Αναρτήσεις

(Επιτυχόντες για το 2011 στα ΓΕΛ της Μεσσήνης ( 1ο και 2ο ) 90% και 10% αντιστοίχως.

Καλές σπουδές σε όλους. Μέλημα πρώτον οι εγκύκλιες στέρεες γνώσεις , πάνω στις οποίες θα χτιστούν όλες οι άλλες. Άρα : 1. Σεβασμό στην Γλώσσα, φροντίδα, έγνοια. Ορθογραφημένα Ελληνικά, ετυμολογία, ορολογία. Επιστήμη χωρίς στέρεη ορολογία δεν γίνεται. 2. Έγνοια για τα βασικά μαθήματα μιας σχολής. Δεν είναι όλα βασικά. Βασικά είναι τα κύρια, τα θεμελιώδη μαθήματα, τα γενικά. Δώστε βάρος σε αυτά. Όποιο διάβασμα και να κάνετε ΔΕΝ θα πάει ΠΟΤΕ χαμένο . Αυτό είναι αξίωμα. (Θεώρημα είναι, αλλά δεν μπορώ να σας το αποδείξω πειστικά) Ρωτήστε να μάθετε ποία είναι τα κύρια μαθήματα της Σχολής σας. Βρείτε ποιά μαθήματα δίνουν όσοι ενδιαφέρονται να εγγραφούν στην Σχολή σας, όχι από Πανελλήνιες, αλλά από κατατακτήριες, ως απόφοιτοι από άλλες Σχολές.  Ποία δίνουν; ΑΥΤΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΠΛΟ-ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ! Για ποίο λόγο; (που να σας ....εξηγώ!) Πάρτε το αξιωματικά κι αυτό! Έχετε πολυτέλεια να παραβλέψετε το 1. και 2. ; Απάντηση: ΟΧΙ!!! Οι επιτυχόντες για φέτος: Κωδ. Υποψηφ. Επώνυμο Όνομα

Πώς θα αρχίσει η νέα Σχολική Χρονιά. (Καθόλου αισιόδοξες προοπτικές)

Εικόνα
Μόνο το «βιβλίο της...Γυμναστικής(!)» θα καθυστερήσει δύο εβδομάδες! (Επίσης, πώς ο Πρόεδρος της ΟΛΜΕ εξαφανίζεται από το ....κάδρο του «αντικειμενικού» ΜΜΕ με βγάλσιμο της ....πρίζας!) ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: ΠΩΣ ΣΤΗΘΗΚΕ Ο «ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ» ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΣΚΑΝΔΑΛΟ 10.500.000 ΕΥΡΩ! 38% παραπάνω η τιμή που προσφέρθηκε στη... διαπραγμάτευση της... απευθείας ανάθεσης (!), δηλαδή 1.803.360 περισσότερα θα πληρώσει ο ΟΕΔΒ Τεράστιες οι ευθύνες της υπουργού Παιδείας Την ώρα που κόβουν τις συντάξεις και τους μισθούς, πετάνε εκατομμύρια ευρώ Ούτε φωνή ούτε λαλιά από την υπουργό Παιδείας, κυρία Άννα Διαμαντοπούλου, για τον... πρόχειρο διαγωνισμό προμήθειας χαρτιού για την εκτύπωση των σχολικών βιβλίων για τη νέα χρονιά, που αρχίζει σε λιγότερο από έναν μήνα. Σιωπή κάθε άλλο παρά αθώα, για την αποκάλυψη που είχαμε στην πρώτη σελίδα της περασμένης Κυριακής. Σιωπή που προδίδει ενοχή... Και το ξέρει πολύ καλά η κυρία υπουργός. Πρόχειρος διαγωνισμός με... διαπραγμάτευση για προμή

Ένα πάρα πολύ σοβαρό θέμα με την ΔΙΑΥΓΕΙΑ όχι μόνο εκπαιδευτικό, αλλά γενικότερο.

(Από alfavita.gr) Γιάννης Π. Πλατάρος Μαθηματικός Όταν  είχε εξαγγελθεί το πρόγραμμα της «διαύγειας»,  του θεσμού δηλαδή σύμφωνα με τον οποίον όλες οι αποφάσεις της Διοίκησης αναρτώνται υποχρεωτικώς στο διαδίκτυο, δεν πιστεύαμε στα μάτια μας! Γράφαμε σχετικά στην σχετική δημόσια διαβούλευση (κάπως… προφητικά!) Σχόλιο του χρήστη ' Γιάννης Πλατάρος ' | 15 Δεκεμβρίου 2009, 00:38 Μόνιμος Σύνδεσμος Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: Το μέτρο είναι επαναστατικό και πρέπει να παραμείνει επαναστατικό. Μπορεί ο Πρωθυπουργός να μείνει στην Ιστορία του Νεοελληνικού Κράτους μόνο από αυτό το μέτρο. ΑΛΛΑ: Πρέπει να παραμείνει ΑΝΟΘΕΥΤΟ. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να υιοθετηθούν τα παρακάτω (και η όλη φιλοσοφία που μπορεί να απορρέει από αυτά) 1. Οι αναρτήσεις να γίνονται σε μορφή κειμένου και όχι σε μορφή φωτογραφίας, ακριβώς για να είναι ανιχνεύσιμες από την κυριότερη (μοναδική για την ακρίβεια) σοβαρή μηχανή αναζήτησης, την Google. 2. Η πληροφορία έχει χρηστική αξία (για τον σκοπό πο

Η τελική αξιολογική κατάταξη διευθυντών σχολικών μονάδων Μεσσηνίας 2011

Δημοσιεύουμε την ΤΕΛΙΚΗ κατάταξη διευθυντών σχολικών μονάδων Μεσσηνίας. (*) Τελικός πίνακας κατάταξης διευθυντών Σχολικών μονάδων Μεσσηνίας έτους 2011 (*)(Αφορά όλους όσους τελικά τοποθετήθηκαν σε σχολεία)

H Google και ο Φερμά: «Έχω μια υπέροχη απόδειξη, αλλά δεν φθάνει το περιθώριο του βιβλίου (του Διόφαντου) να την γράψω!»

Εικόνα
Pierre de fermat Αυτά έγραψε ο Fermat στο περιθώριο του βιβλίου των «Αριθμητικών» του Διόφαντου και έβαλε όλη την ανθρωπότητα σε αγώνα δρόμου να ανακαλύψει την απόδειξη που ....είχε, αλλά δνε τον έφθανε ο χώρος να την γράψει! Τελικά το 1995 βρέθηκε με προχωρημένη θεωρία των μαθηματικών που στην εποχή του Φερμά δεν  υπήρχε. Κατά 99% ο Φερμά είχε κάνει λάθος και νόμιζε ότι έχει την απόδειξη! Αλλά βρέθγκε μετά μυρίων κόπων και  βασάνων από τον Άντριου Γουάϊλς Βλέπε εδώ για το απλό στην διατύπωσή του πρόβλημα και την ιστορία του View more presentations from Σωκράτης Ρωμανίδης

Κάλλιο πρώτος(;) στο χωριό σου....

Εικόνα
Πώς γίνεται να είσαι δεύτερος στην Πελοπόννησο και να μην έχεις δικαίωμα συμμετοχής στην διαδικασία Σχολικών Συμβούλων; Γράφηκαν πολλά. Γράφτηκαν όμως καλοκαίρι και μάλιστα σε μια συγκυρία πρωτόγνωρη για την Ελλάδα, όπου εμπρός στα μείζονα οικονομικά προβλήματα όλα τα άλλα περνούν στο «ντούκου» Παραβιάστηκε ο νόμος 3848/2010 από την ίδια την Πολιτεία χωρίς καμία επίπτωση για κανέναν , αλλά με γνωστές επιπτώσεις για όσους αφορούσε η ορθή ή μη εφαρμογή του νόμου. Κανένας εισαγγελέας δεν επενέβη.Οι πρακτικές γνωστές: Δεν εφαρμόζουμε τον νόμο, εφαρμόζουμε ό,τι θέλουμε, εκ των υστέρων τροποποιούμε τον νόμο για να καλυφθούν οι πρακτικές οι παράνομες, όλοι λάδι, εν Ελλάδι... Πρώτη φορά στην ιστορία της εκπαίδευσης, αφαιρείται το δικαίωμα από εκπαιδευτικούς να διεκδικήσουν ανώτερη θέση. Δεν αφαιρείται τελείως και απροκαλύπτως ,αφαιρείται όμως κατ΄ουσίαν. Αλλάζει η σειρά, αυθαίρετα και παράνομα. Πρώτα γίνονται οι κρίσεις Συμβούλων και μετά διευθυντών, έλεγε ο νόμος. Τι κι αν το έλεγε; Εμείς

Πανηγύρι στο Βουλκάνο το 1886. Δημοσίευμα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ Καλαμάτας 14-08-2011

Πανηγύρι στο Βουλκάνο το 1886. Δημοσίευμα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ Καλαμάτας 14-08-2011