Αναρτήσεις

Μερικές οδηγίες μορφοποίησης για το πορτοφόλιο.

Οδηγίες Πρακτικές Για Το Πορτφόλιο.

Μια πρόταση για την επιτάχυνση της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στις Τ.Π.Ε.

Τρίκολας Κωνσταντίνος 1 , Πλατάρος Ιωάννης 2   και Λαδάς Ιωάννης 3                           1 Γεωλόγος Phd , Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών Μεσσηνίας, ctgeo @ metal . ntua . gr 2 Μαθηματικός MSc , Διευθυντής Β´θμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας, Επιμορφωτής Β´ Επιπέδου, plataros @ gmail . com                           3 Γεωλόγος MSc Εκπαιδευτικός, Γυμνάσιο Πύλου, iladas @ geol . uoa . gr Μια Πρόταση Για Την Επιτάχυνση Της Επιμόρφωσης Των Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Στις Τ.Π.Ε.

Παγιδευμένοι στον εθνομηδενισμό - Του Χρήστου Γιανναρά

Εικόνα
| Παγιδευμένοι στον εθνομηδενισμό - Του Χρήστου Γιανναρά Αναρτήθηκε την 23 Νοεμβρίου 2014, 21:55 Αρθρο του/της: Χρήστος Γιανναράς Αντιγράφω από ένα μικρό βιβλίο του Γιάννη Πατίλη, με τίτλο «Ελληνικά και Ιστορική Ορθογραφία στην Πλανητική Εποχή», που πρόσφατα κυκλοφόρησε (δυστυχώς, λόγω κρίσης, σε πολύ περιορισμένο αριθμό αντιτύπων). «Το 1930, στο περιοδικό “Πρωτοπορία”, ο μαρξιστής διανοούμενος Γιάννης Σιδέρης έγραφε χαρακτηριστικά: “Την ημέρα που θα επιβληθεί πια το λατινικό αλφάβητο και που θα μπει στα σχολειά, θα έχουμε προχωρήσει πολύ και θ’ αποδειχτεί πως έχουν γκρεμιστεί ένα σωρό προλήψεις και αμορφωσιές”. »Οσοι είμαστε σήμερα εκπαιδευτικοί γνωρίζουμε καλά πως το λατινικό αλφάβητο είναι ήδη εδώ, στα σχολειά μας. Αυτό όμως που αστόχαστα παραγνωρίζ...

Ένα βίντεο για τα Μάρμαρα του Παρθενώνος

Εικόνα

Μόνο με επαναστατικές-πλην απολύτως εφικτές- εκπαιδευτικές πρακτικές έχουμε μέλλον, του Γιάννη Π. Πλατάρου

Εικόνα
Του Γιάννη  Π. Πλατάρου Μαθηματικού Comments Τρί, 18/11/2014 - 08:03 -- Εκπαίδευση   Επαναστατικό είναι το αυτονόητο και καινοτομία είναι η εφαρμογή της κειμένης νομοθεσίας. Τουλάχιστον στην Πατρίδα μας.  Σε έναν κόσμο όπου γίνεται σύνθημα το «νέοι άνθρωποι με νέες ιδέες» δεν υπάρχει  η λογική αντιπαράθεση «σωστές ιδέες, από σωστούς, ευφυείς, μορφωμένους και  επιμορφωμένους   ανθρώπους» Ο κυκεώνας των ιδεολογημάτων που εξ απαλών ονύχων εκτρεφόμεθα και προς τα οποία στρεφόμεθα αταβιστικώς, μιας με  αυτά γεννηθήκαμε, έχει γίνει το δεσπόζον χάος που επικρατεί. Όμως, οι λύσεις υπάρχουν αρχαιόθεν, όπως και τα προβλήματα εις τα οποία απαντούσαν. Η ανθρώπινη εμπειρία και σοφία  με την παγιωμένη αποτύπωση μέσω των βιβλίων έχει φθάσει σε δυσθεώρητα ύψη, πλην ουδόλως αυτή αποτελεί κοινό κτήμα ακόμα και μεταξύ των καλλιεργημένων, σε έναν τόπο που περι...

Δύο εργασίες των κ.κ. Παναγιώτη Χρόνη και Γιάννη Πλατάρου στο 31ο Συνέδριο της ΕΜΕ στην Βέροια.

ΥΠΑΡΞΗ ΣΕ ΙΣΟΤΗΤΑ Ή ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ _Παναγιώτης Χρόνης by Γιάννης Π. Πλατάρος Πλατάρος Γιάννης. Εργασία 31ου Συνεδρίου ΕΜΕ Ημαθίας. by Γιάννης Π. Πλατάρος

Μεσσηνιακές παρουσίες στο 31ο Συνέδριο της ΕΜΕ στην Βέροια.

Εικόνα
Στις 7 ,8 και 9 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε το 31ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (ΕΜΕ) στην πόλη της Βέροιας. Θέμα του συνεδρίου ήταν « Προκλήσεις και Προοπτικές της Μαθηματικής Εκπαίδευσης και Έρευνας στη διεθνοποιημένη Δικτυακή Εποχή » και οι τρεις θεματικοί άξονες ήταν: α)  «Στο πεδίο της βασικής Μαθηματικής  Έρευνας: μεθοδολογικές διευρύνσεις, διεπιστημονικές προσεγγίσεις, διεθνείς αναγνωρίσεις και οι αμφισημίες τους» β)  Στο πεδίο της Μαθηματικής Εκπαίδευσης: διεθνείς ερευνητικές κοινότητες, πολλαπλές ερμηνευτικές προσεγγίσεις, διεθνοποίηση των στόχων και των πρακτικών, μορφές πιστοποίησης και οι αμφισημίες τους» γ)  «Πρακτικές και καινοτομίες στην εκπαίδευση και στην έρευνα». Στο συνέδριο αυτό, ήταν εισηγητής ο Πρόεδρος του Παραρτήματος Ν. Μεσσηνίας και Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γιάννης Π. Πλατάρος ο οποίος παρουσίασε μια πολύ ενδιαφέρουσα εργασία στην οποία αναδεικνυόταν η χρησιμ...