Αναρτήσεις

Προβολή του «Φιοντόρ, ο Παίκτης» των Γιάννη Σολδάτου και Σάκη Μανιάτη στη Μεσσήνη.

Εικόνα
Το Σαββάτο  5 Φεβρουαρίου και ώρα 7.00 μ.μ . στην αίθουσα εκδηλώσεων  Δασκαρόλειο Πολιτιστικό Κέντρο Μεσσήνης , θα προβληθεί η ταινία «Φιοντόρ, ο Παίκτης» του Γιάννη Σολδάτου. Στην προβολή θα παρευρίσκονται και συντελεστές  της ταινίας, όπως ο Σκηνοθέτης Γιάννης Σολδάτος που έχει γράψει και το σενάριο, ο συμπατριώτης μας Σάκης Μανιάτης που υπογράφει  Φωτογραφία , Μοντάζ και Συμπαραγωγή , καθώς και οι δύο πρωταγωνίστριες της ταινίας  Έφη Βενιανάκη και Μαρία Καρακίτσου. Στοιχεία της ταινίας: Περίληψη Ένας συγγραφέας, κατά το μακρινό πρότυπο του Ντοστογιέφσκι, αναγκάζεται από την εκδότριά του να γράψει και να παραδώσει το καινούργιο του βιβλίο σε ένα μήνα. Του παρέχονται πλείστες ευκολίες, καθώς και οι ανάλογες πηγές έμπνευσης, όμως αυτός βιώνει το δικό του δράμα. H δακτυλογράφος του κειμένου συμπαραστέκεται στον συγγραφέα, ζωντανεύουν οι ήρωες του βιβλίου, βιώνεται μια έντονη σχέση με την εκδότρια, το βιβλίο τελειώνει και προστάτης-άγιος του όλου εγχειρήματος αποδεικνύεται η δακτυλο

Ο παραλογισμός με τις συνενώσεις –καταργήσεις σχολικών μονάδων, του Γιάννη Πλατάρου

30/01/2011 - 14:24 (Γιάννης Π. Πλατάρος-Μαθηματικός) Ο παραλογισμός έγκειται, στο ότι επιχειρούνται χωρίς καμία οικονομοτεχνική μελέτη. Χωρίς οικονομετρία, χωρίς μελέτη κόστους –οφέλους. Το Υπουργείο επιμένει στον απόλυτο παραλογισμό να αναφέρει ότι υφίστανται… «Παιδαγωγικοί λόγοι» που επιβάλλουν τις συνενώσεις . Αν κάποιος δημοσιογράφος στριμώξει κάποιον υπεύθυνο του Υπουργείου να υποδείξει έναν υφιστάμενο «παιδαγωγικό λόγο» πιθανόν να του παρατεθεί το (μοναδικό) παράδειγμα σχολείου Χ στο ορεινό χωριό Υ, όπου οι καθηγητές είναι περισσότεροι από τους μαθητές. Και εκεί συντρέχουν οικονομικοί βεβαίως λόγοι, αλλά ο μόνος «παιδαγωγικός» λόγος είναι η επίκληση της αναπόφευκτης …μοναξιάς των μαθητών! Αλλά ο παραλογισμός είναι κυρίως αλλού : Από την μια μεριά είναι οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι μέσω των συνδικαλιστικών τους φορέων και παρατάξεων λένε «καμία απολύτως κατάργηση, καμία απολύτως συνένωση!» Από την άλλη το Υπουργείο, θέτει «κριτήρια» όπως το Α (αντικειμενικό) το Β (

Πανεπιστημιακό άσυλο: Η απόλυτη γελοιοποίηση μιας έννοιας -φάντασμα.

Η νομοθετική πρωτοβουλία της ΝΔ και του Προέδρου της κ. Αντώνη Σαμαρά για την κατάργηση του Πανεπιστημιακού Ασύλου, σε μια μερίδα κόσμου (αριστερού) φαντάζει ανίερη , σε μια άλλη αδιάφορη και σε μια άλλη εύλογη . Σε μένα προσωπικά φαντάζει σωστή μεν, αλλά κάπως αναιτιολόγητη σε κάποια καλής πίστεως μερίδα κόσμου, που εισπράττει επί πολλές δεκαετίες αριστερίστικη σπέκουλα! Να γίνω σαφής: Για να καταργηθεί το άσυλο, όπως προβλέπει η νομοθετική πρωτοβουλία της ΝΔ (σωστή επαναλαμβάνω) πρέπει πρώτα να .....υπάρχει! Λίγοι γνωρίζουν ότι το άσυλο ελεύθερης διακίνησης ιδεών και έρευνας δεν υπάρχει! Να ξεκαθαρίσουμε κάτι που γνωρίζουν όλοι. Έρευνα στην Ελλάδα ΔΕΝ υπάρχει, άρα δεν έχει νόημα και το αντίστοιχο άσυλο! (Το ξέρω ότι είμαστε για τα καρναβάλια, αλλά έτσι είναι!) Θα μπορούσε βεβαίως να υπάρξει ....έρευνα (στο άδηλο μέλλον!) αλλά τότε η δημοκρατία μας η ίδια το κατοχυρώνει! Δεν είμαστε θεοκρατικό καθεστώς, έχουμε θεσμούς , άρα το άσυλο της έρευνας , έτσι κι αλλιώς είναι κατοχυρωμέ

Ο Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος, δεν χωρούσε στο αριστερό μοντέλο του Καπιταλισμού!

Εικόνα
Και δεν χωρούσε, διότι «είχε για να κουκουλώσει όλο τον κόσμο» και ήταν .....απλός, προσηνής, μιλούσε σε όλους, ευπροσήγορος, ήταν ευγενικός, άκουγε τον συνομιλητή του ανεξαρτήτως οικονομικής επιφανείας, συναγελαζόταν με όλους, διήγε μη προκλητικό βίο, δεν προκαλούσε επ΄ουδενί, δεν επιδίδετο σε βερμπαλισμούς, έκανε μόνο ΕΡΓΑ, απαντούσε μόνο με έργα, στις συκοφαντίες (λ.χ. για μη οικολογικές ευαισθησίες) έβαζε τις πλέον οικολογικές προδιαγραφές στα έργα του  και απέκδυε τους ιδιοτελείς ή κακής πίστεως επικριτές του και γενικώς ήταν ένας άνθρωπος , απλός, των έργων, της πράξης, της δράσης, της προσφοράς, της τιμής στην γενέτειρα και της μνήμης θανάτου. Εξηγώ το τελευταίο. Όλοι όσοι έχουν ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΝΗΤΟΙ, είναι απλοί , προσηνείς, ταπεινοί, όσα κι αν έχουν, ΔΙΟΤΙ ΞΕΡΟΥΝ! Ο εκλειπών , φαίνεται να είχε αυτή την ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΙΔΕΙΑ, αφού όλοι θεωρητικώς γνωρίζουν ότι «πάντα ματαιότης τα ανθρώπινα» λίγοι το κάνουν πράξη.......... Να ζήσουν οι οικείοι του, οι συνεργάτες του, να συνεχίσουν

Η ωραιότερη γυναικεία φωνή του κόσμου!.....

Εικόνα
Μπορεί οι γνώμες να είναι υποκειμενικές, αλλά επιμένω στην Maggie Reilly .  Μπορεί να μου αρέσει ως ερμηνεύτρια η Amy Mc Donald, αλλά η Μάτζυ Ρίλλυ είναι πραγματικά Η ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΦΩΝΗ. Έχει αναδειχθεί από τις συνθέσεις του Mike Oldfield , ο οποίος είναι στο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ μουσικό κουρμπέτι από το 1972 , όμως είναι μόλις 53 ετών. Η πρώτη του δουλειά η μουσική της ταινίας «εξορκιστής» στα 14 του..... Τεράστιο ταλέντο, για τον οποίο περίμενα να πάει κι άλλο επάνω (Όχι ότι δεν πήγε στα ύψη!) Απολαύστε με υπεύθυνη υπόδειξη αυτά τα δύο ταλέντα παρακάτω: (Η μεγαλύτερη αστοχία που μπορείτε να κάνετε είναι να μην βάλετε ακουστικά να ακούσετε αυτά τα ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ!)

Τα 4 στρέμματα, η δίκη των τρομοκρατών και οι γραμμές του τρένου στο Ασπρόχωμα.

Τρία θέματα , τρεις ξεφτύλες πολιτικές , τοπικές και εθνικές, μικρές και μεγάλες, τρία σκάνδαλα τυχαίως ερρημμένα (ή μήπως όχι;) της τρέχουσας επικαιρότητας, που είναι απογοητευτικά για την πολιτική και τους πολιτικούς ντόπιους και εθνικούς..... Να ξεκινήσουμε: Το τελευταίο μειράκιον, το έσχατον χαμίνι, το τυχάρπαστο γυφτάκι , γνωρίζει , ότι η οικοδομική δραστηριότητα, τροφοδοτεί 118 επαγγέλματα και αντίστοιχες οικογένειες που τρώνε ψωμάκι.  Όταν με 4 στρέμματα έκτιζες τα τελευταία 40 χρόνια και τώρα ξαφνικά με νομοθετική ρύθμιση ΔΕΝ ΚΤΙΖΕΙΣ, διότι θέλεις 10 στρέμματα, εγώ θα σκεφθώ ότι έκαναν πολιτικό λάθος ή ότι το έκαναν επίτηδες; Κάνουν λάθη στην πολιτική τέτοια; Δεν κάνουν! Θέλουν να πάνε πίσω την οικοδομή και να συνεχιστεί η ύφεση στην οικονομία;  ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ (εκτός αν τρελάθηκαν ομαδικώς, πράγμα απίθανο, αν και μωραίνει Κύριος ους βούλεται απωλέσαι...) Τι είναι το πιο πιθανό;  Ποία η επικρατούσα εκδοχή εικασία περί της σκοπιμότητας αυτής της νομοθετικής ρύθμισης; Μα .

Ενιαίο ψηφοδέλτιο ή παραταξιακό;

Η απάντηση στο ερώτημα του τίτλου της ανάρτησης θεωρείται προφανής από τους σωστούς και εχέφρονες πολίτες: «Φυσικά και ενιαίο ψηφοδέλτιο, ώστε να μπορώ εγώ ο πολίτης να ψηφίζω άξιους ανθρώπους ανεξαρτήτως παρατάξεως!» Βεβαίως, αν η απάντηση ήταν προφανής δεν θα έκανα την παρούσα ανάρτηση : Η σωστή απάντηση είναι «ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ!» Γιατί όμως; Απάντηση: Διότι στο ενιαίο ψηφοδέλτιο, η μειοψηφία, η ελάχιστη μειοψηφία , η μειοψηφία λ.χ. του 20% , μπορεί να γίνει ΠΑΜΨΗΦΙΑ του 100% σε εκλογή εδρών! Πώς γίνεται αυτό; (Η απάντηση στις 9.00 μ.μ., έτσι ώστε να μπορείτε να το σκεφθείτε όσοι δεν το ξέρετε ) ............................................................... Η ώρα πέρασε από 9 (!) Να ξεκινήσουμε την απόδειξη που θα γίνει με παράδειγμα. Υπάρχει παράδειγμα , όπου η μειοψηφία (όχι η οριακή, αλλά η κραυγαλέα μειοψηφία του 20% κερδίζει ΟΛΕΣ τις έδρες σε εκλογές  λ.χ. για Δ.Σ.Για απλοποίηση του μοντέλου μας θεωρούμε 2 παρατάξεις μόνο. Το «Πάμε-Κάπα