Πανελλήνιες: Σχετικώς, πήγαμε πάρα πολύ καλά!

Με 30 υποψηφίους και να περνούν οι 27, μπορούμε να ομιλούμε για επιτυχίες. συν 3 παλαιοί, έχουμε τους 30 . Αυτό σε πρώτη ματιά. Μια δεύτερη ματιά εστιάζεται σε ΑΕΙ με ΤΕΙ και βλέπουμε μια αναλογία 10: 20 . Μόνο αυτά φθάνουν για να πούμε ότι έχουμε επιτυχία για το σχολείο μας.
Για τους μαθητές μας: ΘΕΡΜΑ ΟΛΟΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.
Για τους λίγους που δεν πέρασαν και δεν πρόλαβα να τους τα πώ μέχρι τώρα δια ζώσης, έχω να πω, ότι προσπαθούμε ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ και δεν πτοούμαστε. Δεν το λέω για παρηγοριά , οι παλαιοί που έλεγαν «κάθε εμπόδιο για καλό» λέτε να ήταν χαζοί; Τώρα τα χρόνια τα νέα , διαφέρουν από τα παλαιά, στο ότι δίνονται εκπαιδευτικές ευκαιρίες προς όλους (μικρούς και μεγάλους) και όταν ένας ΛΙΓΟ ΘΕΛΕΙ, πάει ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΚΙ ΑΓΑΠΑ (Τεράστια σημασία το τελευταίο, ποτέ να μην πάτε εκεί που δεν αγαπάτε)
Εύχομαι καλή φοιτητική ζωή, που για να γίνει, πρέπει να τηρήσετε τα παρακάτω:
1. Παρακολουθείτε όλα τα μαθήματα από την αρχή.
2. Δεν απογοητεύεστε αν δεν καταλαβαίνετε κάτι στην αρχή.
3. Δεν απογοητεύεστε αν συναντήσετε δυσκολίες. Επιμένετε και σε λίγο θα γελάτε που είχατε άγχος.
4. Φροντίστε να φτιάξετε τα χαρτιά σίτισης.
5. Κάθε σχολή, έχει 5-6 ΚΥΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ γύρω από τα οποία γυρίζουν όλα τα άλλα. Θα τα προσέξετε πολύ και θα τα διαβάσετε πολύ. Δεν θα κλέψετε, γιατί θα το βρείτε μπροστά σας! Διάβασμα στα μαθήματα -πυλώνες-άξονες! (Κάθε σχολή έχει τα δικά της!)
6. Αν πήγατε σε σχολή που δεν είχατε πρώτη προτίμηση (ή πρώτες προτιμήσεις) δεν συμβαίνει τίποτα. Όλες οι επιστήμες έχουν γοητεία. Όλα τα αντικείμενα. Ψάξτε να την βρείτε!




368_3651060_90 (1)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

ΤΡΙΤΗ συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

“Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο Υιός του Ανθρώπου. Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογονεί, φυτόν ουράνιον και Βλάστημα θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην.”