Ο παραλογισμός με τις συνενώσεις –καταργήσεις σχολικών μονάδων, του Γιάννη Πλατάρου
30/01/2011 - 14:24 (Γιάννης Π. Πλατάρος-Μαθηματικός) Ο παραλογισμός έγκειται, στο ότι επιχειρούνται χωρίς καμία οικονομοτεχνική μελέτη. Χωρίς οικονομετρία, χωρίς μελέτη κόστους –οφέλους. Το Υπουργείο επιμένει στον απόλυτο παραλογισμό να αναφέρει ότι υφίστανται… «Παιδαγωγικοί λόγοι» που επιβάλλουν τις συνενώσεις . Αν κάποιος δημοσιογράφος στριμώξει κάποιον υπεύθυνο του Υπουργείου να υποδείξει έναν υφιστάμενο «παιδαγωγικό λόγο» πιθανόν να του παρατεθεί το (μοναδικό) παράδειγμα σχολείου Χ στο ορεινό χωριό Υ, όπου οι καθηγητές είναι περισσότεροι από τους μαθητές. Και εκεί συντρέχουν οικονομικοί βεβαίως λόγοι, αλλά ο μόνος «παιδαγωγικός» λόγος είναι η επίκληση της αναπόφευκτης …μοναξιάς των μαθητών! Αλλά ο παραλογισμός είναι κυρίως αλλού : Από την μια μεριά είναι οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι μέσω των συνδικαλιστικών τους φορέων και παρατάξεων λένε «καμία απολύτως κατάργηση, καμία απολύτως συνένωση!» Από την άλλη το Υπουργείο, θέτει «κριτήρια» όπως το Α (αντικειμενικό) το Β (