Αναρτήσεις

Ο Τάκης Βαλαβάνης, τιμάται επισήμως στις 7 Αυγούστου 2013 στο εξωκλήσι της Αγίας Παρασκευής Μεσσήνης.

Εικόνα

Μελέτη περίπτωσης: Ο Δήμος Μεσσήνης δίνει άδεια σε ανήλικους επίδοξους καλλιτέχνες μαθητές, να γράψουν «γκράφιτυ» (Τοιχογραφήματα) στους τοίχους των Σχολείων!

Εικόνα
Ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε ανύποπτο χρόνο έχει αποστείλει εγκύκλιο σε όλα τα Σχολεία του Νομού Μεσσηνίας, εφιστώντας τους την προσοχή, να μην γράφονται αμφιβόλου αισθητικής «ζωγραφιές» στα Σχολεία, διότι οι βασικές αρχές Παιδαγωγικής επιβάλλουν τα όποια έργα τέχνης κοσμούν τα Σχολεία, να έχουν κάποιες βασικές αρχές: 1) Ένταξη στην Αρχιτεκτονική λογική του διδακτηρίου. 2) Έντονα, χαρούμενα χρώματα με προοπτική , που να προετοιμάζουν ψυχολογικά και εν πάσι περιπτώσει να μην χαλούν ψυχολογικά έναν μαθητή για το μάθημα. Η παραπάνω παιδαγωγική λογική λογική εδράζεται στην ψυχολογία του χώρου η οποία Ψυχολογία του χώρου, αποτελεί και μάθημα της Αρχιτεκτονικής (Βλέπε λ.χ. και εδώ ) Ο Δήμος Μεσσήνης και ιδία η Δημοτική Ενότητα Μεσσήνης, δίνει άδεια για τοιχογραφήματα «Σε Δημόσιο Χώρο» Δεν προσδιορίζεται ο χώρος, αλλά εικάζω βασίμως, ότι ο «Δημόσιος Χώρος» είναι «Δημοτικός χώρος»  Δεν πρέπει να είναι η Αστυνομία, δεν πρέπει να είναι το Κέντρο Υγείας, εικάζω ότι δεν είνα

Το ΦΕΚ ίδρυσης της Επισκοπής Μεσσήνης με επίσκοπο τον Ιωσήφ Μεσσήνης (1833)

ΦΕΚ 38 του 1833 Περί επισκοπής Μεσσήνης με έδρα το Νησί. by Γιάννης Π. Πλατάρος

Τι διαφοροποιεί τον καλό δάσκαλο από τους υπόλοιπους;

Εικόνα
Δεν υπάρχει συγκεκριμένη απάντηση στη λύση αυτού του αινίγματος και στην καλύτερη περίπτωση οι απαντήσεις είναι συγκεχυμένες. Στη συνέχεια παρατίθεται λίστα με τα βασικά χαρακτηριστικά, που μερικά μπορεί να μας είναι γνωστά, αλλά τα περισσότερα δεν γίνονται εύκολα ορατά. Ας ρίξουμε λοιπόν μια ματιά σε αυτά που κάνουν τη διαφορά  . 1. Η αυτοπεποίθηση του δασκάλου Η αυτοπεποίθηση κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας σημαίνει πολλά πράγματα. Σημαίνει εμπιστοσύνη στις επιστημονικές του γνώσεις, αλλά και αυτογνωσία ότι ο τρόπος που διδάσκει δεν υστερεί. Η αυτοπεποίθηση κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας προκύπτει από την άριστη γνώση του αντικειμένου που διδάσκει, ενώ ο τρόπος διδασκαλίας είναι καθαρά θέμα ταλέντου και προσωπικής ικανότητας. 2. Οι εμπειρίες της ζωής του Όταν ο δάσκαλος έχει επί πλέον εμπειρίες που αποκτήθηκαν έξω από το σχολείο και έξω από το αντικείμενο των σπουδών του τότε κρατά ένα χρήσιμο εργαλείο μάθησης που τον διευκολύνει να δώσει

Το Παράρτημα Μεσσηνίας & τα Εκπαιδευτήρια Μπουγάς οργανώνουν διάλεξη την Τετάρτη 3 Ιουλίου ώρα 8 μ.μ. με τον καθηγητή Μιχάλη Λάμπρου.

Διάλεξη καθηγητή Μιχάλη Λάμπρου σε Μεσσηνία by Γιάννης Π. Πλατάρος

Μία πρόταση για τη διάσωση των Πληροφορικών, του Γιάννη Πλατάρου

Εικόνα
Share Σχόλια(11) Σάβ, 29/06/2013 - 07:30 -- inShare Κατηγορία:  Ανακοινώσεις Μια επενδυτική πρόταση με τους Πληροφορικούς,  που αφορά τον κλάδο τους, όλους τους υπολοίπους και το Δημόσιο Συμφέρον. (του Γιάννη Π. Πλατάρου Μαθηματικού) Χωρίς προλόγους,  θέτω  την παρακάτω πρόταση  διάσωσης και διεξόδου σε δημόσια κριτική. Να σωθούν οι ανήκοντες στον κλάδο ΠΕ-19/20  και να προωθηθεί το Δημόσιο Συμφέρον : 1)      Οι Πληροφορικοί που περισσεύουν εξ ολοκλήρου,  αναλαμβάνουν πρόγραμμα υποχρεωτικής επιμόρφωσης στο Α΄επίπεδο  όλων των συναδέλφων τους που δεν το κατέχουν. 2)      Η φοίτηση στο σεμινάριο των 100 ωρών (τόσες χρειάζονται και όχι 50 ώρες) είναι –επαναλαμβάνω- υποχρεωτική και διεξάγεται σε ομάδες Σχολείων, διάσπαρτα στον νομό, εντός ωρών λειτουργίας των Σχολείων, διάφορες ώρες και μέρες  ώστε να βολεύονται όλοι. Υπάρχει τεχνογνωσία και ρύθμιση του προγράμματος που τα επιτρέπει όλα.  Εξετάσεις πιστοποίησης παρέχονται 3 φορές τον χρόνο και όσοι δεν μ

Ο Καθηγητής Μιχάλης Λάμπρου, πάλι στην Μεσσηνία, με νέα διάλεξη!

Εικόνα
 Τα εκπαιδευτήρια Μπουγά και το τοπικό παράρτημα της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας (Ε.Μ.Ε.)  διοργανώνουν στα Εκπαιδευτήρια «Φ. Μπουγάς»(Ακοβίτικα-Διασπορά) διάλεξη -ομιλία του καθηγητή Μιχάλη Λάμπρου θα γίνει την Τετάρτη 3 Ιουλίου στις 20:00 στην αίθουσα εκδηλώσεων των Εκπαιδευτηρίων Μπουγά. Η ομιλία αναφέρεται σε μαθηματικούς και σε λάτρεις της Γεωμετρίας  έχει τίτλο: "Αποδείξεις θεωρημάτων της επιπεδομετρίας με έξοδο στον χώρο" Περίληψη: Υπάρχουν θεωρήματα της επιπεδομετρίας τα οποία μπορούν να αποδειχθούν, μερικές φορές κομψότερα από την κλασική μέθοδο, με τεχνικές της τρισδιάστατης Γεωμετρίας. Η ιδέα αυτή έχει της ρίζες της στην αρχαιότητα. Παραδείγματος χάριν η λύση του Αρχύτα του προβλήματος του διπλασιασμού του κύβου είναι μία τέτοια περίπτωση. Στην ομιλία θα παρουσιάσουμε ορισμένες ιδιαίτερα κομψές αποδείξεις οι οποίες χρησιμοποιούν την ιδέα της εξόδου στον χώρο. Τα παραδείγματα αντλούνται κυρίως από την Ιστορία των Μαθηματικών, αλλά υπάρχουν και νέα.

Τί είναι αυτός ο Παντελίδης; Αμφισβητείται; Κάτι κουβάλλαει αυτός!!!

Εικόνα

ΣΑΜΑΡΑΣ: «Ο κόσμος περιμένει να σπάσουμε αυγά»

  Άρθρο του Πρωθυπουργού κ. Αντώνη Σαμαρά στην εφημερίδα «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της ΚΥΡΙΑΚΗΣ»   --Μπορείς να κάνεις μεταρρυθμίσεις, χωρίς να ξεβολευτούν οι βολεμένοι; --Μπορούν να προχωρήσουν οι μεταρρυθμίσεις, χωρίς να συγκρουστείς με όλους εκείνους που πασχίζουν ναδιασώσουν τα προνόμιά τους; --Μπορεί να αλλάξει ηχώρα, χωρίς τολμηρές τομές; --Μπορείς να ζητάς από τονκόσμο να υποστεί θυσίες, όταν βλέπει να μένουν άθικτα γύρω του «προπύργια» και σύμβολα αδιαφάνειας και διαφθοράς; Τα ερωτήματα είναι ρητορικά ασφαλώς. Όλοι ξέρουν την απάντηση… Τώρα καιρός να μιλήσουμε και για το πραγματικό πρόβλημα: * Που ασφαλώς δεν είναι η ΕΡΤ! Γιατί κανείς δεν τη σεβόταν εδώ και χρόνια. Την έβριζαν ως «απαξιωμένη»και «χειραγωγούμενη» εκείνοι που σήμερα … θρηνούν! Κι αποκαλύπτουν έτσι γιατί ο κόσμος αποστρέφεται σήμερα το φθαρμένο πολιτικό σύστημα. Γιατί δεν αντέχει την υποκρισία του! * Ασφαλώς το πρόβλημα δενείναι ούτε η «δημόσια ενημέρωση». Γιατί, απλούστατα, δεν υπήρχε δημόσια

Μεταθέσεις προς Δευτεροβάθμια εκπαίδευση Μεσσηνίας 2013

ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ Ηλείας (Δ.Ε.) 116,66 ΚΑΤΩΠΟΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ Ηλείας (Δ.Ε.) 81,42 ΜΑΛΛΙΟΥ ΑΝΘΗ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ Ευρυτανίας (Δ.Ε.) 54,30 ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ Ηλείας (Δ.Ε.) 57,51 ΠΑΥΛΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ Αρκαδίας (Δ.Ε.) 67,89 ΡΗΓΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ Λακωνίας (Δ.Ε.) 52,36 ΣΤΟΓΙΑΝΟΒΑ ΛΥΔΙΑ ΙΒΑΝ ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ Αρκαδίας (Δ.Ε.) 60,90 ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΕ01.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ Αργολίδας (Δ.Ε.) 79,55 ΛΑΡΟΥ ΕΛΕΝΗ ΑΝΝΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΕ16.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΤΥΧ. ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Χαλκιδικής (Δ.Ε.) 50,59 ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ Λακωνίας (Δ.Ε.) 37,52 ΑΚΡΙΤΙΔΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΒΑΣΙΛΕΙ