Αναρτήσεις

Αποσπασμένοι Υπουργειου Παιδείας 2013-14 (πρώτη φάση αποσπάσεων) Μεσσηνιακού ενδιαφέροντος. Θα ακολουθήσουν από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ και Συμπληρωματικές.

(Ελπίζω να έχω καταγράψει όλους όσους αποσπάστηκαν από τα διάφορα ηλεκτρονικά αρχεία ) ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ -  ΠΕ06 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ.Ε. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΓΓΔΒΜ ΓΚΕΛΝΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΠΕ06 ΛΥΚΕΙΟ ΦΙΛΙΑΤΡΩΝ Κ.Υ. Του Υπουργειου Παιδείας ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ ΗΛΙΑΣ ΠΕ02 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ.Ε. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ Γ.Α.Κ. ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΑΛΑΘΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ -  ΠΕ18.02 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ.Ε. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΓΓΔΒΜ ΚΑΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ   - ΠΕ11 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ.Ε. ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ.Ε. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΚΕΡΕΡΕΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ11 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ.Ε. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ Κ.Υ. Του Υπουργειου Παιδείας ΚΟΜΝΗΝΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΕ06 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ.Ε. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ Κ.Υ. Του Υπουργειου Παιδείας ΚΟΥΒΑΡΑ ΜΑΡΙΑ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΠΕ05 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ.Ε. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ Κ.Υ. Του Υπουργειου Παιδείας ΜΑΧΑΙΡΑ ΧΡΥΣΟΔΗΜΗ -  ΠΕ19 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ.Ε. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΓΓΔΒΜ ΜΟΝΟΥ ΦΛΩΡΑ

Οι εγκύκλιοι για τις υποχρεωτικές μετατάξεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

μεταταξεις by Γιάννης Π. Πλατάρος 1. υποχρεωτικές μετατάξεις by Γιάννης Π. Πλατάρος 2. άρθρο 82 by Γιάννης Π. Πλατάρος 3. ΠΔ50-1996 by Γιάννης Π. Πλατάρος 4. 130813_Ypourgiki_Apofasi_2 by Γιάννης Π. Πλατάρος 5. 130813_Ypourgiki_Apofasi_1 by Γιάννης Π. Πλατάρος 6. 130813_Ypourgiki_Apofasi_2_tropopoihsh by Γιάννης Π. Πλατάρος epexigisi_metataxeis_2013 by Γιάννης Π. Πλατάρος ΔΤ του ΠΑ.ΣΥ.ΚΑ.ΓΑ. για τις αιτήσεις υποχρεωτικών μετατάξεων       ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Σήμερα Τρίτη, 20-08-2013, το ΔΣ του Πανελληνίου Συλλόγου Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Αποφοίτων Πανεπιστημίου (ΠΑ.ΣΥ.ΚΑ.ΓΑ.) μετέβη στο Υπουργείο Παιδείας από τις 11.00πμ ως τις 19.30 μμ, προκειμένου να συναντηθεί με παράγοντες του Υπουργείου και να ζητήσει διευκρινίσεις που αφορούν στις ΥΑ 11966/Δ2/13-08-2013 και 11967/Δ2/13-08-2013 αιτήσεων των υποχρεωτικών μετατάξεων και να ζητήσει την υποχρεωτική διδασκαλία της γαλλικής γλώσσας και στις τρεις τάξεις του Λυκείου.

Έδωσαν στα γουρούνια μαργαριτάρια!!! (Ευαγγελικόν: Ματθαίος 7.6: «Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσὶ μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν καὶ στραφέντες ρήξωσιν ὑμᾶς.»

Εικόνα
ΚΤΕΛ για Αρχαία Μεσσήνη μόνο κάθε Δευτέρα και Παρασκευή την αυγή και το καταμεσήμερο! ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΤΟ ΥΠ. ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Μόνο κάθε Δευτέρα και κάθε Παρασκευή, στις 5.30 το πρωί και στις 2.00 μετά το μεσημέρι, έχει δρομολόγια το Υπεραστικό ΚΤΕΛ από την Καλαμάτα στην Αρχαία Μεσσήνη, έναν από τους κορυφαίους αρχαιολογικούς προορισμούς της Πελοποννήσου!... Αυτή η ελλιπέστατη και κακή συγκοινωνιακή σύνδεση φαίνεται ότι προκάλεσε τα παράπονα και τα αρνητικά σχόλια τουριστών στη Μεσσηνία προς το υπουργείο Τουρισμού. Για το θέμα αυτό έγιναν συσκέψεις σήμερα τόσο στην Περιφερειακή Ενότητα όσο και στο Δημαρχείο Καλαμάτας. Το ενδιαφέρον είναι ότι εμμέσως η Περιφερειακή Ενότητα αναγνωρίζει το πρόβλημα, ο δε Δήμος Καλαμάτας σημειώνει ότι τα παράπονα και τα αρνητικά σχόλια «δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα» σε ό,τι αφορά την περιοχή του Δήμου. Το θέμα έγινε γνωστό χθες, όταν από το Δήμο Καλαμάτας ανακοινώθηκε ότι «αποδέκ

Ενα αρχαίο θέατρο ήρθε πάλι στη ζωή

Εικόνα
05/08/13 ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ Η αρχαία Μεσσήνη το Σάββατο είχε γιορτή Με τον πιο πετυχημένο και συγκινητικό τρόπο, ένα γκαλά όπερας με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, το έργο ζωής του Πέτρου Θέμελη ξανασυναντήθηκε με το κοινό.       Με τον πιο πετυχημένο και συγκινητικό τρόπο, ένα γκαλά όπερας με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, το έργο ζωής του Πέτρου Θέμελη ξανασυναντήθηκε με το κοινό Της Εφης Μαρίνου Ολοι μιλούν για μια μαγική βραδιά το περασμένο Σάββατο στην αρχαία Μεσσήνη. Τα εγκαίνια αυτού του θαυμάσιου αρχαίου θεάτρου έγιναν πραγματικά εορταστικά. Μ” ένα γκαλά ιταλικής όπερας, που διοργάνωσαν το Σωματείο «Διάζωμα», το Φεστιβάλ Αθηνών, η ΚΟΑ, η Περιφέρεια Πελοποννήσου,

Αναπληρωτής ΔΔΕ Μεσσηνίας ο κ. Μπουγάς Ιωάννης.

Αναπληρωτής ΔΔΕ Μεσσηνίας κ. Μπουγάς Ιωάννης. by Γιάννης Π. Πλατάρος

Ο δικός σας πρόγονος ψήφιζε Καλαμαριώτη ή Δαρειώτη;

Ψηφοφόροι Δαρειώτη και Καλαμαριώτη ερίζοντες για εκλογή του 1823 by Γιάννης Π. Πλατάρος

Συνέντευξη με τον αρχαιολόγο Πέτρο Θέμελη για το θαύμα της Αρχαίας Μεσσήνης «Οταν πρωτόρθα εδώ, δεν είχα πού να φάω και πού να κοιμηθώ»

Εικόνα
«Οι τουρίστες δεν ζητάνε σουβλάκια. Πολιτισμό θέλουν!» Της ΙΩΑΝΝΑΣ ΚΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗ «Μόνο το πάθος με κινεί. Είμαι εθελοντής, όχι υπάλληλος, αφού δεν πληρώνομαι από κανέναν. Ετσι είμαι ελεύθερος και ανεξάρτητος» * «Τα αρχαία μνημεία δεν καταστρέφονται από παπούτσια και τακούνια. Απλώς χρειάζονται τη φροντίδα μας για τη φθορά από το χρόνο και τις καιρικές συνθήκες» * «Τα πάντα στην Αρχαία Μεσσήνη είναι έτσι δομημένα, ώστε να εκφράζουν την αντίληψη της εποχής σε σχέση με τη Δημοκρατία, την ισονομία, την ισομοιρία» Πέτρος Θέμελης Λίγα λεπτά προτού ξεκινήσει η συνομιλία μας, ο Πέτρος Θέμελης, ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από το θαύμα της Αρχαίας Μεσσήνης, ανακάλυψε μια επιγραφή. Ο αρχαιολογικός χώρος στον οποίο αφιερώθηκε 27 χρόνια αμισθί, μετατρέποντάς τον από outsider σε υπέρλαμπρο αστέρα, βάζοντας, όπως μας αποκαλύπτει, ακόμα και λεφτ

Ο Τάκης Βαλαβάνης, τιμάται επισήμως στις 7 Αυγούστου 2013 στο εξωκλήσι της Αγίας Παρασκευής Μεσσήνης.

Εικόνα

Μελέτη περίπτωσης: Ο Δήμος Μεσσήνης δίνει άδεια σε ανήλικους επίδοξους καλλιτέχνες μαθητές, να γράψουν «γκράφιτυ» (Τοιχογραφήματα) στους τοίχους των Σχολείων!

Εικόνα
Ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε ανύποπτο χρόνο έχει αποστείλει εγκύκλιο σε όλα τα Σχολεία του Νομού Μεσσηνίας, εφιστώντας τους την προσοχή, να μην γράφονται αμφιβόλου αισθητικής «ζωγραφιές» στα Σχολεία, διότι οι βασικές αρχές Παιδαγωγικής επιβάλλουν τα όποια έργα τέχνης κοσμούν τα Σχολεία, να έχουν κάποιες βασικές αρχές: 1) Ένταξη στην Αρχιτεκτονική λογική του διδακτηρίου. 2) Έντονα, χαρούμενα χρώματα με προοπτική , που να προετοιμάζουν ψυχολογικά και εν πάσι περιπτώσει να μην χαλούν ψυχολογικά έναν μαθητή για το μάθημα. Η παραπάνω παιδαγωγική λογική λογική εδράζεται στην ψυχολογία του χώρου η οποία Ψυχολογία του χώρου, αποτελεί και μάθημα της Αρχιτεκτονικής (Βλέπε λ.χ. και εδώ ) Ο Δήμος Μεσσήνης και ιδία η Δημοτική Ενότητα Μεσσήνης, δίνει άδεια για τοιχογραφήματα «Σε Δημόσιο Χώρο» Δεν προσδιορίζεται ο χώρος, αλλά εικάζω βασίμως, ότι ο «Δημόσιος Χώρος» είναι «Δημοτικός χώρος»  Δεν πρέπει να είναι η Αστυνομία, δεν πρέπει να είναι το Κέντρο Υγείας, εικάζω ότι δεν είνα

Το ΦΕΚ ίδρυσης της Επισκοπής Μεσσήνης με επίσκοπο τον Ιωσήφ Μεσσήνης (1833)

ΦΕΚ 38 του 1833 Περί επισκοπής Μεσσήνης με έδρα το Νησί. by Γιάννης Π. Πλατάρος

Τι διαφοροποιεί τον καλό δάσκαλο από τους υπόλοιπους;

Εικόνα
Δεν υπάρχει συγκεκριμένη απάντηση στη λύση αυτού του αινίγματος και στην καλύτερη περίπτωση οι απαντήσεις είναι συγκεχυμένες. Στη συνέχεια παρατίθεται λίστα με τα βασικά χαρακτηριστικά, που μερικά μπορεί να μας είναι γνωστά, αλλά τα περισσότερα δεν γίνονται εύκολα ορατά. Ας ρίξουμε λοιπόν μια ματιά σε αυτά που κάνουν τη διαφορά  . 1. Η αυτοπεποίθηση του δασκάλου Η αυτοπεποίθηση κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας σημαίνει πολλά πράγματα. Σημαίνει εμπιστοσύνη στις επιστημονικές του γνώσεις, αλλά και αυτογνωσία ότι ο τρόπος που διδάσκει δεν υστερεί. Η αυτοπεποίθηση κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας προκύπτει από την άριστη γνώση του αντικειμένου που διδάσκει, ενώ ο τρόπος διδασκαλίας είναι καθαρά θέμα ταλέντου και προσωπικής ικανότητας. 2. Οι εμπειρίες της ζωής του Όταν ο δάσκαλος έχει επί πλέον εμπειρίες που αποκτήθηκαν έξω από το σχολείο και έξω από το αντικείμενο των σπουδών του τότε κρατά ένα χρήσιμο εργαλείο μάθησης που τον διευκολύνει να δώσει