Αναρτήσεις

Υπογειοποιούνται τα καλώδια της ΔΕΗ περιμετρικά της πλατείας.

Εικόνα
Αυτό το είχα για όνειρο. Εν τω μεταξύ ο εφιάλτης με τους καραγκιόζηδες (αυθαιρετες κατασκευές) έχει πιάσει κόκκινο. Μια ιδέα του γιάννη Αθανασόπουλου για καθιέρωση όρων ρυθμιστικών δόμησης περιμετρικά της Πλατείας, δεν επεβίωσε (πριν 15 χρόνια ομιλώ) και οι ανορθογραφίες, οι κακογουστιές, το καρακιτσαριό , έπιασαν κόκκινο. Καλώδια εναέρια, επίγεια, των 220 βολτ. Φθάσαμε στο σημείο όπου η αφαίρεση της μεγάλης οπτικής ρύπανσης των καλωδίων της ΔΕΗ (που είναι και ευρωβόρος) να βελτιώνει μεν αισθητά το τοπίο, όχι όμως τόσο αισθητά όσο θα έπρεπε... Και βέβαια, δεν θα ήθελα επ ουδενί να είμαι στην θέση του Στάθη, που πασχίζει να πιάσει μάγκες τους Νησιώτες, με το ζόρι. Ουδείς γίνεται μάγκας με το ζόρι. Με την πνευματική καλλιέργεια γίνεται μάγκας. (Αναφέρω τον όρο «μάγκας» με την ορθότερη σημασία του) Παρακαλώ την Δημοτική Αρχή, να υλοποιήσει την ιδέα την παλιά του φίλου μου του Γιάννη Αθανασόπουλου για άρση των μελλοντικών ακαλαίσθητων αρχιτεκτονικών επεμβάσεων στην πλατεία περιμετρικώ

Είναι πράξεις παράνομες οι καταλήψεις των Σχολείων;

Όταν μια πράξη είναι παράνομη, δημιουργούνται σοβαρά προβλήματα σε όσους πιστεύουν ότι δεν θα πρέπει να είναι παράνομη. Κανονικά, θα έπρεπε να παραδεχθούμε, ότι εφ΄όσον έχουμε κοινοβουλευτική Δημοκρατία και η Δημοκρατία μας λειτουργεί, πρέπει απλώς να σεβόμαστε τον νόμο, έστω και αν δεν μας αρέσει. Φυσικά, η Ελληνική κουλτούρα, αυτό δεν το αντέχει. Θέλουμε και να μην σεβόμαστε τους νόμους και να λεγόμαστε «δημοκράτες» Και είμαστε και απολύτως σίγουροι, ότι έχουμε δίκιο. Όλοι, κόμματα, συνδικαλιστικές Ομοσπονδίες, τοπικές ΕΛΜΕ, Σύλλογοι γονέων, καθηγητές , μαθητές , μαθητικές παρατάξεις ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΝ ΤΟΝ......ΝΟΜΟ! Μα ο νόμος, αλλάζει! Δεν έχουμε δικτατορία! Αρκεί όλοι να ψηφίσουμε το κόμμα που πρεσβεύει την κατάργησή του! Μέχρι τότε όμως πρέπει να σεβόμαστε τον υπάρχοντα νόμο!   Ποιός είναι; ΙΔΟΥ: Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας Έχοντας υπόψη: 1. Τη διάταξη του άρθρου 14 &1 του Συντάγματος. 2. Την εξαιρετικά επείγουσα ανάγκη να λειτουργήσουν κανονικά τα δημόσια σχολεία, τω

Είναι δυνατόν να γελοιοποιείται η αξιοκρατία 40 χρόνια και να μην πάει φούντο το Κράτος;

Πάει ένας πτυχιούχος της Νομικής Αθηνών με μεταπτυχιακό σε Δημόσια Υπηρεσία και την πρώτη μέρα ο Διευθυντής του που είναι απόφοιτος Λυκείου, του εξηγεί «την νέα εγκύκλιος» που ήλθε, ξεκινώντας : «Η νέα εγκύκλιο.....» Εγώ θα τον βούταγα από τον λαιμό αν έκανε απόπειρα να μου εξηγήσει ο αγράμματος φασουλής, τα που δεν κατανοεί.... Αυτό ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΩΡΑ. Εν τω μεταξύ, ο πτυχιούχος της Νομικής με το μεταπτυχιακό, δεν είναι νεούλης, έχει 12 χρόνια, αλλά δεν φτάνει τον παλιό απόφοιτο Λυκείου που έχει γίνει εξπέρ στην Διοίκηση..... Στην εκπαίδευση, μέχρι και φέτος οι ΔΕ (απόφοιτοι Λυκείου) που παριστάνουν τους καθηγητές στις διάφορες τεχνικές Σχολές (ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ) καταθέτουν σωρηδόν προσφυγές γιατί ο νόμος τους απαγορεύει να γίνονται Διευθυντές Σχολικών μονάδων. Έχουν και δίκιο, διότι ο διευθυντής πόμολα επισκευάζει, λάμπες αλλάζει, τζάμια επισκευάζει, βίδες σφίγγει, αφαλούς αλλάζει, ρίχνει και κάνα βαψιματάκι.... Γιατί να μην γίνουν Διευθυντές Γυμνασίαρχες και Λυκειάρχες; (Οι τίτλοι έχουν εκλείψε

Για τον Σωτήρη Πατατζή...

«Αν έχεις καλό μνημονικό, ξεχνάς πιο εύκολα ορισμένα πράγματα» έγραψε βουτώντας την πένα του στην κυνικότητα των καιρών και στην επιλεκτική τους μνήμη ο Λεκ Στάνισλαβ. Είκοσι χρόνια από τον θάνατο του Σωτήρη Πατατζή και η Μνήμη του παραμένει «το πιο κρυφό μυστικό» της ελληνικής λογοτεχνίας. «Υπάρχουν εξηγήσεις γι' αυτή την ελληνική σιωπή που περιβάλλει τον Σωτήρη. Και τον κάθε Έλληνα με τον χαρακτήρα του Σωτήρη», όπως έγραψε στην "Ελευθεροτυπία" πέντε χρόνια πριν ο Αλέξης Ζήρας… «Από τον Σωτήρη έμαθα το νόημα της Ελευθερίας, της Δημοκρατίας, της Δικαιοσύνης, της Ειλικρίνειας και της Αξιοπρέπειας… μας έμαθε ακόμη να υπερασπίζουμε με επιχειρήματα και όχι με τη βία τις αμετακίνητες ιδέες μας. Και με τον ίδιο τρόπο να καταγγέλλουμε τα πρόσωπα και τις 'σφραγίδες' που εκμεταλλεύονται κι ευτελίζουν αυτές τις ιδέες». Ο Πατατζής, όπως και κάθε ρομαντικός, «γνώρισε» ότι ο βράχος του Σίσυφου είναι ένα κέλυφος «άδειο». Μα την απογοήτευσή του τη χρησιμοποίησ

Γιατί κατεβαίνει η εικόνα της Παναγίας της Βουλκανιώτισσας στη Μεσσήνη

Εικόνα
«Όταν ήσαντε ακόμη εδώ οι Τούρκοι κι ερχόσαντε τα καράβια από την Αραπιά στα Μοθωκόρωνα, φέρανε μαζί τους και μια χρονιά και την πανούκλα και πέθαινε ο γέρμος ο κοσμάκης αραδαριά. Ερήμωσαν τα χωριά κι οι κάμποι κι ο κόσμος δεν ήξευρε τι να κάμει. Λιτανείες και παράκλησες Ρωμνιοί και Τούρκοι μαζί, βλέπεις δεν ξετάζει θρησκεία ο Χάρος κι η αρρώστια! Όταν έφτασε ο κόμπος στο χτένι και ξεκληρίστηκε σχεδόν το μισό Νησί, μια βραδιά κάτι γριές που ‘περετούσανε στις Νησιώτικες εκκλησίες, είδανε κι οι τρεις μαζί στον ύπνο τους μια μαυροφόρα γυναίκα να τους λέει να παραγγείλουν στο Δεσπότη να κατεβάσει την Εικόνα της Παναγιάς απ’ το Βουρκάνο για να πάψει το θανατικό. Τρομαγμένες τρέξανε η καθεμιά στο Δεσπότη που έμενε τότενες πάνωθε απ’ τ’ Αγιανιώτικο λάι, ‘κει που ‘ναι σήμερα τα Πολυδουρέϊκα σπίτια και του ‘πανε τα ονείρατά τους. Θαύμασε ο Δεσπότης με το όνειρο που ‘δανε κι οι τρεις γριές κι έχοντας βαθιά πίστη στη δύναμη της Παναγιάς, έστειλε τους παπάδες και τους προεστούς

(Επιτυχόντες για το 2011 στα ΓΕΛ της Μεσσήνης ( 1ο και 2ο ) 90% και 10% αντιστοίχως.

Καλές σπουδές σε όλους. Μέλημα πρώτον οι εγκύκλιες στέρεες γνώσεις , πάνω στις οποίες θα χτιστούν όλες οι άλλες. Άρα : 1. Σεβασμό στην Γλώσσα, φροντίδα, έγνοια. Ορθογραφημένα Ελληνικά, ετυμολογία, ορολογία. Επιστήμη χωρίς στέρεη ορολογία δεν γίνεται. 2. Έγνοια για τα βασικά μαθήματα μιας σχολής. Δεν είναι όλα βασικά. Βασικά είναι τα κύρια, τα θεμελιώδη μαθήματα, τα γενικά. Δώστε βάρος σε αυτά. Όποιο διάβασμα και να κάνετε ΔΕΝ θα πάει ΠΟΤΕ χαμένο . Αυτό είναι αξίωμα. (Θεώρημα είναι, αλλά δεν μπορώ να σας το αποδείξω πειστικά) Ρωτήστε να μάθετε ποία είναι τα κύρια μαθήματα της Σχολής σας. Βρείτε ποιά μαθήματα δίνουν όσοι ενδιαφέρονται να εγγραφούν στην Σχολή σας, όχι από Πανελλήνιες, αλλά από κατατακτήριες, ως απόφοιτοι από άλλες Σχολές.  Ποία δίνουν; ΑΥΤΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΠΛΟ-ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ! Για ποίο λόγο; (που να σας ....εξηγώ!) Πάρτε το αξιωματικά κι αυτό! Έχετε πολυτέλεια να παραβλέψετε το 1. και 2. ; Απάντηση: ΟΧΙ!!! Οι επιτυχόντες για φέτος: Κωδ. Υποψηφ. Επώνυμο Όνομα

Πώς θα αρχίσει η νέα Σχολική Χρονιά. (Καθόλου αισιόδοξες προοπτικές)

Εικόνα
Μόνο το «βιβλίο της...Γυμναστικής(!)» θα καθυστερήσει δύο εβδομάδες! (Επίσης, πώς ο Πρόεδρος της ΟΛΜΕ εξαφανίζεται από το ....κάδρο του «αντικειμενικού» ΜΜΕ με βγάλσιμο της ....πρίζας!) ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: ΠΩΣ ΣΤΗΘΗΚΕ Ο «ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ» ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΣΚΑΝΔΑΛΟ 10.500.000 ΕΥΡΩ! 38% παραπάνω η τιμή που προσφέρθηκε στη... διαπραγμάτευση της... απευθείας ανάθεσης (!), δηλαδή 1.803.360 περισσότερα θα πληρώσει ο ΟΕΔΒ Τεράστιες οι ευθύνες της υπουργού Παιδείας Την ώρα που κόβουν τις συντάξεις και τους μισθούς, πετάνε εκατομμύρια ευρώ Ούτε φωνή ούτε λαλιά από την υπουργό Παιδείας, κυρία Άννα Διαμαντοπούλου, για τον... πρόχειρο διαγωνισμό προμήθειας χαρτιού για την εκτύπωση των σχολικών βιβλίων για τη νέα χρονιά, που αρχίζει σε λιγότερο από έναν μήνα. Σιωπή κάθε άλλο παρά αθώα, για την αποκάλυψη που είχαμε στην πρώτη σελίδα της περασμένης Κυριακής. Σιωπή που προδίδει ενοχή... Και το ξέρει πολύ καλά η κυρία υπουργός. Πρόχειρος διαγωνισμός με... διαπραγμάτευση για προμή

Ένα πάρα πολύ σοβαρό θέμα με την ΔΙΑΥΓΕΙΑ όχι μόνο εκπαιδευτικό, αλλά γενικότερο.

(Από alfavita.gr) Γιάννης Π. Πλατάρος Μαθηματικός Όταν  είχε εξαγγελθεί το πρόγραμμα της «διαύγειας»,  του θεσμού δηλαδή σύμφωνα με τον οποίον όλες οι αποφάσεις της Διοίκησης αναρτώνται υποχρεωτικώς στο διαδίκτυο, δεν πιστεύαμε στα μάτια μας! Γράφαμε σχετικά στην σχετική δημόσια διαβούλευση (κάπως… προφητικά!) Σχόλιο του χρήστη ' Γιάννης Πλατάρος ' | 15 Δεκεμβρίου 2009, 00:38 Μόνιμος Σύνδεσμος Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: Το μέτρο είναι επαναστατικό και πρέπει να παραμείνει επαναστατικό. Μπορεί ο Πρωθυπουργός να μείνει στην Ιστορία του Νεοελληνικού Κράτους μόνο από αυτό το μέτρο. ΑΛΛΑ: Πρέπει να παραμείνει ΑΝΟΘΕΥΤΟ. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να υιοθετηθούν τα παρακάτω (και η όλη φιλοσοφία που μπορεί να απορρέει από αυτά) 1. Οι αναρτήσεις να γίνονται σε μορφή κειμένου και όχι σε μορφή φωτογραφίας, ακριβώς για να είναι ανιχνεύσιμες από την κυριότερη (μοναδική για την ακρίβεια) σοβαρή μηχανή αναζήτησης, την Google. 2. Η πληροφορία έχει χρηστική αξία (για τον σκοπό πο