συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.
Επειδή βγαίνει Error 400 bad request (μάλλον λόγω υπερφόρτωσης του δικτύου, συνεχίζουμε σε νέα ανάρτηση) Υποψήφιοι διευθυντές Σχολικών μονάδων: Θέμα 1ον Μελέτη περίπτωσης! (Θα εμπλουτίζεται καθημερινά με ενδεικτικές απαντήσεις) (ενδεικτικές απαντήσεις στις μελέτες περίπτωσης κατά την διαδικασία της συνέντευξης υποψηφίων διευθυντών σχολικών μονάδων) Θέμα 51ο Έχετε αναλάβει Δ/ντής Δ/ντρια σχολείου και διαπιστώνετε ότι ενώ εσείς δίνετε εντολή να γίνει κάτι με μια συγκεκριμένη διαδικασία, διαφορετική από αυτήν που μέχρι τώρα ακολουθείται, εισπράττετε την αντίδραση των εκπαιδευτικών του σχολείου. Μάλιστα μία υπάλληλος λέει χαρακτηριστικά: «Μα κύριε/κυρία Δ/ντά/Δ/ντρια πάντα έτσι το κάναμε, γιατί πρέπει να αλλάξει αυτό τώρα;» Απάντηση: Πολύ συνηθισμένο και εύλογο το «πρόβλημα» Εδώ πρέπει να γίνει ένας διαχωρισμός: Αν η προκτική σε ένα θέμα είναι παράνομη ή παράτυπη ή μη σύννομη, ο Διευθυντής έχει υποχρέωση να εξηγήσει πειστικά, με επιχειρήματα , ιδίως μ...
Σχόλια
λέγομαι Κώστας Ράπτης, είμαι μαθηματικός και εκπαιδευτικός. Το ενδιαφέρον μου για τις νέες τεχνολογίες και την εισαγωγή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία με ώθησε να δημιουργήσω το blog Μαθηματική Εκπαίδευση & Τεχνολογία. Παράλληλα, παρακολουθώ ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του πανεπιστημίου του Leeds από απόσταση, με τίτλο ΜΑ ICT & Education (ΜΑ στις Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνιών & Εκπαίδευση). Στα πλαίσια του μεταπτυχιακού πρόκειται να εκπονήσω τη διπλωματική μου εργασία, η οποία θα είναι σχετική με τις νέες τεχνολογίες του κοινωνικού ιστού (web 2.0) και συγκεκριμένα το blog. Θα επιχειρήσω να εμβαθύνω κατά κύριο λόγο στην ποιότητα και την ποσότητα της επικοινωνίας που λαμβάνει χώρα σε μαθηματικά ιστολόγια Ελλήνων εκπαιδευτικών, εξετάζοντας παράλληλα αν οι εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν τα ιστολόγιά τους για να ενημερωθούν, να ανταλλάξουν επαγγελματικές εμπειρίες, να έρθουν πιο κοντά με τους μαθητές ή τους συναδέλφους τους.
Για να καταφέρω να δώσω ή τουλάχιστο να προσπαθήσω να δώσω μια απάντηση σε αυτά τα ερωτήματα, κατασκεύασα ένα ερωτηματολόγιο το οποίο έχω αποστείλει σε όσους blogger συναδέλφους εντόπισα στο διαδίκτυο. Με τη δική σας συνδρομή, θέλω να πιστεύω ότι θα καταφέρω να βγάλω χρήσιμα συμπεράσματα για την τωρινή, αλλά και μελλοντική χρήση του διαδικτύου στον εκπαιδευτικό χώρο. Τα συμπεράσματα της εργασίας αλλά και μια μετάφρασή της θα αναρτηθούν στο blog Μαθηματική Εκπαίδευση & Τεχνολογία.
Επειδή δεν κατάφερα να εντοπίσω την ηλεκτρονική σας διεύθυνση, θα αφήσω τη δική μου σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου και να συνδράμετε στην προσπάθεια, συμπληρώνοντας ένα ερωτηματολόγιο.
Ευχαριστώ