Μεσσηνιακές παρουσίες στο 31ο Συνέδριο της ΕΜΕ στην Βέροια.




Στις 7 ,8 και 9 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε το 31ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (ΕΜΕ) στην πόλη της Βέροιας.
Θέμα του συνεδρίου ήταν «Προκλήσεις και Προοπτικές της Μαθηματικής Εκπαίδευσης και Έρευνας στη διεθνοποιημένη Δικτυακή Εποχή» και οι τρεις θεματικοί άξονες ήταν:
α) «Στο πεδίο της βασικής Μαθηματικής  Έρευνας: μεθοδολογικές διευρύνσεις, διεπιστημονικές προσεγγίσεις, διεθνείς αναγνωρίσεις και οι αμφισημίες τους»
β) Στο πεδίο της Μαθηματικής Εκπαίδευσης: διεθνείς ερευνητικές κοινότητες, πολλαπλές ερμηνευτικές προσεγγίσεις, διεθνοποίηση των στόχων και των πρακτικών, μορφές πιστοποίησης και οι αμφισημίες τους»
γ) «Πρακτικές και καινοτομίες στην εκπαίδευση και στην έρευνα».

Στο συνέδριο αυτό, ήταν εισηγητής ο Πρόεδρος του Παραρτήματος Ν. Μεσσηνίας και Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γιάννης Π. Πλατάρος ο οποίος παρουσίασε μια πολύ ενδιαφέρουσα εργασία στην οποία αναδεικνυόταν η χρησιμότητα των νέων εργαλείων λογισμικού στα μαθηματικά. Μέσα από την εργασία «Εικόνες τάξης και χάους σε διερεύνηση ιδιοτήτων ποδικού τριγώνου, μέσω δυναμικού Γεωμετρικού εργαλείου» καταδεικνυόταν ότι τα εργαλεία λογισμικού μπορούν να συμβάλουν στην ανακάλυψη της μαθηματικής γνώσης, σε πεδία όπου οι παραδοσιακοί τρόποι είναι αδύνατον να ανταποκριθούν. Η χρήση του λογισμικού μετατοπίζει το ενδιαφέρον στην ανακάλυψη της μαθηματικής γνώσης ακόμη και με παιγνιώδη τρόπο.
Ακόμη, εισηγητής ήταν ο Παναγιώτης Χρόνης με τίτλο εργασίας «Ύπαρξη σε Ισότητα ή Ανισότητα».
Τις εργασίες του εν λόγο τριήμερου συνεδρίου παρακολούθησαν αρκετοί  μεσσήνιοι μαθηματικοί. Μεταξύ αυτών ο πρώην Πρόεδρος του Παραρτήματος Ε.Μ.Ε. Ν. Μεσσηνίας Μαρίνος Θεοδωρίδης οι Καθηγητές Ευστάθιος Γεωργακίλας και Τάσος Μπάρλας.
Το επόμενο 32ο συνέδριο θα διοργανωθεί στην Καστοριά το Φθινόπωρο της επόμενης χρονια.

Παναγιώτης  Χ. Χρόνης













 Φωτογραφίες Παναγιώτης Χ. Χρόνης.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

ΤΡΙΤΗ συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

“Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο Υιός του Ανθρώπου. Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογονεί, φυτόν ουράνιον και Βλάστημα θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην.”