Αναρτήσεις

Μαθητικοί Διαγωνισμοί ΕΜΕ 2016 -17 Επιτροπές για την Μεσσηνία και θέματα προετοιμασίας.

ΘΑΛΗΣ 2016-2017 by Γιάννης Π. Πλατάρος on Scribd Θαλής 2016 by Γιάννης Π. Πλατάρος on Scribd

Άθροισμα γωνιών πολυγώνου με χρήση δυναμικών λογισμικών Γεωμετρίας

Εικόνα
Άθροισμα γωνιών πολυγώνου με χρήση δυναμικών λογισμικών Γεωμετρίας by Γιάννης Π. Πλατάρος on Scribd

Αναμένεται η απόφαση του ΣτΕ για το σύστημα επιλογής Διευθυντών των Σχολείων

Εικόνα
Στην Ολομέλεια του ΣτΕ εισηγητής είναι ο ίδιος που ήταν και στο Γ τμήμα το οποίο ωστόσο είχε παραπέμψει την υπόθεση στην Ολομέλεια. Εκτυπώσιμη μορφή Δημοσίευση: 25/09/2016 ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS Την ερχόμενη Παρασκευή, πιθανολογείται, ότι η Ολομέλεια του Συμβουλίου   της Επικρατείας θα εκδώσει την απόφαση σχετικά με την προσφυγή της Πανελλήνιας Ένωσης Διευθυντών  Εκπαίδευσης και 57 Διευθυντών Σχολείων , στο ζήτημα της συνταγματικότητας και την νομιμότητας της κανονιστική πράξης που αφορά τις επιλογές στελεχών σύμφωνα με το Νόμο 4327/2015 των «Μπαλτά-Κουράκη». Τόσο  από το ΣτΕ όσο και από του Νομικούς που έκαναν την προσφυγή δεν έχει διαρρεύσει προς το παρόν καμία πληροφορία σχετικά με την απόφαση. Ετσι το esos περιορίζεται να υπενθυμίσει το σημαντικό γεγονός ότι  και στην Ολομέλεια του ΣτΕ εισηγητής είναι ο ίδιος που ήταν και στο Γ τμήμα το οποίο ωστόσο είχε παραπέμψει την υπόθεση στην Ολομέλεια. Υπενθυμίζεται ότι το  Γ  τμήμα του ΣτΕ, ομόφωνα: Α.  Εκανε δ

Οδηγός Εκπαιδευτικού για τα Μαθηματικά Λυκείου Α΄Β΄Γ΄τάξεων (ΙΕΠ 2015)

ΟΔΗΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ Α, Β, Γ, ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (2015) by Γιάννης Π. Πλατάρος on Scribd

Οδηγίες για τα Μαθηματικά ΓΕΛ 2016-17

Οδηγίες Για Μαθηματικά ΓΕΛ 2016-17 by Γιάννης Π. Πλατάρος on Scribd

Για την διδασκαλία των Μαθηματικών από άλλες ειδικότητες.

Εικόνα
Έχω διαβάσει τις ανακοινώσεις των επισήμων φορέων και συμφωνώ. Τι άλλο να γράψω; Έχω να πώ κάτι διαφορετικό; Χμ!... Νομίζω ότι κάτι λίγο ίσως έχω να πω: Χάνεται η κουλτούρα των Μαθηματικών. Τι είναι αυτό; Αυτό θα λέγαμε είναι η γενικότερη στάση μας απέναντι στα πράγματα και στον κόσμο. Αυτή  κουλτούρα εδράζεται στην καλλιέργεια της Ευκλείδειας Γεωμετρίας, της απόδειξης και της Λογικής. Κάπου εκεί εδρεύει το 90% της ουσίας της. Γιατί δεν είναι αστείο το 5ο αίτημα του Ευκλείδη; Προφανές ίσως; Γιατί έγινε τόση φασαρία με αυτό; Σιγά να μην το ξέρει ο Βηταναθεσάκιας. Εδώ λέμε να το εξηγούμε στους «δικούς μας» που έχουν αποκοπεί από την Γεωμετρία. Σιγά να μην έχει ολιστική άποψη ο δευτερογνώστης για το αντικείμενο ώστε να την εκλαϊκεύσει και να πει κάποιες πτυχές της. Σιγά να μην ξέρει για την Ιστορία της. Σιγά να μην γνωρίζει για την βαρύτητα και σπουδαιότητα των αντικειμένων. Σιγά να μην ξέρει για την αρρητότητα, για τα αντιπαραδείγματα για την αντιθετοαντιστροφή. Θα «τα ξέρει» μισή ώρ

Το παράρτημα ΕΜΕ Κορινθίας διαμαρτύρεται για τις αναθέσεις Μαθηματικών σε μη Μαθηματικούς.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Για Ανάθεση Μαθηματικών by Γιάννης Π. Πλατάρος on Scribd