Οι εργασίες και οι συγγραφείς των εργασιών που θα παρουσιαστούν στο 27ο Συνέδριο της ΕΜΕ στην Χαλκίδα 19, 20 και 21 Νοεμβρίου.
ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΓΕΝΙΟΣ, | Μπορεί η παιδεία να επηρεάσει την κοινωνία η οποία την παρήγαγε; , |
ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΤΥΧΙΑ, | ΟΜΟΙΟΓΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΕΞΙΣΩΣΕΩΝ ΤΥΠΟΥ MAXWELL, |
ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΜΑΡΙΑ, | ΠΡΟΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΠΑΡΑΒΟΛΙΚΕΣ ΜΕΡΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΕΣ ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ, |
ΔΑΣΣΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, | EΠΙΛΥΣΗ ΓΡΑΜΜΙΚΟΥ ΟΜΟΓΕΝΟΥΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ Ν-ΤΑΞΗΣ, |
ΘΩΜΑΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, | Αναζητώντας τις γνώσεις και ικανότητες ενός δασκάλου των Μαθηματικών: Από τις διαπιστώσεις στην πράξη, |
ΚΟΛΕΖΑ ΕΥΓΕΝΙΑ, | Τα Μαθηματικά και ο δάσκαλος των Μαθηματικών στις προκλήσεις των καιρών, |
ΚΟΛΕΖΑ ΕΥΓΕΝΙΑ, | Παιδεία και Κοινωνία, |
ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, | Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΤΗΣ Β/ΘΜΙΑΣ, ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ, |
ΜΑΡΙΝΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ, | ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΙΣ ΣΥΜΠΛΗΓΑΔΕΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΘΕΣΕΩΝ, |
ΜΑΥΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, | Ο Δάσκαλος των Μαθηματικών. Προϋποθέσεις, Ρόλοι, Επιμόρφωση. Ένα διάγραμμα διαπιστώσεων και προτάσεων, |
ΜΕΓΑΛΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ, | ΟΡΙΑ, ΦΡΑΓΜΑΤΑ, ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΣΣΩΡΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, |
ΜΕΡΚΟΥΡΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ, | Ο ρόλος της εκπαίδευσης στην κοινωνία των πολιτών, |
ΜΠΑΤΕΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, | ΜΕΡΙΚΕΣ ΝΕΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΧΑΡΤΑΕΤΟΥ: ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ, |
ΝΑΡΔΗ ΕΛΕΝΑ, | Δραστηριότητες Συγκεκριμένων Καταστάσεων και Συνεντεύξεις ως εργαλεία για τη διερεύνηση των αντιλήψεων και γνώσεων του καθηγητή των Μαθηματικών: Παραδείγματα από την Άλγεβρα και την Ανάλυση, |
ΝΑΡΔΗ ΕΛΕΝΑ, | Η Λειτουργία του Μαθηματικού Δασκάλου της Β/Θμιας Εκπάιδευσης Μέσα στην Τάξη, |
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ, | Στο πνεύμα της Πληροφορικής: Από τη Λογική του Αριστοτέλη στη λογική του Η/Υ, |
ΠΟΤΑΡΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ, | Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ, |
ΣΚΟΥΡΟΓΙΑΝΝΗΣ Κ.- ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ Χ.-ΣΕΒΡΟΓΛΟΥ Β., | ΕΠΙΛΥΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΚΕΔΑΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΩΝ ΚΥΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΜΕΙΚΤΕΣ ΣΥΝΟΡΙΑΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΕ ΧΕΙΡΟΜΟΡΦΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, |
ΤΖΕΚΑΚΗ ΜΑΡΙΑΝΑ, | Το μαθητικό νόημα που κατασκευάζεται μέσα στην τάξη των Μαθηματικών, |
ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ, | ΟΙ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ, |
ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, | Παιδαγωγική Κατάρτιση Εκπαιδευτικών, |
ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ, | Παιδεία και Κοινωνία: Το παράδειγμα της Μαθηματικής Εκπαίδευσης (κοινωνικό, πολιτιστικό και πολιτικό πλαίσιο: έρευνα και ανάπτυξη μαθηματικών εκπαιδευτικών πρακτικών) : Προτάσεις, |
ΝΑΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, | ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΤΑΞΗ:ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, |
ΝΤΡΙΑΝΚΟΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ, | ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΕΜΒΑΔΩΝ, |
ΟΡΦΑΝΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, | Τι να τα κάνουμε αυτά τα μαθηματικά, ρε δάσκαλε;, |
ΣΤΑΜΕΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, BLOG ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΕΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑ, |
ΔΕΛΙΓΚΑΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ, | ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ ΣΤO ΠΛΑΙΣΙO THΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ Β/ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ, |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ- ΤΖΟΥΜΑΣ ΜΙΧΑΗΛ, | Κωνικές τομές. Πηγή έμπνευσης για την κατασκευή προβλημάτων της Ευκλείδειας Γεωμετρίας, |
ΒΟΣΚΟΓΛΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ, | ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, |
ΤΣΙΛΙΚΑ ΚΥΡΙΑΚΗ-ΚΕΛΕΠΕΣΗ ΕΥΓΕΝΙΑ, | ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ. ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΆΛΓΕΒΡΑΣ XCAS ΣΤΗΝ Α¢ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, |
ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑΣ, | Γνωσιακή επιστήμη των μαθηματικών! Μια νέα επιστήμη; Η εννοιολογική μεταφορά στα μαθηματικά, |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ, | ΚΑΘΕ ΛΥΣΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ, |
ΖΩΙΤΣΑΚΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ, | ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΡΗΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΜΕ ΔΙΠΛΗ ΔΕΚΑΔΙΚΗ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ, |
ΜΑΡΑΝΤΙΔΗΣ ΦΩΤΙΟΣ-ΜΑΡΑΝΤΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ, | ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ: Τι προσφέρεται στα ελληνικά πανεπιστήμια, |
ΚΕΙΣΟΓΛΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΣ, | ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΟΤΗΤΩΝ ΜΙΑΣ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ (PATTERN) ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, |
ΠΛΑΤΑΡΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ, | Η διδακτική αξιοποίηση του λογισμικού Sketchpad στην διδασκαλία των Γεωμετρικών Απεικονίσεων στο επίπεδο, |
ΠΛΕΡΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑ, | ΔΥΣΑΡΙΘΜΗΣΙΑ: Η ΠΟΛΥΔΙΑΣΤΑΤΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ, |
ΠΑΤΣΙΟΜΙΤΟΥ ΣΤΡΑΥΡΟΥΛΑ-ΕΜΒΑΛΩΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, | Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕΣΩ ΜΙΑΣ «ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ» ΕΠΑΝΕΦΕΥΡΕΣΗΣ, |
ΠΙΤΕΡΗ ΣΟΦΙΑ- ΓΚΙΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, | ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΣΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2009-2010, |
ΚΟΣΥΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, | Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΚΠΛΗΞΗΣ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΟΞΑ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ, |
ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ, | ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ (L.T.F) OTAN , |
ΖΥΓΟΥΡΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, | Η Τεχνολογια στην υπηρεσια των Μαθηματικων: Διαδραστικοι Πινακες, |
ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ- ΤΖΟΥΜΑΣ ΜΙΧΑΗΛ, | Από το πρόβλημα των νομισμάτων, στην εξίσωση του Pell, |
ΚΕΡΑΣΑΡΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ, | «ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ», |
ΓΚΟΥΓΚΟΥΜΑΤΗ ΜΑΡΙΑ-ΣΔΡΟΛΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, | ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΩΝ ΤΟΥ Π.Τ.Δ.Ε. ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΣΤΗ ΒΑΣΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, |
ΣΩΤΗΡΑΚΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ-ΜΑΛΛΙΑΚΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, | Η ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΗΜΑΤΩΝ, |
ΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ, | Το «πρόβλημα» της εκπαίδευσης των ταλαντούχων μαθητών στα Μαθηματικά, |
ΚΟΚΚΑΛΙΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ - ΗΡΑΚΛΕΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ - ΠΙΠΙΝΟΣ ΣΑΒΒΑΣ, | ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΟΥ ΟΡΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΚΩΝΙΚΩΝ ΤΟΜΩΝ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΝΤ, |
ΣΤΟΓΙΑΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ, | Η καινοτομία στην εκπαίδευση και η διαχείριση της από τους εκπαιδευτικούς, |
ΜΙΜΑΡΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ- ΡΑΛΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ- ΣΑΛΛΙΑΡΗΣ Ι.ΠΑΝΤΕΛΗΣ, | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ και διάφορες εναλλακτικές συνιστώσες στη Διδασκαλία των Μαθηματικών, |
ΖΑΦΕΙΡΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ-ΚΟΥΤΣΟΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ, | ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ, |
ΠΕΤΡΟΠΟYΛΟΥ ΓΕΩΡΓIΑ, | ΟΙ ΟΠΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΗΣ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ, |
ΜΠΑΚΑ ΠΑΝΩΡΕΑ, | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ, |
ΔΟΡΤΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, | Ο ΚΑΝΟΝΑΣ, Ο ΔΙΑΒΗΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ, |
Τσιάντος Βασίλειος - Σάλτας Βασίλειος - Πετασάκης Ιωάννης - Πολυχρονίδου Περσεφόνη -Mesut Tabuk, | Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΟΥ ΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ, |
ΒΕΡΥΚΙΟΣ ΠΕΤΡΟΣ, | ο δάσκαλος ως ερευνητής και ως σχεδιαστής διδακτικού υλικού: μια μελέτη περίπτωσης, |
ΧΕΡΟΥΒΕΙΜ ΕΥΓΕΝΙΑ- ΣΠΎΡΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | Η ΕΥΡΕΣΗ ΕΝΟΣ ΚΑΝΟΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΡΟΛΩΝ, |
ΒΕΡΥΚΙΟΣ ΠΕΤΡΟΣ, | Μελέτη Μαθήματος Μαθηματικών: μια καινοτόμος πρακτική για την βελτίωση της διδασκαλίας των μαθηματικών, |
ΣΠΥΡΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ- ΖΑΓΟΡΙΑΝΑΚΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ, | ΜΝΗΜΟΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΣΧΕΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ. ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ, |
ΚΟΛΕΖΑ ΕΥΓΕΝΙΑ-ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, | ΟΙ ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ TOY ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, |
ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΗΛΙΑΣ-ΣΤΕΦΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ-ΓΙΑΛΑΜΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ-ΤΣΟΛΑΚΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ, | ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ Η ΜΕΘΟΔΟΣ PROJECT ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ: ΜΕΛΕΤΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, |
ΣΚΟΥΦΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ-ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ ΕΥΓΕΝΙΟΣ, | ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΣΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΟΥ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, |
ΑΠΛΑΚΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, | Παίζουμε Μαθηματικά, |
ΔΗΜΟΥΛΑΣ ΚΩΣΤΑΣ –ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ ΘΩΜΑΣ- ΒΑΪΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ, | Η ΣΤΕΝΗ ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ. Η ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ, |
ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΧΑΡΟΥΛΑ- ΧΑΒΙΑΡΗΣ ΠΕΤΡΟΣ- ΚΟΤΑΡΙΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ, | ΚΟΙΝΩΝΙΟ-ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ – ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ -ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ, |
ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΧΑΡΟΥΛΑ-ΚΟΤΑΡΙΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ-ΧΑΒΙΑΡΗΣ ΠΕΤΡΟΣ, | ΕΘΝΟΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ, ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ ΚΑΙ WEBQUEST: ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ, |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ, | Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΣΤΙΣ ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ, |
ΔΕΛΗΚΑΝΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, | Η ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΛΓΕΒΡΙΚΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ, |
ΜΑΡΙΝΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ, | ΚΑΝΤΕ ΕΡΩΤΑ ΟΧΙ ΜΑΘΗΜΑ, |
ΚΟΥΛΕΤΣΗ ΕΙΡΗΝΗ, | To μοντέλο της ζυγαριάς και η χρήση της από τους Καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη διδασκαλία της έννοιας της εξίσωσης, |
ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ-ΜΑΥΡΟΜΑΤΗΣ ΑΡΗΣ, | ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΚΘΕΤΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ, |
ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ-ΚΑΜΠΟΥΡΙΔΗ ΒΑΡΒΑΡΑ-ΜΠΑΡΤΖΑΚΛΗ ΜΑΡΙΑΝΝΑ, | Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ, |
ΔΟΥΚΑΚΗΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΧΙΟΝΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ-ΖΥΜΠΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, | Παιδαγωγική κατάρτιση εκπαιδευτικών στη χρήση ψηφιακών εργαλείων. Το παράδειγμα δύο ερευνών, |
ΓΙΑΣΟΥΜΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ-ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, | ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΟΡΙΟΥ: Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ, |
ΚΟΥΛΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ, | ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, |
ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ- ΣΚΛΑΒΟΥ ΕΛΕΝΗ, | ΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΧΘΕΣ, ΣΗΜΕΡΑ, ΑΥΡΙΟ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, |
ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ, | ΠΟΣΟΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ: ΣΩΣΤΟ- ΛΑΘΟΣ, |
ΠΙΤΤΑΛΗΣ ΜΑΡΙΟΣ-ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΕΛΛΑ, | μοντελο αξιολογηση της προθεσησ των καθηγητων να χρησιμοιησουν το Cabri στη διδασκαλια της γεωμετριασ, |
ΚΑΣΙΜΑΤΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ-ΓΙΑΛΑΜΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ-ΣΟΦΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΑ, | Ο αναστοχασμός ως μέσο διερεύνησης και διαφοροποίησης των αντιλήψεων νηπιαγωγών για τη διδασκαλία των Μαθηματικών στο νηπιαγωγείο, |
ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ- ΓΚΑΓΚΑΡΗ ΝΙΚΟΛΑΙΑ-ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΞΕΝΟΦΩΝ- ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, | Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΣΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΥΠΟΨΙΑΣ, ΤΗΣ ΥΠΟΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΙΣΘΗΣΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ, |
ΠΑΣΧΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ- ΒΛΑΧΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ, | Η ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ-Συγκριτική παρουσίαση προγραμμάτων επιμόρφωσης σε χώρες της Ευρώπης, |
ΜΠΕΛΕΣΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ-ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΑΝΔΡΕΑΣ, | Η κριτική διδασκαλία στα Μαθηματικά μέσω των ΤΠΕ. Σενάριο μαθήματος για την Παραβολή στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης της Β΄ Λυκείου, |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ, | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, |
ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ-ΜΑΛΑΦΕΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, | Ένα πλαίσιο μέτρησης απόδοσης με χρήση μετασυνόρου για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών μονάδων διαφορετικών ομάδων |
ΜΠΑΡΑΛΟΣ Γ.-ΜΙΣΙΑΚΟΥΛΗ.Ε., | ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, |
ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, | Μαθηματικά, Πληροφορική και Θεωρία Παιγνίων στην εποχή του Ίντερνετ, |
Σχόλια