Πώς αντιμετώπισα την κλήση για υπογραφή αποποίησης της διεκδίκησης της θέσης Σχολικού Συμβούλου.
Χωρίς να έχουμε επίσημη ενημέρωση από κανέναν Συνδικαλιστικό φορέα (Ομοσπονδίες ΔΟΕ ή ΟΛΜΕ) κλθήκαμε εσπευσμένα σήμερα το πρωΐ να υπογράψουμε το χαρτί. (Θα κληθείτε και εσείς, όλοι όσοι είστε υποψήφιοι Σχολικοί Σύμβουλοι)
Παρ΄ότι δεν έχουμε Νομική ειδικότητα, επιστρατεύοντας ό,τι γνωρίζουμε επιλέξαμε να υπογράψουμε με επιφύλαξη , γράφοντας και χειρόγραφα το παρακάτω κείμενο , ενανυπογράφοντάς το.
Δεν το συστήνουμε για υπόδειγμα, δεν σας λέμε να πράξετε και εσείς το ίδιο, διότι δεν είμαστε ειδικοί στο Διοικητικό Δίκαιο (τέτοιον νομικό χρειαζόμαστε ει δυνατόν) ΥΠΕΓΡΑΨΑ τον λογικό μονόδρομο της αποποίησης της συνέντευξης ενώπιον του ΚΥΣΔΕ για Σχολικός Σύμβουλος δια του παρακάτω κειμένου:
Παρ΄ότι δεν έχουμε Νομική ειδικότητα, επιστρατεύοντας ό,τι γνωρίζουμε επιλέξαμε να υπογράψουμε με επιφύλαξη , γράφοντας και χειρόγραφα το παρακάτω κείμενο , ενανυπογράφοντάς το.
Δεν το συστήνουμε για υπόδειγμα, δεν σας λέμε να πράξετε και εσείς το ίδιο, διότι δεν είμαστε ειδικοί στο Διοικητικό Δίκαιο (τέτοιον νομικό χρειαζόμαστε ει δυνατόν) ΥΠΕΓΡΑΨΑ τον λογικό μονόδρομο της αποποίησης της συνέντευξης ενώπιον του ΚΥΣΔΕ για Σχολικός Σύμβουλος δια του παρακάτω κειμένου:
Υπογράφω με την επιφύλαξη διεκδίκησης παντός νομίμου δικαιώματος μου, ενώπιον πάσης Αρχής και Εξουσίας, δεδομένου ότι το ισχύον νομικό πλαίσιο μου εξασφαλίζει το Συνταγματικό δικαίωμα ακώλυτης Υπηρεσιακής εξέλιξης. Ο Ν. 3848/2010 ορίζει σαφώς ότι οι κρίσεις Σχολικών Συμβούλων προηγούνται των κρίσεων για Διευθυντές Σχολικών μονάδων. Η εγκύκλιος ΥΠΔΒΜΘ 80663/(α)/Δ2/18-7-2010 είναι παράνομη και Αντισυνταγματική, (άρθρο 5 παράγραφος 1) καθώς πέραν του προηγουμένου, προδικάζει την κρίση της Βουλής για ρύθμιση που πρέπει να ληφθεί σε ενεστώτα χρόνο και η οποία μου στερεί το δικαίωμα διεκδίκησης Υπηρεσιακής εξέλιξης. Η νομοθετική ρύθμιση που προωθεί το Υπουργείο, είναι απότοκη δικής του παράληψης , αφού ενώ είχε υποχρέωση διεξαγωγής κρίσεων Σχολικών Συμβούλων πριν από τις κρίσεις δ/ντων Σχολικών μονάδων και ενώ οι σχετικές αιτήσεις είχαν υποβληθεί τουλάχιστον δύο μήνες ενωρίτερα, εν τούτοις και πάρα ταύτα, παρέλειψε να κινήσει τις διαδικασίες (αποτίμηση μορίων και συγγραφικού έργου) ενώ προφανώς είχε αυτή την δυνατότητα, αφού το 2010 έχει διεξάγει ενωρίτερα και επιτυχώς, παρεμφερείς διαδικασίες για επιλογή ΔΔΕ με τον ίδιο νόμο (πλην την αποτίμησης συγγραφικού έργου που και αυτό σε άλλο χρόνο το ίδιο Υπουργείο έχει διεξάγει επιτυχώς, χωρίς την ευκολία της ψηφιακής υποβολής που διαθέτει τώρα).
=========21-7-2011===========
=========21-7-2011===========
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Στον «αέρα» βρίσκεται η διαδικασία επιλογής Διευθυντών Σχολείων και Σχολικών Συμβούλων καθώς πολλοί εκπαιδευτικοί-υποψήφιοι θα προσφύγουν κατά του «διοικητικού πραξικοπήματος», όπως το χαρακτηρίζουν και παράγοντες μέσα στο υπουργείο Παιδείας να αλλάξει η προκήρυξη που βρίσκεται σε εξέλιξη με νόμο ενδεχομένως να ψηφιστεί ή και να μην ψηφιστεί από τους Βουλευτές (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ).
Σύμφωνα με πληροφορίες τους esos η ίδια η υπουργός Αννα Διαμαντοπούλου
έχει ανησυχήσει ιδιαίτερα για κάτι που η ίδια απ ότι φαίνεται δεν γνώρισε ή οι συνεργάτες της δεν την ενημέρωσαν για της συνέπειες του εγγράφου να αλλάζει νόμους με «πραξικοπηματικό τρόπο».
Η κ. Διαμαντοπούλου τις τελευταίες ημέρες έχει πραγματοποιήσει συσκέψεις στο γραφείο της , αναζητώντας λύσεις, όχι να πάρει πίσω το έγγραφο του Γενικού Γραμματέα, αλλά τρόπους να αποτραπεί το ενδεχόμενο ακύρωσης της όλης διαδικασίας επιλογής των Διευθυντών, που αν αυτό συμβεί θα μιλάμε για¨νέα σχολική χρονιά «μπάχαλο».
Ηδη υποψήφιοι Διευθυντές έχουν αποφανθεί (σ.αντιγραφέα: «αποτανθεί») σε Νομικούς προκειμένου να καταθέσουν προσφυγές κατά της διαδικασίας.
Το esos επικοινώνησε με νομικούς οι οποίοι συνέκλειναν στην άποψη ότι όταν προκηρύχθηκαν οι θέσεις των Διευθυντών Σχολείων και Σχολικών Συμβούλων , η προκήρυξη συντάχθηκε με τον τότε ισχύοντα νόμο. Κατά συνέπεια δεν μπορεί να αλλάζεις το νόμο εν μέσω της διαδικασίας.
Σχόλια