Διπλωματικές εργασίες για την διδακτική των Μαθηματικών από το Μαθηματικό Τμήμα του Παν. Αθηνών.
11 ΙΟΥΛΙΟΥ 2014 Κατερίνα Οικονομάκου Πτυχές επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ μαθητών για την έννοια της γωνίας και βασικές τριγωνομετρικές σχέσεις στο χώρο με χρήση ψηφιακών εργαλείων έκφρασης Χ. Κυνηγός (επιβλέπων), Δ. Πόταρη, Π. Σπύρου Νικόλαος Μακράκης Κοινωνικοπολιτική διάσταση της Μαθηματικής Εκπαίδευσης: Η Κριτική Μαθηματική Εκπαίδευση και οι θεωρίες της Αναπαραγωγής υπό το φως μιας προσέγγισης με κορμό το έργο του Althusser Π. Σπύρου (επιβλέπων), Δ. Πόταρη, Δ. Χασάπης Μαρία Τσαμαδιά Οι Κλασσικές Μη Ευκλείδειες και η Πρόταση Καραθεοδωρή Π. Σπύρου (επιβλέπων), Δ. Λάππας, Ε. Βασιλείου Βασιλική Μπόρα Από την ομοιότητα των τριγώνων στις Σύμμορφες Απεικονίσεις Δ. Λάππας (επιβλέπων), Ε. Ράπτης, Π. Σπύρου Γεώργιος-Ιγνάτιος Καφετζόπουλος Νοηματοδότηση της συνάρτησης ως συμμεταβολή με τη χρήση του ψηφιακού εργαλείου Casyopee Γ. Ψυχάρης (επιβλέπων), Θ. Ζαχαριάδης, Δ. Πόταρη Ελένη Αποστολάκη Η νοηματοδότηση τ