&q=http://www.math.uoa.gr/me/dipl/dipl_kleftaki.pdf&usg=AFQjCNE_0Wdxz28jJQdy_V-0Zo6r4Sxn9w

Το Θεώρημα Θαλή με εμβαδά.

Στο 2ο Συνέδριο της Ημαθίας (Νάουσα -Βέρροια, 23-24-25/4/2010) ο κ. Ανάργυρος Μαστρογιάννης παρουσίασε μια απόδειξη του ΘΘ με ισοδύναμα εμβαδά παραλληλογράμμων. Εδώ παρουσιάζω το ευθύ Θεώρημα με εμβαδά τριγώνων. Το ενδιαφέρον σε αυτή την απόδειξη, όπως και του κ. Συναδέλφου που είχα την τιμή να γνωρίσω, δεν είναι στο μαθηματικό μέρος, όσο στο ότι το εμπόδιο των Πυθαγορείων με τα ρητά και άρρητα μεγέθη αίρεται. Βέβαια, η έννοια του εμβαδού, είναι ένα μέτρο των γεωμετρικών σχημάτων και είναι προς διερεύνηση κατά πόσον μπορεί να θεμελιωθεί μια σειρά αποδείξεων μετρικών ιδιοτήτων των τριγώνων σε σχέση με τα εμβαδά που θα προηγούνται στην θεμελίωση..... Ι.Π.Π. Το Θεώρημα Θαλή με εμβαδά. - GeoGebra Δυναμικό Φύλλο εργασίας Το Θεώρημα Θαλή με εμβαδά. Sorry, the GeoGebra Applet could not be started. Please make sure that Java 1.4.2 (or later) is installed and active in your browser ( Click here to install Java now ) Δημιουργήθηκε με το

Θεώρημα διχοτόμου με την έννοια του εμβαδού.

GeoGebra Δυναμικό Φύλλο εργασίας Sorry, the GeoGebra Applet could not be started. Please make sure that Java 1.4.2 (or later) is installed and active in your browser ( Click here to install Java now ) Δημιουργήθηκε με το πρόγραμμα GeoGebra

Διαδραστικός πίνακας

Το παραπάνω θαύμα που βλέπετε, είναι η απόλυτη διδακτική.... πατάτα(!) , η μετωπική διδασκαλία με ΤΠΕ και ένα τσίρκουλο τάχα διδακτικής. Οι νέες τεχνολογίες στην διδακτική, υλοποιούνται με εκπαιδευτικά λογισμικά, ειδικά σχεδιασμένα σε κοντρουκτιβιστικές προσεγγίσεις και με ανακαλυπτική μάθηση. Ο παραπάνω «διαδραστικός» πίνακας ουδεμία σχέση έχει με τα προηγούμενα. Τα παραπάνω τα γράφω μετά λόγου γνώσεως, ως ένα ωραίο παράδειγμα όπου τα φαινόμενα απατούν . Βεβαίως γεμίζουν και την τσέπη κάποιων και ακριβώς γι αυτό μπορεί να γεμίσουν τα σχολεία με τέτοια μηχανάκια ήσσονος διδακτικής σημασίας.(πολύ ωραία για επίδειξη και μετωπική διδασκαλία, όχι όμως για να δημιουργηθούν πραγματικές συνθήκες μάθησης)

Ένα πρόβλημα Φυσικής;

pl - GeoGebra Δυναμικό Φύλλο εργασίας pl Sorry, the GeoGebra Applet could not be started. Please make sure that Java 1.4.2 (or later) is installed and active in your browser ( Click here to install Java now ) plataros, Δημιουργήθηκε με το πρόγραμμα GeoGebra

Ο μεγάλος μας, Μεσσηνιώτης μας ποιητής μας , ο Γιώργος μας ο Μαρκόπουλος

  εκπομπή ΙΧΝΗΛΑΤΕΣ ΕΡΤ 2005 επιμέλεια παρουσίαση Δαυίδ Ναχμίας Ο ποιητής Γιώργος Μαρκόπουλος γεννήθηκε στη Μεσσήνη το 1951, αλλά από το 1965 ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Σπούδασε οικονομικά και στατιστική. Παράλληλα με την ποίηση γράφει λογοτεχνικές κριτικές και άλλα κείμενα σε περιοδικά και εφημερίδες. Το 1996 τιμήθηκε με το ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΒΑΦΗ στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου, και το 1999 με το ΚΡΑΤΙΚΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΟΙΗΣΗΣ για τη συλλογή του Μη σκεπάζειςτο ποτάμι, η οποία, στη συνέχεια, ήταν υποψήφια για το ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΑΡΙΣΤΕΙΟ του 2000. Είναι μέλος της Εταιρείας Συγγραφέων από το 1982. David Nachmias Εργογραφία ΠΟΙΗΤΙΚΕΣ ΣΥΛΛΟΓΕΣ Έβδομη Συμφωνία, Αθήνα, 1968. Η κλεφτουριά του κάτω κόσμου. Αθήνα, Κούρος, 1973. Η θλίψης του προαστίου. Αθήνα, Κέδρος, 1976. Οι πυροτεχνουργοί. Α΄ έκδοση: Θεσσαλονίκη, Τραμ, 1979, / Β΄ έκδοση: Θεσσαλονίκη, Μικρή Εγνατία, 1980. / Γ΄ έκδοση: Αθήνα, Εστία, 1982, Ποιήματα 1968-1976. (Επιλογή) Θεσσαλονίκη, Τραμ, 1980. Η ιστορία του ξένο

Το ΔΝΤ θα επιβάλλει να ακούμε Δυτική μουσική; (Δείτε το, αξίζει!!!)

Ο Μεσσήνιος Καλλικράτης!

Εικόνα

Νέο διαμάντι από την Amy MacDonald!

O Σπύρος Φωκάς έκλεψε το Μπίγκ Μπέν!!!

Εικόνα
[ Download ]

Καταγραφή Μεσσήνης και Μεσσηνίας σε πρωτομετεπαναστατική σχολική Γεωγραφία.

Μεσσήνη και Μεσσηνία σε πρωτομετα-επαναστατική σχολική Γεωγραφία.                                                                    

Απόσπασμα Συνεδρίου για τις ΤΠΕ στην Βέροια-Νάουσα 23, 24 και 25 Απριλίου

Εικόνα
 Στο εν τίτλω συνέδριο , έχει την τιμή να συμμετέχει και ο υπογράφων με εισήγηση, μαζί με εκλεκτούς συναδέλφους. Μαθηματικών – 24 Απρ 2010 Σάββατο 24 Απριλίου 2010 Τόπος: ΝΑΟΥΣΑ – ΣΕΚ Νάουσας -ΑΙΘΟΥΣΑ 2 [δείτε την τοποθεσία στους χάρτες ] 9.00-9.15 Προσέλευση-Εγγραφές-Εγγραφές εργαστηρίων Προεδρείο: Γιάννης Κοντακίδης, Γεώργιος Μπολοτάκης, Μιχάλης Μπουζάλης

Τα μικρά καλά για τα οποία ευχαριστούμε τον Θεό....

Εικόνα
Πριν 32 χρόνια είχα καταλήξει, ποία ήταν τα πρόσωπα που γέμιζαν την τότε ζωή μου και για τα οποία ήμουν ευγνώμων για την ίδια την ύπαρξή τους η τέχνη των οποίων και η εν γένει προσφορά γέμιζε την καθημερινότητα της ζωής μου. Υπάρχουν και άψυχα. Με υποκειμενική (φυσικά) σειρά σπουδαιότητας, τα πρόσωπα και πράγματα αυτά ήταν : Ο Νιόνιος  Οι Μπήτλς και ο Πώλ Μακ Κάρτνεϋ Οι Κουήν Ο Άλαν Πάρσονς Ο Θανάσης Βέγγος. Ο Τζήν Γουάϊλντερ Ο Ρίτσαρντ Πράϊορ. Ο Μέλ Μπρούκς Η Ορνέλλα Μούτι Ο Λουΐ Ντε Φινές Οι Μόντυ Πάϊθονς Ο Σόν Κόννερυ Οι Πινκ Φλόϋντ Ο  Μάνος Χατζηδάκης. Ο Ηλίας Πετρόπουλος. Ο Δομάζος Ο Χατζηπαναγής. Ο Γιάννης Αργύρης Το Σούνιο. Το λόφο Αστεροσκοπείου, του Λέτζου το καφενείο, το Μουσείο Γουλανδρή στην Κηφησιά, η μονή Καισαριανής , το Ροντέο στον Άλιμο, τα λιμανάκια Βουλιαγμένης. Σήμερα , έχει αξία για όποιον καταλαβαίνει τις μεταβολές ποίους θεωρώ ευλογία για μένα για το ότι απλώς υπάρχουν και γεμίζουν την καθημερινότητά μου (και έχουν προστεθεί στα προηγο

Μαθηματικές Εργασίες

Αρχειακό υλικό Μεσσήνης

Μέρλας Χαράλαμπος: Μια τεράστια προσωπικότητα της Μεσσήνης.

Μέρλας Χαράλαμπος  Η πλέον χαρακτηριστική  φυσιογνωμία της Μεσσήνης.                                                                    

Επαγγελματίες Μεσσήνης, έτους 1933

 Ο κ. Ηλίας Μπιτζάνης Αρχισυντάκτης  της Εφημερίδας ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Καλαμάτας, μου παρέσχε αυτό το αρχείο, τον οποίο θερμώς ευχαριστώ και Δημόσια. Επαγγελματίες Μεσσήνης έτους 1933                                                                    

Μεσσήνης και Μεσσηνίας εγκυκλοπαιδική καταγραφή έτους 1930

Μεσσήνη Εγκυκλοπαιδικές πληροφορίες έτους 1930                                                            

Δημοτικό Γυμνάσιο Μεσσήνης ή το παρελθόν προ 120 ετών που αναβιώνει.

Εικόνα
Ως γνωστόν, τα Δημοτικά Σχολεία, λέγονται «Δημοτικά» όχι διότι είναι του «Δήμου» ήτοι «του λαού» , αλλά επειδή είναι «Δημοσυντήρητα» (ήταν όλα τους, στην αρχή) δηλ. και πάλι του Δήμου υπό την στενότερη (δεύτερη) έννοια. Δημοσυντήρητα θα είναι στο εγγύς μέλλον και τα Λύκεια -Γυμνάσια, όπως και το Γυμνάσιον Μεσσήνης, ό ιδρύθη το Σωτήριον έτος 1890 και μέσω του ιδρυτικού νόμου εδόθη στον τότε Δήμο Παμίσου το δικαίωμα επιβολής φόρου μισού λεπτού σε κάθε οκά σύκων και ολοκλήρου λεπτού σε κάθε οκά σταφίδας! Τα λεφτά όμως δεν έφθαναν και εδόθη το δικαίωμα στο λιμενικό Ταμείο Μεσσήνης, να επιχορηγεί το Δημοτικό Γυμνάσιον δια προσθέτων πόρων. Στον σκαιώς δυσφημιζόμενο (μετά 2.500) Αρχιτέκτονα της Ακροπόλεως των Αθηνών, Καλλικράτη, μέσω του ομωνύμου σχεδίου για τους «νέους» Δήμους, θα έχομε ανάλογα φαινόμενα, ήτοι : 1. Δημοτικά Γυμνάσια-Λύκεια. 2. Δημοσυντήρητα, ήτοι δια Δημοτικών Τελών. 3. Όλα τα συμπαρομαρτούντα των 1 και 2 δηλ. Πρόσληψη - απόλυση- διάθεση-ανέλιξη-εξέλιξη-προαγωγή- αξ