Αναρτήσεις

Λαχανόκηποι και στην Καλαμάτα!

Εικόνα
Ο Παναγιώτης ο Νίκας, υλοποίησε κι αυτός την Δημοτική μας πρόταση του 2006 για τους λαχανόκηπους! Προηγήθηκαν οι Δήμου Αλεξανδρούπολης . Λαρίσης, όπως και το Γεωργικό Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης (Γεωπονική Σχολή) Χαίρομαι ιδιαιτέρως που μια ιδέα μας πιάνει τόσο πολύ τόπο ιδίως τώρα με την οικονομική κρίση! Βλέπε και εδώ

«Ιφιγένεια εν Ταύροις» Παράσταση του 1ου Γενικού Λυκείου Μεσσήνης σε σκηνοθεσίαΝίκου Φουσιάνη.

Εικόνα
Το έργο Η Ιφιγένεια δε σφάχτηκε στην Αυλίδα. Η Άρτεμη την αντικατέστησε πάνω στο βωμό με ένα ελάφι και την έφερε στη χώρα των Ταύρων, όπου είχε ναό, ενώ οι Έλληνες τη θεωρούν θυσιασμένη. Στη χώρα των Ταύρων (χερσόνησος Κριμαία στην Ουκρανία) η Ιφιγένεια γίνεται ιέρεια της Άρτεμης και συνεργεί στο προκαταρκτικό στάδιο αιματηρών θυσιών προς τιμή της θεάς. Ο Ορέστης, μετά το φόνο της μητέρας του και αφού αθωώνεται στην Αθήνα, κυνηγιέται από μια ομάδα Ερινύες που διαφώνησαν με την απόφαση. Ο Απόλλωνας, στον οποίον καταφεύγει, του δίνει εντολή να πάει στην Ταυρίδα, να αρπάξει το άγαλμα της Άρτεμης και να το φέρει στην Αττική, στην περιοχή της Βραυρώνας, κοντά στη Ραφήνα. Ο Ορέστης με τον ξάδελφό του Πυλάδη φτάνουν στην Ταυρίδα και, σχεδιάζοντας την αρπαγή του αγάλματος, συλλαμβάνονται στην ακτή από αγελαδάρηδες που τους οδηγούν στο βασιλιά της χώρας Θόα. Εκείνος δίνει εντολή να θυσιαστούν. Οι δυο νέοι οδηγούνται μπροστά στην Ιφιγένεια για σφαγή. Σ’ ένα πολύ μακρύ επεισόδιο, ο

Μετά την Αλεξανδρούπολη και την Λάρισσα, η Γεωπονική του Αριστοτελείου, υιοθετεί την ιδέα μας!

Εικόνα
Η ιδέα με μια σειρά διατύπωση είναι «δημιουργία λαχανόκηπων για όλους τους ενδιαφερόμενους Δημότες» Δημοσιεύθηκε στο «Δημοτικό πρόγραμμα για οποιονδήποτε Συνδυασμό» του 2006 στο διαδίκτυο και εδώ είναι ένας σύνδεσμος που σχολίαζω την υιοθέτηση από άλλες πόλεις: http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=6730237#editor/target=post;postID=5760879757614307053 Βλέποντας τον καθηγητή της Γεωπονικής να αναλύει την πρωτοβουλία της Σχολής στο πρωϊνό του Μέγα με το δίδυμο Ιορδάνη Χασαπόπουλου και Μανώλη Αναγνωστάκη αισθάνθηκα ένα πιο βαθύ συναίσθημα από τις άλλες φορές, διότι άλλο να υιοθετεί την ιδέα σου ένας Δήμος (έστω κι αν ήταν για Δήμους η ιδέα) και άλλο το ΑΠΘ που είναι ο πιο αρμόδιος επιστημονικός φορέας. Τα παραπάνω γεγονότα, μου δημιουργούν ξανά την προσφάτως απολεσθείσα όρεξη διατύπωσης συγκεκριμένων λύσεων σε συγκεκριμένα προβλήματα της Ελληνικής κοινωνίας, κυρίως της Διοίκησης που γνωρίζουμε εκ των έσω. Γνωρίζω, ότι αν κάτι είναι καλό, ιδιαιτέρως καλό (που όμως δεν μπορείς να παράγ

Και η Λάρισσα υιοθετεί το πρωτότυπο πρόγραμμά μας του 2006!

Εικόνα
Η Λάρισσα, έκανε, αυτό που έκανε ο Δήμος Αλεξανδρούπολης. Δηλαδή, μοίρασε κηπάρια σε Δημότες της. Όπου άνθρωποι με κοινωνικά κριτήρια θα αποκομίζουν τα κηπευτικά τους. Εν τω μεταξύ και το Λουτράκι υιοθέτησε μια άλλη πρότασή μας (ακριβής αντιγραφή) περί στησίματος το αγάλματος του Διός (που όμως είναι ο Ποσειδώνας) που είχαν τα παλιά χιλιάρικα, πριν τον Απόλλωνα και μετά τον Αλέξανδρο. (Όσοι θυμούνται!)  Το πρόγραμμα «για κάθε Δημοτικό Συνδυασμό» Μεσσήνης είναι ΕΔΩ και  ΦΥΣΙΚΑ δεν έχει υλοποιηθεί ΟΥΤΕ ΜΙΑ πρότασή μας για τους λόγους που όλοι φαντάζεστε και για τους οποίους πλέον πραγματικά -πλέον- διασκεδάζω. Αντίθετα το υλοποίησε το Λουτράκι και η Αλεξανδρούπολη  (ΕΔΩ ) Παλιά στενοχωριόμουν και  έστεκα στο «γιατί» Το γιατί εξηγείται με την απόλυτη ευτέλεια των ταπεινότατων κινήτρων που μπορεί να έχουν τα ζώα, οπότε έπαψα να στενοχωριέμαι και πραγματικά ΓΕΛΑΩ, δεν το λέω για να διασκεδάσω το τραγικό του πράγματος. Εξ άλλου, ο κάθε λαός έχει την ηγεσία που του αξίζει. Αυτό δεν αποτελ

Ένα πάρα πολύ σοβαρό κοινωνικό θέμα εκπαίδευσης

Δεν είχα καμία πρόθεση να αναδείξω σε προσωπικό μπλόγκ, ένα θέμα που υποπίπτει στην αντίληψή μου ως εκ της θέσεώς μου ως Δημόσιου λειτουργού. Εξ άλλου δεν είναι εμπιστευτικό υπό την έννοια που προσδιορίζει το πειθαρχικό δίκαιο των Δ.Υ., αλλά εμπιστευτικό υπό την απλή έννοια της μετριοφροσύνης. Δεν αφορά ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα μαθητών, αλλά ΙΣΩΣ καθηγητών.  Μπαίνω στην ουσία: Κάποιοι καθηγητές, εδώ και πολλά χρόνια πολύ πριν την κρίση, συνηθίζουν να βοηθούν τους μαθητές τους με φροντιστηριακά μαθήματα , εντελώς αφιλοκερδώς σε ώρες αργιών κτλ Μετακινούνται μάλιστα ιδίοις εξόδοις για να διδάξουν αδιακρίτως πάντες τους αιτουμένους διδακτική βοήθεια. Τελευταία παρατηρήθηκε το εξής φαινόμενο (το καταθέτω υπό μορφήν έκπληξης και μάλλον ως οιονεί κοινωνική καταγγελία) Κάποιος καθηγητής /τρια κάνει ολιγόωρα δωρεάν μαθήματα ειδικότητάς του σε κάποια τάξη από το Καλοκαίρι (άλλος/η από τον Σεπτέμβριο) και παρατηρείται ΦΥΛΛΟΡΡΟΗ στα παιδιά! Φεύγουν από το δωρεάν μάθημα, που τους κάνει ΕΜΠΕ

Αποτελέσματα διαγωνισμού «Ευκλείδης» για την Μεσσηνία

Σύμφωνα με επίσημη πληροφόρηση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, στον νομό μας διακρίθηκαν οι παρακάτω: ΤΑΞΗ ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ ΣΧΟΛΕΙΟ Β' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΧΑΣΑΝΗ ΕΡΙΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΩΝΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ 4ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΤΕΛΙΑ 4ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΚΑΚΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΘΟΥΡΙΑΣ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΚΛΗΚΑΣ ΝΙΚΟΣ 3ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Αφού δώσουμε συγχαρητήρια στους επιτυχόντες, να μην παραλείψουμε και να δώσουμε τα ίδια στους «αποτυχόντες» που είναι γερά και δημιουργικά μυαλά, αφού όλοι ήταν επιτυχόντες του διαγωνισμού «ΘΑΛΗΣ» . Έχοντας κάνει μια προκαταρκτική διόρθωση στα γραπτά ξέρω ότι όλα τα

ΜΕΛΕΤΗ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ Διαπλάτυνση του δρόμου Ασπρόχωμα - Μεσσήνη

Εικόνα
Δ ρόμο πλάτους 11  μέτρων και διαπλά τυνση στη γέφυρα  Παμίσου, προβλέπει για  το δρόμο Ασπρόχωμα - Μεσσήνη, η μελέτη που  εκπονεί η “Εγνατία Οδός  Α.Ε.”, μετά από ανάθεση  του υπουργείου Υποδο μών, για μελέτες παρόμοι ων έργων σ’ όλη την Ελλά δα. Τα στοιχεία αυτά έδωσε  χθες ο αντιπεριφερειάρ χης Μεσσηνίας Παν.  Αλευράς μετά από ενημέ ρωση από το διευθυντή  Τεχνικών Εργων Παν.  Γιαννακέα, ύστερα από  ερωτήσεις μας για το συ γκεκριμένο θέμα. Ο κ.  Αλευράς επεσήμανε ότι  προχωράει η βελτίωση του  συγκεκριμένου δρόμου,  γιατί βρίσκεται σε εκκρε μότητα η υπόθεση του νέ ου δρόμου Καλαμάτα - Ρι ζόμυλος. Ο δρόμος που μελετάται  θα είναι δίιχνος, δηλαδή  με μια λωρίδα ανά ρεύμα  κυκλοφορίας και βοηθητι κή λωρίδα 1,5 μέτρο από  κάθε πλευρά. Η μελέτη  προβλέπει, κατά τον κ.  Αλευρά, αμφίπλευρη δια πλάτυνση της στενής γέ φυρας στον Πάμισο, φω τισμό του δρόμου και  αποχετευτικό ομβρίων. Σύμφωνα με την ανάθε ση από το υπουργείο, η  “Εγνατία Οδός Α.Ε.” θα  μελετήσει συνολικά

Ένα κρυφοκοίταγμα στο μέλλον της Εκπαίδευσης, που έχει έλθει στον Πλανήτη, πλην Ελλάδος.

Εικόνα
Geometric Optics 2.05