Αναρτήσεις

Υποψήφιοι διευθυντές Σχολικών μονάδων: Θέμα 1ον Μελέτη περίπτωσης! (Θα εμπλουτίζεται καθημερινά με ενδεικτικές απαντήσεις)

Εικόνα
  Απαντήσεις συνεχίζονται και σε νεώτερη ανάρτηση , μετά την 50η μελέτη περίπτωσης για λόγους ευκινησίας της σελίδας)  (ενδεικτικές απαντήσεις στις μελέτες περίπτωσης κατά την διαδικασία της συνέντευξης υποψηφίων διευθυντών σχολικών μονάδων) Δημοσιεύουμε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ στην πρώτη μελέτη περίπτωσης του ΥΠΔΒΜΘ για την συνέντευξη των υποψηφίων Διευθυντών. Όλες οι μέχρι τώρα μελέτες περίπτωσης είναι 185 , ενώ η τράπεζα θεμάτων θα εμπλουτιστεί και εμπλουτίζεται ήδη! Σε 200 μέρες με ρυθμό μία απάντηση την ημέρα θα τις δημοσιεύσουμε όλες (όσες γνωρίζουμε καλώς!) :-) Καλή επιτυχία στους υποψηφίους και τις απαντήσεις μας να μην τις λάβετε ως....θέσφατα! Θέματα Επιλογής Διευθυντών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης   Θέμα 1ον Περιγραφή ‘Έχει παρατηρηθεί ότι η πλειονότητα των διευθυντών των σχολείων αποστέλλει στο γραφείο εκπαίδευσης στατιστικά στοιχεία και δεδομένα των σχολικών μονάδων, τα οποία δεν είναι απολύτως ακριβή (πχ αριθμός μαθητών, τμημάτων, βαθμός κάλυψης του ωραρίου των εκπαιδευ

Η Δημοσίευση για τις μελέτες περίπτωσης των υποψηφίων διευθυντών Σχολικών μονάδων και κάποια εύλογα ερωτήματα, (Από το Αλφαβήτα)

Η Δημοσίευση για τις μελέτες περίπτωσης των υποψηφίων διευθυντών Σχολικών μονάδων και κάποια εύλογα ερωτήματα. Του Γιάννη Π. Πλατάρου Μαθηματικού Το Υπουργείο προσφυώς δημοσίευσε την περιγραφή των καταστάσεων πάνω στις οποίες θα κληθούν να απαντήσουν οι υποψήφιοι Διευθυντές Σχολικών μονάδων. Άλλο να έχεις 300 υποψήφιους και άλλο 30.000 Και μόνο λόγω αριθμητικής σχέσης-αναλογίας, αυξάνονται αναλόγως οι κίνδυνοι για κάποιο απευκταίο παρατράγουδο. Κατά την γνώμη μας καλά έκανε το Υπουργείο, ανεξαρτήτως των   λόγων που υπαγόρευσαν αυτή του την ενέργεια. Να δούμε όμως και τις παρενέργειες: Παλαιά (δηλ. το περασμένο καλοκαίρι που εφαρμόσθηκε ο ίδιος νόμος από το ΚΥΣΔΕ για την επιλογή Διευθυντών Εκπαίδευσης) το σκηνικό είχε διαμορφωθεί ως εξής: Ο υποψήφιος επέλεγε φάκελο ο οποίος ανοίγετο παρουσία του και ελάμβανε το θέμα το οποίο προετοίμαζε σε παρακείμενο καμαράκι του ΥΠΔΒΜΘ, επί δεκάλεπτο. Τώρα τι θα γίνεται; Υπάρχουν κοντά 200 περιγραφές περίπτωσης, για τις οποίες θα μπορεί

Οι αξιολογικοί πίνακες Διευθυντών Μεσσηνίας και η απέκδυσις(*)

Εικόνα
Όταν έχεις υποβάλλει πολλές φορές αίτηση για «στέλεχος» της εκπαίδευσης σε διάστημα δεκαετιών και έχεις (αναγκαστικά) εγκύψει στους νόμους τους εκάστοτε ισχύοντες (ουδείς ίσχυσε δεύτερη φορά!) αποκτάς...πείρα! Μελετώντας πίνακες αξιολογικούς, αποκτάς γνώση των προσόντων των συναδέλφων σου. Κανονικά, όταν ασχολείσαι με τα συνδικαλιστικά και τα επιστημονικά Σωματεία πρέπει να τα ξέρεις όλα. Υποτίθεται, ότι είμαστε μια γειτονιά και όλοι ξέρουμε τα κουτάλια των διπλανών.... Έτσι υποτίθεται. Με το να δούμε τους νέους αξιολογικούς πίνακες, κανονικά δεν πρέπει να εκπλαγούμε καθόλου! Τι να μας εκπλήξει; Το ότι ο υπογράφων ανεκάλυψε τρία λάθη στην μοριοδότησή του; Μπα! Συνήθη τα λάθη και συνήθεις οι ενστάσεις. Με όλες τις Κυβερνήσεις (μην παρεξηγηθεί το πνεύμα μας!) Αν μάλιστα έχεις μπόλικα μόρια μπορεί να γίνει εύκολα το λάθος. (Δεν είναι ειρωνικό αυτό) Επίσης είναι δύσκολο να γίνει λάθος και να πάρεις .....παραπάνω!. Λάθος για το λιγότερο γίνεται πάντα! Αλλά κι αυτό έχει εξή