Αναρτήσεις

Τα επίσημα αποτελέσμαατα των εκλογών στη Μεσσήνη από το Πρωτοδικείο Καλαμάτας

ΑΡΙΘΜΟΣ   200/2010 ΠΡΑΞΗ Κατάρτιση πίνακα αποτελεσμάτων ψηφοφορίας της 7ης και 14 ης Νοεμβρίου 2010 για την εκλογή δημάρχου και δημοτικών συμβούλων καθώς και   συμβούλων των δημοτικών και τοπικών κοινοτήτων και εκπροσώπων τοπικών κοινοτήτων του Δήμου ΜΕΣΣΗΝΗΣ του Νομού ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ. Η Πρόεδρος Πρωτοδικών Καλαμάτας Έχοντας υπόψη 1) τις διατάξεις των άρθρων 31, 32, 34, 36, 37, 38, 39, 40 και 42 του ν. 3852/2010,   2) τις γενόμενες αθροίσεις των συγκεντρωθέντων αποτελεσμάτων – εκλογικών στοιχείων – όλων των εκλογικών τμημάτων του εν λόγω δήμου, που μας υποβλήθηκαν από τους αντιπροσώπους της δικαστικής αρχής που αναλυτικά φαίνεται στους κάτωθι συνημμένους πίνακες. Καταρτίζουμε τον πίνακα αποτελεσμάτων του εν λόγω ΔΗΜΟΥ ΜΕΣΣΗΝΗΣ κατά την εκλογή της 7 ης και 14 ης Νοεμβρίου 2010 που έχει ως εξής : Σύμφωνα με τον υπό στοιχείο Α πίνακα κατά την εκλογή της 7 ης Νοεμβρίου 2010 στα εκλογικά τμήματα του Δήμου Μεσσήνης επί συνόλου εγγεγραμμένων εκλογέων τριάντα εννέα χιλιάδων πεντακοσίων

23/11/2010 ΕΝΑΡΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ - ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ

23/11/2010 ΕΝΑΡΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ - ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Από σήμερα, Τρίτη 23/11/2010 και μέχρι την Τετάρτη 01/12/2010 στις 2:00 μμ, καλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί , να ενημερώνονται για τα επιμορφωτικά προγράμματα της ειδικότητάς τους που θα υλοποιηθούν στην περιοχή τους κατά τη 2η επιμορφωτική περίοδο (Δεκέμβριος 2010 – Ιούνιος 2011) και να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος (MIS) της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ (2007-2013), η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της  Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://b-epipedo2.cti.gr/mis , με χρήση των κωδικών που τους είχαν αποδοθεί κατά την πιστοποίησή τους στο Α’ Επίπεδο. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι εκπαιδευτικοί της Πρω

Ένα απλό παράδειγμα της απόλυτης παράνοιας των Καταλήψεων:

Αντιγράφω είδηση από το Αλφαβήτα: Κατάληψη στο ΕΠΑΛ Πλωμαρίου, επειδή έχουν κενά και ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑ! Δηλαδή: (Αποκωδικοποιώ) Δεν κάνω μάθημα, διαμαρτυρόμενος, γιατί δεν μου στέλνετε καθηγητές να κάνω μάθημα! Αλλη ισοδύναμη διατύπωση: Επειδή με έχετε παραμελημένο και αδιαφορείτε για μένα, αδιαφορώ και γω για τον εαυτό μου! ΕΠΑΛ Πλωμαρίου: Κατάληψη γιατί το σχολείο ακόμη υπολειτουργεί 23/11/2010 - 13:41 Σε κατάληψη προχώρησαν οι μαθητές του ΕΠΑΛ Πλωμαρίου, καθώς τελειώνει ο Νοέμβρης και το σχολείο του ακόμη υπολειτουργεί. Ξεπερνούν τις 40 ώρες τη βδομάδα τα κενά... Τα κενά υπάρχουν γιατί δε γίνονται διορισμοί, γιατί δεν ξεβολεύονται "κάποιοι" κλπ. Υπάρχουν μόνο υποσχέσεις άνευ περιεχομένου και κούφια, μεγάλα λόγια των διοικούντων. Χωρίς να λείπει το ενδιαφέρον της αστυνομίας. Αυτό είναι το σχολείο στην εποχή ΠΑΣΟΚ-ΕΕ-ΔΝΤ. Με λογοκοπία όμως και καταστολή δε λειτουργούν τα σχολεία. Είναι ώρα αλληλεγγύης στους μαθητές και δράσης για ένα σχολείο αναγκών, δικαιωμάτ

Επίσημα αποτελέσματα ΚΥΣΔΕ και ΑΠΥΣΔΕ σε Πελοπόννησο

ΑΠΥΣΔΕ 2010 Πελοποννήσου ΚΥΣΔΕ 2010 Πελοποννήσου ΚΥΣΔΕ 2010 ανα υποψήφιο Πελοποννήσου ΑΠΥΣΔΕ Πελοποννήσου 2010 ανα υποψήφιο

Η διδακτική αξιοποίηση του λογισμικού Sketchpad στην διδασκαλία των Γεωμετρικών Απεικονίσεων στο επίπεδο

Εικόνα
Η διδακτική αξιοποίηση του λογισμικού Sketchpad στην διδασκαλία των Γεωμετρικών Απεικονίσεων στο επίπεδο. Πλατάρος Ιωάννης Εργασία 2ου Συνεδρίου Ημαθίας