A΄ ΕΛΜΕ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑ 24/02/2009
Φραντζή 10 ΠΡΟΣ: 1) ΥΠΕΠΘ
ΚΑΛΑΜΑΤΑ, 24100 2) ΟΛΜΕ
ΤΗΛ.: 27210-24325 3)Δ/ση & Γραφεία Δ/βάθμιας Εκ/σης Ν. Μεσσηνίας
4)Σχολεία Α’ ΕΛΜΕ Ν. Μεσσηνίας
Email: elme@srv-dide.mes.sch.gr



Θέμα: «Πρόταση για άμβλυνση αδιοριστίας στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση»

Για να αντιμετωπισθεί το φλέγον θέμα της αδιοριστίας των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης , προτείνουμε σε ΟΛΜΕ και στον νέο ΥΠΕΠΘ, την παρακάτω επεξεργασμένη , λεπτομερή και συγκεκριμένη πρόταση, που απαντά στο μέγα θέμα της αδιοριστίας των συναδέλφων μας στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση:
1. Θεσπίζεται θέση Γραμματέα για κάθε σχολική μονάδα που διαθέτει αριθμό τμημάτων μεγαλύτερο ή ίσο του 5 . Για τις μικρότερες σχολικές μονάδες, η στελέχωση με Γραμματέα, θα γίνεται με βάση την αρχή της συστέγασης σε περισσότερες από μία μικρές σχολικές μονάδες.
2. Οι θέσεις των Γραμματέων καταλαμβάνονται αποκλειστικά από πτυχιούχους υπαλλήλους ΠΕ , καθηγητικών σχολών , έπειτα από ειδική επί τούτω αίτησή τους και οι οποίοι θα έχουν ως απαραίτητο προαπαιτούμενο προσόν διορισμού πιστοποιημένη γνώση χειρισμού Η/Υ ( πιστοποίηση από ΟΕΕΚ)
3. Ο αριθμός των διοριστέων ανά ειδικότητα , καθορίζεται κάθε φορά, ανάλογα με τον αριθμό των ανά ειδικότητα προσελθόντων στον προηγούμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
4. Μοριοδοτούνται :
α) Οι μεταπτυχιακές σπουδές (4 για μετ/κο 6 για διδ/κο)
β)Οι ξένες γλώσσες (1 για lower 2 για proficiency και μέχρι 2 γλώσσες)
γ) οικογενειακή κατάσταση (2 μόρια ο έγγαμος, και 4 για κάθε παιδί)
δ) Χρονολογία λήψης πτυχίου (1 μόριο για κάθε έτος από την λήψη του)
ε) Η ηλικία του υποψηφίου (1 μόριο για κάθε έτος μετά τα 24 και μέχρι 16 μόρια)
στ) Προϋπηρεσία ως ωρομίσθιος ή αναπληρωτής (1 μόριο/μήνα διδακτικής προϋπηρεσίας.
Η μεγαλύτερη έμφαση στα κοινωνικά κριτήρια και η ολιγότερη στα επιπρόσθετα αξιοκρατικά έχει να κάνει με τα ειδικά κοινωνικά χαρακτηριστικά του προβλήματος της αδιοριστίας , χωρίς όμως να αίρεται η αρχή της αξιοκρατίας.
5. Η θητεία των Γραμματέων είναι τριετής . Μετά τα 3 έτη μετατάσσονται υποχρεωτικά ως καθηγητές στο οικείο ΠΕ . Στα 3 έτη της θητείας τους, δεν έχουν δικαίωμα μεταθέσεως. Η θητεία τους λογίζεται ως εκπαιδευτική προϋπηρεσία , όχι όμως και διδακτική και λαμβάνουν τα μόρια δυσμενών συνθηκών του σχολείου, ώστε να λογισθεί ως τέτοια όταν μεταταχθούν ως καθηγητές.
6. Οι Γραμματείς διορίζονται την 1η Αυγούστου εκάστης τριετίας σε νομούς της προτίμησής τους αναλόγως των μετρίσιμων μορίων τους και παρακολουθούν υποχρεωτικά, ειδικό εντατικό εισαγωγικό μηνιαίο σεμινάριο 100 ωρών , το οποίο διεξάγεται στις έδρες των διευθύνσεων ή Γραφείων ΔΕ με γνωστικό αντικείμενο τα διοικητικά εκπαιδευτικά λογισμικά (ΕΠΑΦΟΣ , BOCOM, Ωρολόγιο Πρόγραμμα , λογιστικά φύλλα μισθοδοσίας, ΠΔΣ , κ.ο.κ. )καθώς και τα αφορώντα στην τήρηση βιβλίων υλικού, πρωτοκόλλου , απουσιών , πρακτικών , μισθοδοσίας, Σχολικής Επιτροπής κλπ και διδάσκουν σε αυτά με αξιολογική σειρά οι παρακάτω:
i) Υπεύθυνοι ΠΛΗΝΕΤ , Διευθυντές σχολικών μονάδων με αυξημένη εμπειρία και επιπρόσθετα προσόντα.
ii) Μόνιμο διοικητικό προσωπικό στις Δ/σεις ΔΕ και τα Γραφεία ΔΕ με εμπειρία .
iii) Εκπαιδευτικοί με διοικητική εμπειρία και επιπρόσθετα προσόντα.
7. Στο πέρας της επιμορφωτικής περιόδου, οι επιμορφούμενοι εξετάζονται Πανελληνίως στα διδαχθέντα με ειδική δοκιμασία πολλαπλών επιλογών τα αποτελέσματα της οποίας χρησιμοποιούνται αποκλειστικά στην επιλογή του σχολείου εντός του νομού που έχουν διορισθεί και επιθυμούν να τοποθετηθούν.

Η σκοπιμότητα της παραπάνω πρότασης:
Η πρόταση κινείται στα πλαίσια της αξιοκρατίας, της διαφάνειας, της κοινωνικής δικαιοσύνης και κυρίως στην άμβλυνση του οξέως προβλήματος της αδιοριστίας του κλάδου. Οι διορισμοί, μπορούν να έχουν μια μέση πραγματική αύξηση της τάξεως του 7% ετησίως , πράγμα που μόνο ευεργετικά αποτελέσματα μπορεί να επιφέρει στον χώρο της ΔΕ.
Καλούμε τον ΥΠΕΠΘ, να επεξεργασθεί αμέσως την ανωτέρω πρόταση και να εκδηλώσει νομοθετική πρωτοβουλία ώστε η πρόταση να υλοποιηθεί για το νέο σχολικό έτος 2009-10.
Καλούμε την ΟΛΜΕ, να χρησιμοποιήσει όλη την επιρροή της και να υποστηρίξει αποφασιστικά την ανωτέρω πρόταση που είναι αποτελεσματική, καθώς αμβλύνει ορατά το πρόβλημα της αδιοριστίας του κλάδου μας και βελτιώνει ορατά την ποιότητα παροχής του εκπαιδευτικού έργου σε όλα τα σχολεία της χώρας. _

-Ο- _________________________________________-Ο-
Πρόεδρος _________________________________Γραμματέας
Ιωάννης Πλατάρος _________________________Λεωνίδας Θούας

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΡΙΤΗ συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

Υποψήφιοι διευθυντές Σχολικών μονάδων: Θέμα 1ον Μελέτη περίπτωσης! (Θα εμπλουτίζεται καθημερινά με ενδεικτικές απαντήσεις)