Αναρτήσεις

Πρόσκληση για υποβολή εργασιών ΣΤΟ 33ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΕΜΕ (Κρήτη-Χανιά-Πλατανιάς)

Εικόνα
                     « Μ α θ η μ α τικ ά, Θεμ έ λιο τ ης ανθρώπινης σκέψη ς »                      Θεματικ έ ς Ενότητες 1 .   Διδασκαλία των Μαθηματικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευ σ η 2 .   Διδασκαλία των Μαθηματικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευ σ η 3 .   Μετάβαση από το Λύκειο στο Πανεπιστήμιο 4 .   Έρευνα στα Μαθηματικά και τις Εφαρμογές τους 5 .   Ιστορία κ α ι Φιλοσοφία των Μαθηματικών                                            Υποβολή εργασιών                                                Η Επιστημονική Επιτρ ο πή του 33 ο υ   Πανελληνίου συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας της ΕΜΕ προσκαλεί για την κα τ άθεση εμπεριστα τ ω μ έ ν ων εισηγήσ ε ω ν με στόχο την ευρεία ανταλλαγή απόψεω ν , ώστε ν α βελτιώσει την ενημέρωση και ν α ενισχύσει τη διάθεση της ελληνικής μαθηματικής κοινότητας ν α μετέχει ισότιμα στις διεθνείς διεργασίες και ν α παρεμβαίνει έγκαιρα και πειστικά στην ελληνικ

Καλή Πασχαλιά

Εικόνα

Ενοχλημένη η Μαθηματική Εταιρεία από τις δηλώσεις του Ν. Φίλη για τα Μαθηματικά

Εικόνα
Εκτυπώσιμη μορφή Δημοσίευση: 19/04/2016  http://www.esos.gr/arthra/43620/enohlimeni-i-mathimatiki-etaireia-apo-tis-diloseis-toy-n-fili-gia-ta-mathimatika ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS Α. Θα πρέπει να αποφεύγεται από το δημόσιο λόγο η επανάληψη στερεότυπων αντιλήψεων, είτε ελιτιστικής κατεύθυνσης (οι "καλύτεροι" πηγαίνουν στα πολυτεχνεία), είτε ισοπεδωτικής κατεύθυνσης ("και ο μηχανικός ξέρει μαθηματικά, άρα θα μπορούσε και να διδάσκει στο σχολείο"). Β. Ιδιαίτερα στις παραμονές των εξετάσεων, όπου τα μαθηματικά έχουν κεντρικό ρόλο και βαρύτητα στις επιλογές των υποψηφίων. Τα παραπάνω επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία με αφορμή τις δηλώσεις του υπουργού Παιδείας Ν. Φίλη, σχετικά με τα Μαθηματικά και τη διδασκαλία τους , αναφερόμενος στο ολιστικό Τεχνικό Λύκειο και ιδιαίτερα για τη σύνδεση του πτυχίου των εκπαιδευτικών μ

Εργασία στο 3ο Συνέδριο Νέου Παιδαγωγού 16 και 17 Απριλίου 2016 στο Ευγενίδειο

03.Θ.Ε. Ο Νέος Τρόπος Διδασκαλίας Της Γεωμετρίας, Και Τα Δυναμικά Γεωμετρικά Λογισμικά

Αντισυνταγματικός ο Ν.4327/2015 έκρινε το Σ.τ.Ε. με την υπ΄αρίθμ. 865/2016 απόφαση τμήματός του και εισάγεται για οριστική απόφαση στην Ολομέλεια του Σ.τ.Ε.

865 ΣτΕ Απόφαση Προσφυγής Διευθυντών Εκπαίδευσης.

Πως τα γράμματα του ελληνικού αλφαβήτου το "δ" και το "ε" έγιναν παγκόσμια σύμβολα

Εικόνα
Translate this page: Είναι γνωστό πως το ελληνικό αλφάβητο χαίρει ιδιαίτερης δημοφιλίας στον κόσμο της επιστήμης. Γράμματα όπως το «π» ή το «φ» της χρυσής τομής, είναι παγκοσμίως γνωστά. Δεν είναι όμως τα μόνα. Για την ακρίβεια, κάθε ένα από τα γράμματα της αλφαβήτου μας έχει την ξεχωριστή του θέση μέσα στα επιστημονικά συγγράμματα. Ανάμεσα τους όμως τα γειτονικά «δ» και «ε», διατηρούν εδώ και σχεδόν 200 χρόνια μια... μοναδική «φιλική» σχέση, που οι μαθηματικοί γνωρίζουν πάρα πολύ καλά. Τα δύο αυτά γράμματα, από το 1821 και την συγγραφή του «Course d' Analyse» από τον Cauchy έγιναν, μετά το «π», ίσως τα πιο δημοφιλή ελληνικά σύμβολα στους κύκλους των μαθηματικών. Αυτό διότι από τότε και έπειτα έγιναν αναπόσπαστο μέρος ενός εκ των βασικότερων μαθηματικών ορισμών. Αυτόν του ορίου. «Για κάθε ε>0 υπάρχει ένα δ>0 έτσι ώστε αν |x – x'| < δ , τότε |f(x) – b| < ε» λέει ένα μέρος της πρότασης που αποτελεί τον θ

Για τους ερωτευμένους σήμερα 14 Φεβρουαρίου 2016