Ένα πάρα πολύ σοβαρό κοινωνικό θέμα εκπαίδευσης

Δεν είχα καμία πρόθεση να αναδείξω σε προσωπικό μπλόγκ, ένα θέμα που υποπίπτει στην αντίληψή μου ως εκ της θέσεώς μου ως Δημόσιου λειτουργού. Εξ άλλου δεν είναι εμπιστευτικό υπό την έννοια που προσδιορίζει το πειθαρχικό δίκαιο των Δ.Υ., αλλά εμπιστευτικό υπό την απλή έννοια της μετριοφροσύνης. Δεν αφορά ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα μαθητών, αλλά ΙΣΩΣ καθηγητών. 
Μπαίνω στην ουσία:
Κάποιοι καθηγητές, εδώ και πολλά χρόνια πολύ πριν την κρίση, συνηθίζουν να βοηθούν τους μαθητές τους με φροντιστηριακά μαθήματα , εντελώς αφιλοκερδώς σε ώρες αργιών κτλ Μετακινούνται μάλιστα ιδίοις εξόδοις για να διδάξουν αδιακρίτως πάντες τους αιτουμένους διδακτική βοήθεια. Τελευταία παρατηρήθηκε το εξής φαινόμενο (το καταθέτω υπό μορφήν έκπληξης και μάλλον ως οιονεί κοινωνική καταγγελία)
Κάποιος καθηγητής /τρια κάνει ολιγόωρα δωρεάν μαθήματα ειδικότητάς του σε κάποια τάξη από το Καλοκαίρι (άλλος/η από τον Σεπτέμβριο) και παρατηρείται ΦΥΛΛΟΡΡΟΗ στα παιδιά! Φεύγουν από το δωρεάν μάθημα, που τους κάνει ΕΜΠΕΙΡΟΤΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ/ΤΡΙΑ, ΙΚΑΝΟΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ. Πότε φυλλορροεί το τμήμα; Σε εποχή πλήρους ΕΝΔΕΙΑΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ!
Δεν πιστεύω ότι οι γονείς αποτρέπουν τα παιδιά τους από «τα γράμματα» που «πλέον δεν έχουν μέλλον» αλλά είναι ένα φαινόμενο του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΔΙΟΤΥΠΟΥ, που έχει καταξεφτελίσει επιστημονικά δεδομένα συγγραμμάτων , όπως λ.χ. εκείνου του φαινομένου όπου σε μια ΑΥΞΗΣΗ ΤΙΜΩΝ ΕΝΟΣ ΕΙΔΟΥΣ, παρετηρείτο ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ .....ΖΗΤΗΣΗΣ!!!!!!
Αν κάποιoς έχει κάποια άλλη εξήγηση, ας μας καταστήσει και μας λίγο σοφούς, διότι αδυνατούμε να κάνουμε σοβαρή διάγνωση του ....φαινομένου!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

ΤΡΙΤΗ συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

“Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο Υιός του Ανθρώπου. Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογονεί, φυτόν ουράνιον και Βλάστημα θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην.”