Τα πάντα για την αξιολόγηση όλων των Εκπαιδευτικών και των Στελεχών της Εκπαίδευσης.

Τα πάντα, αναλυτικά, για την αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών. Το (Ημι)επίσημο Εργαλείο που διερμηνεύει το πολυσέλιδο Π.Δ.152/2013 (επίτηδες αναλυτικό για να αποφευχθούν οι πολλές εγκύκλιοι και οι αμφισβητήσεις στην εφαρμογή του Νόμου) από τους φυσικούς του Συντάκτες (Νομοθέτες) Περιλαμβάνει δύο μέρη. Υπάρχουν πολλές «Ρούμπρικες» μια ονομασία που θα γίνει κοινή και υπό Μαθηματική οπτική και για την συγκεκριμένη χρήση, είναι μια απεικόνιση ενός συνόλου Α που περιέχει περιγραφές πραγματικών καταστάσεων που μπορούν να συντρέχουν σε ένα υπό αξιολόγηση πρόσωπο, στο Σύνολο Β που εδώ είναι τετραμελές και περιέχει τα στοιχεία «Ελλιπής», «Επαρκής» «Πολύ καλός» «Εξαιρετικός» Για την ακριβέστερη αποτύπωση, υπάρχει αντίστοιχη αριθμητική κλίμακα για κάθε ποιοτική κατηγορία, ενώ υπάρχει πλήθος παραδειγμάτων με πραγματικές μελέτες περίπτωσης για κατάταξη μέσα στην ποιοτική διαβάθμιση με την λογική ενός είδους Γραμμικής παρεμβολής με αναλογικότητα . Το βιβλίο διαπνέεται απ΄ ό,τι πιο σύγχρονο έχει να επιδείξει η σύγχρονη Παγκόσμια βιβλιογραφία ως προς τον σκοπό του και στόχο και Συγγραφείς του είναι οι κ.κ. Ηλίας Γ. Ματσαγγούρας Παρασκευάς Γιαλούρης και Αλεξάνδρα Χ. Κουλουμπαρίτση

Για να το κατεβάσετε ως αρχείο παρουσίασης, εδώ:

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

ΤΡΙΤΗ συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

“Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο Υιός του Ανθρώπου. Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογονεί, φυτόν ουράνιον και Βλάστημα θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην.”