Επιστημονική Ημερίδα στην Μεσσήνη




Ο Δήμος Μεσσήνης σε συνεργασία με την Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής εκδρομής φοιτητών και φοιτητριών, διοργανώνει το Σάββατο 16 Μαΐου 2009, και ώρα 19:00 στον ισόγειο χώρο του Δημαρχείου, επιστημονική ημερίδα με θέμα: «Ηθικές και Καλλιτεχνικές Αξίες της Κλασσικής Αρχαιότητας και η εποχή μας» . Αναλυτικά.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Σάββατο 16-5-2009, ώρα 19:00 προσέλευση στο χώρο του Δημαρχείου Μεσσήνης

ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: Πέτρος Θέμελης

Ομ. Καθηγητής Πανεπιστημίου Κρήτης Εμμανουήλ Μικρογιαννάκης

Ομ. Καθηγητής, τ. Κοσμήτωρ Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών.

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ:

Παρασκευή Δήμου, Δάφνη Ζήρου

Φοιτήτριες Φιλοσοφικής Σχολής Πανεπιστημίου. Αθηνών.

ΠΡΟΣΦΩΝΗΣΕΙΣ: Κωνσταντίνος Σπυρόπουλος Δήμαρχος Μεσσήνης,

Αν. Καθηγητής Ε.Μ.Π. Πάνος Δασκαρόλης

Πρόεδρος Πνευματικού Κέντρου Μεσσήνης

ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ

1. Πέτρος Θέμελης, Ομ. Καθηγητής Πανεπιστημίου. Κρήτης, Δ/ντης Ανασκαφών και Αναστηλώσεων της Αρχαίας Μεσσήνης. Θέμα: «Η Καλλιτεχνική Δημιουργία της Αρχαίας Μεσσήνης»

2. Εμμανουήλ Μικρογιαννάκης Ομ. Καθηγητής Αρχαίας Ιστορίας και τ. Κοσμήτωρ της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου. Αθηνών Θέμα: «Το όραμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου και η εποχή μας»

3. Γεώργιος Χριστοδούλου Καθηγητής Κλασσικής Φιλολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών Θέμα: « Αρχαίοι Έλληνες και εμείς»

4. Πλατάρος Ιωάννης Λυκειάρχης του 1ου Γενικού Λυκείου Μεσσήνης Θέμα: «Σύγχρονη Μεσσήνη: Ιστορία και Πολιτισμός» ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΩΝ ΕΙΣΗΓΗΣΕΩΝ Κωνσταντίνος Γ. Α. Νιάρχος Καθηγητής της Αρχαίας Ελληνικής Φιλοσοφίας, της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

ΤΡΙΤΗ συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

“Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο Υιός του Ανθρώπου. Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογονεί, φυτόν ουράνιον και Βλάστημα θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην.”