Αναρτήσεις

Τα μαθηματικά ενός έργου του Νταλί : Σταύρωση (Σώμα σε υπερκύβο)

Εικόνα
Ο Νταλί , ήταν μια ιδιοφυΐα, ένας άνθρωπος που κατά το κοινώς λεγόμενο κυριολεκτικά πουλούσε τρέλα , βεβαίως είχε και μια δόση ισχυρή από αυτήν। Έχει ένα έργο απίστευτο , μοναδικό, χαρακτηριστικό, αθάνατο। Ένα από τα έργα του, έχει ιδιαίτερο μαθηματικό ενδιαφέρον, καθώς απεικονίζει την Σταύρωση του Ιησού πάνω στο ανάπτυγμα ενός υπερκύβου। Τί είναι ο υπερκύβος; Είναι ένας κύβος τεσσάρων διαστάσεων που κανείς δεν μπορεί να φανταστεί। ।Όμως μπορούμε να φανταστούμε το ξεδίπλωμά του, το ανάπτυγμά του। για να γίνει αυτό κατανοητό, πάμε επαγωγικά: Ένα τετράγωνο , έχει δύο διαστάσεις και αναπτύσσεται σε μία διάσταση ως ευθύγραμμο τμήμα Ένας κύβος , έχει τρεις διαστάσεις και αναπτύσσεται σε δύο διαστάσεις ως 6 τετράγωνα। Ένας υπερκύβος, έχει 4 διαστάσεις, κανείς δεν τον φαντάζεται, αλλά αναπτύσσεται σε τρεις διαστάσεις ως ένα είδος σταυρού με 8 κύβους , ένα σταυρό, σαν κι αυτόν που έχουν στα καμπαναριά οι εκκλησίες। Τί όμως θέλει να πει ο ζωγράφος με το έργο του; Μετά από τα προηγούμενα, προφα

Οι επιτυχόντες του 1ου Γενικού Λυκείου Μεσσήνης

Εικόνα
Θερμά συγχαρητήρια στα παραδίπλα δικά μου παιδιά, για την επιτυχία τους , στα υπόλοιπα παιδιά της Μεσσήνης, αλλά και σε όλα τα παιδιά ανά την Ελλάδα Να μου επιτραπεί να κάνω μια παρέμβαση ως καθηγητής ως πρόσφατος προπτυχιακός και μεταπτυχιακός φοιτητής, ως γονέας , ως Δ/ντής κτλ Αν ήταν να πώ τρεις μόνο συμβουλές σε νέους φοιτητές , που να έχουν βαρύτητα και ουσία ποιές θα ήταν; Νομίζω ότι τις ξέρω. Ας τις διατυπώσω: 1. Να πηγαίνετε σε όλες τις παραδόσεις όλων των μαθημάτων ανελλιπώς και να κρατάτε σημειώσεις για SOS κτλ . Μην παραλείψετε να διαβάσετε καλά-καλά-καλά , τα βασικά μαθήματα κάθε Σχολής (φροντίστε να μάθετε ποιά είναι!) Ό,τι κάνετε και ό,τι δεν κάνετε θα το βρείτε μπροστά σας. Αργά ή γρήγορα, αλλά θα το βρείτε. Μην κυνηγήσετε το πενταράκι, ούτε το δεκάρι. Κυνηγήστε την εμβάθυνση στις βασικές γνώσεις. Σε αυτό βοηθάνε οι συζητήσεις στην σχολή με τους συμφοιτητές σας μεταξύ τυρού και αχλαδιού. Αυτό το λένε άτυπη γνώση . Αν μπορείτε να μείνετε σε φοιτητική εστία μείνετε,

Αξιολογικός πίνακας σταθερών μορίων , διευθυντών σχ. μονάδων 2ου Γραφείου ΔΕ Μεσσηνίας..

Εικόνα

Παρουσίαση της νέας ομάδας Παμίσου Μεσσήνης για २००९-10

http://www.scribd.com/doc/18496651/2009pptx ΠΑΜΙΣΟΣ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ-ΟΜΑΔΑΣ-2009.pptx [scribd id=18496651 key=key-k9109m6r8cqhj5jct31]

Αξιολογικός πίνακας σταθερών μορίων διευθυντών Μεσσηνίας.

Εικόνα

Πώς ο εγκέφαλος αντιλαμβάνεται τις λέξεις!

Εικόνα
Το παρακάτω κείμενο υπάρχει στο διαδίκτυο αρκετό καιρό, διαβάστε το με άνεση και αυτοπεποίθηση. Μην σας ξενίζει το πώς είναι γραμμένο, , μπορείτε να το διαβάσετε «νεράκι» . Ακολουθούν προσωπικά σχόλια που ποτέ δεν έχω δει αλλού , όμως πρέπει να αποτιμηθεί αυτή η ανακάλυψη και να γίνουν κάποια λίγα σχόλια παιδαγωγικής υφής.... Σνφμύωα με μαι έυρενα σοτ Πμανιπσητετο τυο Κμτρπιαιζ, δνε πεαιζι ρλόο με τι σριεά ενίαι τιθεπομοετνα τα γταμαμρά μσέα σε μαί λξέη, αεκρί το πώτρο κια το ταελείτυο γάμρμα να ενιαί σητ στωσή θσέη. Τα υλοπιόπα μροπούν να ενίαι σε τχίυεας θιέεσς κια να μροπετίε να τςι δαβαιάεστε χρωίς πλβημόρα. Ατυό γνίταει γαιτί ο απρώνθονις εκέγλφοας δνε δαεβζιάι γάμρμα γάμρμα κθάε λξέη αλλά τνη λξέη σνα σνύλοο. Ατίπτσυεο ε; Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht the frist and lsat ltteer be at the rghit pclae. The rset can be a total mses and you can sitll raed it wou

Έφυγε ο Νάκος ο Κληρόπουλος

Εικόνα
Μια μέρα άμα δεν ξεφυλλίσεις εφημερίδα, μπορεί να χάσεις πολλά . Αλλά το να χάσεις την είδηση του χαμού δεν έχει καμία σχέση με τον ίδιο τον χαμό του δασκάλου μας, που ήξερες, ότι μας αγαπούσε όλους και μας καμάρωνε και διαρκώς ενδιαφερόταν για το που είμαστε τι κάνουμε , με τι ασχολούμαστε. Αυτός ο άνθρωπος ήταν πρότυπο δάσκαλου και επιστήμονα. θυμάμαι τα ανέκδοτά του ,τις ιστορίες του από τον στρατό, τα φωτοτυπημένα «σκονάκια» με τις προς λύσιν ασκήσεις για το προσεχές μάθημα , την ηρεμία του δασκάλου, την επεξηγηματικότητα που είχε, το διαρκές λάθος στην αρχή με το επώνυμό μου («Καπράλος είπαμε;....Α! Πλατάρος!») που μετά όμως το έμαθε καλά. Θυμάμαι τα καλά του λόγια που είχε για όλους , την διαρκή του παρουσία στα κοινά, το γνήσιο ενδιαφέρον του , το ήθος του. Αντί προσωπικού σημειώματος, υιοθετώ πλήρως το παρακάτω κείμενο του Ηλία Μπιτσάνη, αρχισυντάκτη της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ Καλαμάτας, ο οποίος υπήρξε και αυτός μαθητής (Άριστος) του δασκάλου μας που έφυγε δυστυχώς για πάντα .... Γιάννης