Αναρτήσεις

Πώς γράφουμε εξετάσεις

[tex] x^2+x_1^2+x_2^2=1[/tex] Πώς γράφουμε εξετάσεις

Υλικό για εισαγωγή στην ανακάλυψη της αρρητότητας. Η Ανθυφαίρεση πλευράς και διαγωνίου κανονικού πενταγώνου.

Υλικό εργασίας στην Αρρητότητα. Ανθυφαίρεση πλευράς και διαγωνίου κανονικού πενταγώνου.

Θέματα και λύσεις του διαγωνισμού ΘΑΛΗΣ της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας.

THALIS 2011_12

Μετά τον Δήμο Λουτρακίου, ο Δήμος Αλεξανδρούπολης υλοποιεί δημόσια πρότασή μας!

Πραγματικά αισθάνομαι ένα μείγμα συναισθημάτων, καθώς βλέπω (και έχω δει και στο παρελθόν) να υλοποιούνται προτάσεις μου που υποβάλλω δημόσια για τον Δήμο Μεσσήνης. Όσο τις έλεγα προφορικά στον Παύλο Πτωχό τις υλοποιούσε, πλην δεν ήμουν ποτέ ικανοποιημένος αφού ήθελα να υλοποιεί το 100% των που του υπεδείκνυα ενώ υλοποιούσε το 90%! Φυσικά ο αείμνηστος Παύλος , πολύ καλά έκανε διότι κάποια φαίνονται εύκολα, αλλά ΔΕΝ είναι. Στην πορεία το καταλάβαμε κι αυτό! Στο παρακάτω πρόγραμμα που υποβάλαμε το 2006 σε Δημόσια κρίση, φαίνονται δύο ιδέες που ήδη έχουν υλοποιηθεί. Η πρώτη αφορά το μεγάλο άγαλμα του Ποσειδώνα στην Παραλία που το υλοποίησε ο Δήμος Λουτρακίου . Σειρά είχε σήμερα ο Δήμος Αλεξανδρούπολης που υλοποιεί μια ιδέα μας για Δημοτικά κτήματα που παραχωρούνται σε Δημότες για καλλιέργεια κηπευτικών με συμβολικό ενοίκιο ή σε είδος. Το μόνο λάθος που έχω κάνει σε αυτά τα ζητήματα, είναι η δημοσιοποίησή τους που κάνει τους εκλεκτούς συμπατριώτες μου να μην τις υλοποιούν («σιγά να μην

Αναζητείται γενικός τίτλος για το 29ο Συνέδριο της ΕΜΕ στην Καλαμάτα.

Εικόνα
Σύμφωνα με απόφαση του ΔΣ της ΕΜΕ, ο τίτλος του 29ου Συνεδρίου της ΕΜΕ στην Καλαμάτα, θα προκύψει αυτή την φορά από εισήγηση των τοπικών Παραρτημάτων και τελική απόφαση του ΔΣ και όχι από κεντρική απόφαση. Πρόκειται για θετική εξέλιξη η οποία μάλλον θα παγιωθεί από δω και πέρα.   Αλλά ποία μπορεί να είναι τα κριτήρια για τον γενικό τίτλο ενός Συνεδρίου της ΕΜΕ; Είναι κάτι κεντρικό; Είναι κάτι τόσο σοβαρό; Είναι φλέγον;  Η προσωπική αυστηρά προσωπική γνώμη του υπογράφοντος (που δεν αφορά την γνώμη του Παραρτήματος Μεσσηνίας και άρα δεν δεσμεύει κανένα πλην του εαυτού του) είναι ότι γενικώς, υπάρχει ένα κλίμα -οιονεί συνιστώσες- του τύπου «καθαρά Μαθηματικά» ,«εφαρμοσμένα Μαθηματικά» «διδακτική των Μαθηματικών» «Ιστορία των Μαθηματικών» «φιλοσοφία των Μαθηματικών» ακόμα και «ψυχολογία των Μαθηματικών» Όλες αυτές οι συνιστώσες έχουν περισσότερους ή λιγότερους εκπροσώπους μέσα στην ΕΜΕ. Επίσης η συντριπτική πλειονότητα των μαθηματικών που απαρτίζουν την ΕΜΕ, απασχολεί

Ό,τι κι αν ξύσεις, θα βρεις ασάφεια και προχειρότητα (Σχολικές Επιτροπές XI)

Εικόνα
Στο παρακάτω υπόδειγμα από το σχετικό ΦΕΚ (επίτηδες προβάλω το απολύτως επίσημο) βλέπουμε ένα ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ του Υπουργείου για το πώς είναι ένα έντυπο, θα πρέπει να είναι και το οποίο θα τηρούν τα σχολεία. Εγώ κάνω παρατηρήσεις: 1. Πού κολλάει ο τίτλος «βιβλίο εσόδων -εξόδων/ κατάσταση εισπράξεων πληρωμών (Την έχω την απάντηση, αλλά είναι παραπλανητικός ο τίτλος) 2. Υπάρχει στήλη «κρατήσεις» . Εννοεί υπέρ ΜΤΠΥ, του φόρου ή και των δύο; Και των δύο, δεν είναι δυνατόν να γίνει, γιατί δεν γίνεται εύκολα διασταύρωση, αφού άλλα τιμολόγια έχουν κράτηση φόρου 1% , άλλα 4% , άλλα 8% και όλα θα μπουν και με το 3,072%;  Το 3,072% δεν  προσδιορίζεται πάνω στην ίδια βάση με τα άλλα ποσοστά. Πρέπει να είναι ανακατωμένες οι κρατήσεις; Είναι λογικό; Λειτουργικό;  Σταματάω εδώ:  Παραθέτω και μελέτη....περίπτωσης!  (γίναμε και...ειδικοί το καλοκαίρι  με τις κρίσεις διευθυντών) «Διευθυντής ψωνίζει από μεγάλη αλυσίδα Υπεραγοράς και όπως πάντα πλησιάζει το ταμείο και λέει ότι θέλει τιμολόγιο επ΄ονόματι τ

Σημαντική η επιτυχία του 28ου Συνεδρίου της ΕΜΕ στην Αθήνα. Στην Καλαμάτα το Συνέδριο του 2012!

Εικόνα
Σύμφωνα και με την δική μας προσωπική αντίληψη σημαντική ήταν η επιτυχία του 28ου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας στην Αθήνα. Θέμα του ήταν η Μαθηματική μοντελοποίηση και  σύμφωνα και με τα μέλη της Επιστημονικής Επιτροπής, σημαντικές ήταν και οι εργασίες που παρουσιάστηκαν. Κανονικά κάποιος, θα έπρεπε να αναμένει μια πτώση του αριθμού των εργασίων που θα υποβάλλονταν, αν λάβαινε υπ΄όψιν του την αναμενόμενη πτώση ενδιαφέροντος ως προς την δημιουργία εργασίων από τις κρίσεις στελεχών της εκπαίδευσης που έγιναν το καλοκαίρι ή και τώρα (Σχολικοί Σύμβουλοι) Αν μάλιστα λάβουμε υπ΄όψιν μας ότι διεξάγονται και αρκετά Συνέδρια παρεμφερών κλάδων Πανελληνίως, η ενίσχυση του ενδιαφέροντος υποβολής εργασιών στο Πανελλήνιο ετήσιο Συνέδριο της ΕΜΕ, ήταν κάτι παραπάνω από ενθαρρυντική. Ο Πρόεδρος της ΕΜΕ κ. Γρηγόρης Καλογερόπουλος και Πρόεδρος του Μαθηματικού Τμήματος της Αθήνας του ΕΚΠΑ όπου στους χώρους του οποίου διεξήχθη το 28 Συνέδριο, κλείνοντας τις εργασίες του συνεδρίου, αναφέρθηκε και σε αρ