Η τελική αξιολογική κατάταξη διευθυντών σχολικών μονάδων Μεσσηνίας 2011

Δημοσιεύουμε την ΤΕΛΙΚΗ κατάταξη διευθυντών σχολικών μονάδων Μεσσηνίας. (*)
Τελικός πίνακας κατάταξης διευθυντών Σχολικών μονάδων Μεσσηνίας έτους 2011

(*)(Αφορά όλους όσους τελικά τοποθετήθηκαν σε σχολεία)

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αγαπητέ κ. Πλάταρε,πολλοί συνάδελφοι θα είχαν να αφηγηθούν ανάλογες εμπειρίες. Προσωπικά θα σχολίαζα τον τρόπο βαθμολόγησης των υποψηφίων διευθυντών από το ΣΕ Τρικάλων. Εδώ έγινε πληθωριστική βαθμολόγηση, με μέσο όρο βαθμολογίας πάνω από 14,5, η οποία συγκάλυπτε βεβαίως την καταφανή αστοχία (αν όχι αδικία)κατά την αξιολόγηση. Στις μικρές πόλεις, στις οποίες οι άνθρωποι γνωρίζονται μεταξύ τους, είναι αρκετά εύκολο με βάση τη δημόσια εικόνα κάθε εκπαιδευτικού να εκτιμήσει κανείς την αντικειμενικότητα του τρόπου αξιολόγησης. Δεν θα υπεισέλθω σε θέματα του τύπου αν ένας απόφοιτος ΚΑΤΕΕ μπορεί να αξιολογήσει έναν διδάκτορα, αν ένας άνθρωπος που δεν έχει γράψει μιαν αράδα είναι σε θέση να αξιολογήσει το συγγραφικό έργο ενός υποψηφίου, αν μια επιτροπή που τα μέλη της κατά κανόνα δεν γνωρίζουν ξένες γλώσσες είναι σε θέση να αξιολογήσουν δημοσιεύσεις σε ευρωπαϊκές επιστημονικές επετηρίδες,και άλλα πολλά. Θα έθετα όμως το ερώτημα, αν εκπαιδευτικοί οι οποίοι δεν έχουν περάσει οι ίδιοι από ανάλογη διαδικασία αξιολόγησης ενδείκνυται να αξιολογήσουν συναδέλφους τους και αν η αξιολόγηση από τοπικές επιτροπές, στις οποίες συμμετέχουν εκπαιδευτικοί οι οποίοι γνωρίζουν "κοινωνικά" τους υποψηφίους, με τους οποίους ενδέχεται να είναι συγγενείς, μαλωμένοι γείτονες, φίλοι, θαμώνες στο ίδιο μαγαζί, μπορεί να ανήκουν σε διαφορετικό βουλευτικό γραφείο ή πολιτικό κόμμα, αν -λέω- έχουν εχέγγυα αντικειμενικότητας όπως αυτήν επιτρέπουν οι διαδικασίες στις οποίες οι άνθρωποι δεν γνωρίζονται μεταξύ του, με άλλα λόγια διενεργούνται σε κεντρικό επίπεδο και όχι εξακτινωμένα.
Δε θα επεκταθώ, για να μη γίνω κουραστικός. Θα κλείσω με μια παρατήρηση, κ. Πλάταρε: εκτός από τον χαιρέκακο κακόβουλο γείτονα, τον οποίο εύστοχα αναφέρετε, υπάρχει και η τοπική κοινωνία, ιδιαίτερα δε οι αξιοπρεπείς και νουνεχείς συνάδελφοι, προπάντων δε οι μαθητές μας, τους οποίους κατεξοχήν υπηρετούμε. Να είστε βέβαιος ότι αυτοί θα σας θυμούνται όπως αρμόζει, ειδικά όταν ο χρόνος θα έχει απομακρύνει διάφορους "επιτυχημένους" από το θώκο τους και δεν θα θέλει να τους θυμάται κανείς...
Θα συμβεί όπως και στις καλές τέχνες, στις οποίες μια ισχυρή κλίκα μπορεί να δημιουργήσει φήμη για έναν καλλιτέχνη, η οποία θα αποβιώσει μαζί με την κλίκα. Η πραγματική τέχνη και οι άξιοι άνθρωποι μένουν όριοι, αφού κατακαθήσει η σκόνη του χρόνου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

ΤΡΙΤΗ συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

“Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο Υιός του Ανθρώπου. Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογονεί, φυτόν ουράνιον και Βλάστημα θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην.”