“Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο Υιός του Ανθρώπου. Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογονεί, φυτόν ουράνιον και Βλάστημα θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην.”
Ο Ιησούς και οι Έλληνες από ypopsiasmenos Εις τον Ευαγγελιστήν Ιωάννην κεφ. 12 § 20-23 διαβάζουμε: Ήσαν δε τινες Έλληνες εκ των αναβαινόντων ίνα προσκυνήσωσιν εν τη εορτή. Ούτοι ούν προσήλθον Φιλίππω τω από Βηθσαϊδά της Γαλιλλαίας και ηρώτων αυτόν λέγοντες: κύριε θέλομεν τον Ιησούν ιδείν. Έρχεται Φίλιππος και λέγει τω Ανδρέα και πάλιν Ανδρέας και Φίλιππος λέγουσι τω Ιησού , ο δε Ιησούς απεκρίνατο αυτοίς λέγων: “ Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο υιός του Ανθρώπου ”. Η φράση αυτή του Ιησού είναι ημιτελής, διότι δεν δίδεται εξήγηση πώς θα δοξασθή ο “Υιός του Ανθρώπου”. Όπως αναφέρει ο Μενέλαος Παγουλάτος εις το βιβλίον του “Ανθολόγιον Πατριδογνωσίας”, το έτος 1974 ο καθηγητής Ελευθ. Πρόκος –επίτιμος καθηγητής ξένων πανεπιστημίων- συμμετέχων σε επιστημονική επιτροπή της UNESCO, ανεκάλυψε σε μία βιβλιοθήκη του Βατικανού, χειρόγραφο του ΕΥΣΕΒΙΟΥ του ΠΑΜΦΙΛΟΥ, επισκόπου Καισαρείας, 265 μ.Χ., το οποίον περιέχει την συνέχεια της ως άνω φράσεως ως εξής: “Ε...
Σχόλια
λέγομαι Κώστας Ράπτης, είμαι μαθηματικός και εκπαιδευτικός. Το ενδιαφέρον μου για τις νέες τεχνολογίες και την εισαγωγή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία με ώθησε να δημιουργήσω το blog Μαθηματική Εκπαίδευση & Τεχνολογία. Παράλληλα, παρακολουθώ ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του πανεπιστημίου του Leeds από απόσταση, με τίτλο ΜΑ ICT & Education (ΜΑ στις Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνιών & Εκπαίδευση). Στα πλαίσια του μεταπτυχιακού πρόκειται να εκπονήσω τη διπλωματική μου εργασία, η οποία θα είναι σχετική με τις νέες τεχνολογίες του κοινωνικού ιστού (web 2.0) και συγκεκριμένα το blog. Θα επιχειρήσω να εμβαθύνω κατά κύριο λόγο στην ποιότητα και την ποσότητα της επικοινωνίας που λαμβάνει χώρα σε μαθηματικά ιστολόγια Ελλήνων εκπαιδευτικών, εξετάζοντας παράλληλα αν οι εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν τα ιστολόγιά τους για να ενημερωθούν, να ανταλλάξουν επαγγελματικές εμπειρίες, να έρθουν πιο κοντά με τους μαθητές ή τους συναδέλφους τους.
Για να καταφέρω να δώσω ή τουλάχιστο να προσπαθήσω να δώσω μια απάντηση σε αυτά τα ερωτήματα, κατασκεύασα ένα ερωτηματολόγιο το οποίο έχω αποστείλει σε όσους blogger συναδέλφους εντόπισα στο διαδίκτυο. Με τη δική σας συνδρομή, θέλω να πιστεύω ότι θα καταφέρω να βγάλω χρήσιμα συμπεράσματα για την τωρινή, αλλά και μελλοντική χρήση του διαδικτύου στον εκπαιδευτικό χώρο. Τα συμπεράσματα της εργασίας αλλά και μια μετάφρασή της θα αναρτηθούν στο blog Μαθηματική Εκπαίδευση & Τεχνολογία.
Επειδή δεν κατάφερα να εντοπίσω την ηλεκτρονική σας διεύθυνση, θα αφήσω τη δική μου σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου και να συνδράμετε στην προσπάθεια, συμπληρώνοντας ένα ερωτηματολόγιο.
Ευχαριστώ