Αναρτήσεις

Ποιά νόμιζα ότι είναι τα καλύτερα κομμάτια του ....Κόσμου;

Απίστευτο, αλλά δεν ήταν το πρώτο ούτε το δεύτερο από τους Beatles που υπεραγαπούσα και αγαπώ!

Motors Το συγκρότημα στο τέλος της εποχής του Ροκ, που έγινε γνωστό με 4 κομμάτια!

Και με 1 κομμάτι πετυχημένο , μπορείς να απαθανατιστείς στον μάταιο τούτο κόσμο, όχι με 4 αξιοπρεπή! Ποιος ξέρει σήμερα τους MOTORS; Μπορούν «να περάσουν» στους νέους αυτά τα 4 καλά κομμάτια; Ερώτημα...... :-)

Βρέθηκε λαγός; Ένας εικαζόμενος στρατηγικός σχεδιασμός για τους Σχολικούς Συμβούλους!

Αντιγράφω από άρθρο του κ. Κάτσικα στο Αλφαβήτα,   ΕΔΩ «....Στα ταχύρρυθμα προγράμματα για το Πιστοποιητικό Καθοδηγητικής επάρκειας θα συμμετάσχουν οι πρώτοι Σχολικοί Σύμβουλοι που θα επιλεγούν σύμφωνα με το Ν.3848/2010, ο αριθμός των οποίων επίσης θα προσαυξηθεί κατά 30% από τους οικείους αξιολογικούς πίνακες που θα συνταχθούν κατά τις σχετικές διαδικασίες....» Και προσθέτουμε εμείς: Ο ίδιος νόμος, 3848/2010 πιο κάτω, λέει (άρθρο 29 μεταβατικές διατάξεις, παρ. 4 4. Κατά την πρώτη εφαρμογή του παρόντος νόμου τα πιστοποιητικά της παραγράφου 9 του άρθρου 11 δεν αποτελούν προϋπόθεση για την επιλογή στελέχους της εκπαίδευσης . (σ.σ. από την δεύτερη και μετά θα απαιτούνται)   Τα στελέχη που θα επιλεγούν ως σχολικοί σύμβουλοι, διευθυντές εκπαίδευσης και προϊστάμενοι γραφείων θα παρακολουθήσουν, κατά τη διάρκεια της θητείας τους, αντίστοιχο ειδικό πρόγραμμα και πρόγραμμα επιμόρφωσης στις Τ.Π.Ε. επιπέδου 1. Η επιτυχής συμμετοχή καταλήγει στη χορήγηση πιστοποιητικού διοικητικής

Πώς αντιμετώπισα την κλήση για υπογραφή αποποίησης της διεκδίκησης της θέσης Σχολικού Συμβούλου.

Χωρίς να έχουμε επίσημη ενημέρωση από κανέναν Συνδικαλιστικό φορέα (Ομοσπονδίες ΔΟΕ ή ΟΛΜΕ) κλθήκαμε εσπευσμένα σήμερα το πρωΐ να υπογράψουμε το χαρτί. (Θα κληθείτε και εσείς, όλοι όσοι είστε υποψήφιοι Σχολικοί Σύμβουλοι) Παρ΄ότι δεν έχουμε Νομική ειδικότητα, επιστρατεύοντας ό,τι γνωρίζουμε επιλέξαμε να υπογράψουμε με επιφύλαξη , γράφοντας και χειρόγραφα το  παρακάτω κείμενο , ενανυπογράφοντάς το. Δεν το συστήνουμε για υπόδειγμα, δεν σας λέμε να πράξετε και εσείς το ίδιο, διότι δεν είμαστε ειδικοί στο Διοικητικό Δίκαιο (τέτοιον νομικό χρειαζόμαστε ει δυνατόν) ΥΠΕΓΡΑΨΑ τον λογικό μονόδρομο της αποποίησης της συνέντευξης ενώπιον του ΚΥΣΔΕ για Σχολικός Σύμβουλος δια του παρακάτω κειμένου: Υπογράφω με την επιφύλαξη διεκδίκησης παντός νομίμου δικαιώματος μου, ενώπιον πάσης Αρχής και Εξουσίας, δεδομένου ότι  το ισχύον νομικό πλαίσιο μου εξασφαλίζει το Συνταγματικό  δικαίωμα ακώλυτης Υπηρεσιακής εξέλιξης. Ο  Ν. 3848/2010 ορίζει σαφώς ότι οι κρίσεις Σχολικών Συμβούλων προηγούνται των κ

Η λογική της ένστασης σε ...λογικό διάγραμμα!

κάνουμε «λάθος στον υπολογισμό μορίων» Το είδε το λάθος ΟΧΙ Την πάτησε! ΝΑΙ Το δεύτερο το λάθος το είδε; Την πάτησε! ΟΧΙ! το τρίτο το είδε; ΟΧΙ Την πάτησε! ΝΑΙ Έκανε ένσταση; Τηνπάτησε! ΟΧΙ! ΝΑΙ Την κατεθεσε στην ΔΔΕ ή τον πάτησε ατοκίνητο; ΟΧΙ ΝΑΙ κατά την κατάθεση είπε μήπως «γ..ώ τα Υπουργεία σας;» ΝΑΙ Θα δούμε τι θα γίνει....

Το ίδιο τραγούδι του Ντέμη Ρούσσου μετά από 43 χρόνια από τον ίδιο!

ΜΕΤΑ ΑΠΟ 43 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ 43 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΣΟΥΡΑΝΟΥΣΕ ΣΤΟΝ ΜΑΗ ΤΟΥ 1968 ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ, ME ΒΑΓΓΕΛΗ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΣΤΑ «ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ»

Η πλήρης ανάλυση του πίνακα Διευθυντών της Μεσσηνίας

Για να το δείτε καλά και να το μελετήσετε, κατεβάστε το υπό μορφή .xls πλήρης ανάλυση υποψηφίων διευθυντών σχολικών μονάδων Μεσσηνίας 2011 Γενικά Σχόλια επί των κρίσεων:  Το ΠΥΣΔΕ Μεσσηνίας, κατά τις ως άνω κρίσεις, ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ έκανε δίκαιες κρίσεις. Βεβαίως οι λέξεις μπορεί να χάνουν την σημασία τους στην Ελληνική πραγματικότητα,  όπου ο κάθε Έλληνας έχει την νοοτροπία του «να ψοφήσει η γίδα του γείτονα» ή και το εσχάτως επικρατούν «ΝΑ ΨΟΦΉΣΕΙ ΚΑΙ Ο  ΓΕΙΤΟΝΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΣΙΚΑ ΤΟΥ» Δεν ξέρω πώς τα εισπράττει ένας μέσος αναγνώστης τα παραπάνω. Αν έχει εμπλακεί με τα κοινά ενεργά λέει «....και λίγα λές!» αν πάλι  δεν έχει εμπλακεί με τα κοινά τότε λέει «είναι στα καλά του αυτός;» Να κατατάξουμε τους ψηφοφόρους σε τρεις κατηγορίες: Α) Αυτοί που ζητούν ρουσφέτια Β) Αυτοί που ΔΕΝ ζητούν ρουσφέτια. Το ποσοστό της κατηγορίας Β) είναι 0% και της κατηγορίας Α) 100% Άρα η παραπάνω κατηγοριοποίηση είναι  αποτυχημένη, αφού δεν υπάρχει διαφοροποιόν κριτήριο. Να κατηγοριοποιήσου

Πόσοι ποίοι και πόσο ανέβηκαν στην Μεσσηνία στην τελική βαθμολογία σε σχέση με την θέση που είχαν στα αντικειμενικά μόρια ως υποψήφιοι Διευθυντές Σχολικών μονάδων 2011

Στον παρακάτω πίνακα δεν έχουμε χρησιμοποιήσει λεπτεπίλεπτα κριτήρια όπως την έννοια της ελαστικότητας (σε προηγούμενη ανάρτηση) , αλλά το : «Πόσες θέσεις βρέθηκε παραπάνω ένας υποψήφιος από τα προφορικά, σε σχέση με την θέση που είχε στα αντικειμενικά»  Για παράδειγμα ο αριθμός  8 λέει ότι ο υποψήφιος ανέβηκε από τα «προφορικά» 8 θέσεις, το 0 δείχνει αμετάβλητη σειρά και λ.χ. το -5 λέει ότι ο υποψήφιος έπεσε 5 θέσεις. Επομένως από τον παρακάτω πίνακα φαίνεται πόσοι διέπρεψαν στην συνέντευξη (κατά τεκμήριο!) Προφανώς το ενδιαφέρον του πίνακα έγκειται στο πάνω και στο κάτω μέρος του και είναι περίπου αδιάφορο στην μέση.Έτσι λέει η επιπόλαιη ματιά. Αλλά και η μέση έχει το ενδιαφέρον της, όπως και η κατά περίπτωση θεώρηση (ο πρώτοι δεν έχουν πολλά περιθώρια ανόδου, όπως και οι τελευταίοι πολλά περιθώρια καθόδου!) Βεβαίως να μην ξεχάσουμε να πούμε, ότι αν πάρεις 15 στα 15 και πας 3 θέσεις πάνω έχεις εξαντλήσει την ώση δυνάμεως! Πουλοπούλου Τρισεύγενη 14,00 Σταματόπ

Ο δείκτης της ελαστικότητας ως Μαθηματικό μέτρο της «αδικίας».

 Εξτρά ερωτήσεις πέραν της 120ης  (υπάρχει πρόβλημα ανταπόκρισης της σελίδας στην τρίτη δημοσίευση) Παρ΄ότι πιστεύουμε ότι έχει καλυφθεί το θέμα κατά μέγα μέρος, συνεχίζουμε, ανταποκρινόμενοι σε συγκεκριμένα  αιτήματα Θέμα 121 Η διεθνής εκπαιδευτική έρευνα δείχνει ότι η εμπιστοσύνη κ η αίσθηση εμπιστοσύνης μεταξύ του προσωπικού, των μαθητών κ της διεύθυνσης είναι πολύ σημαντικά στοιχεία για να μπορεί ο διευθυντής με άνεση να προωθεί ένα σύστημα συμμετοχικής ηγεσίας κ δημοκρατικού πλουραλισμού στο σχολείο. Όμως για να δημιουργηθεί αυτή η εμπιστοσύνη απαιτούνται ικανότητες διάγνωσης κ κατοχής συναισθηματικών χαρακτηριστικών της προσωπικότητας από μέρους του διευθυντή καθώς επίσης κ μια βασική ικανότητα να συνδέει την εξουσία που του δίνει η θέση του με την προσωπικότητά του. Απάντηση: Λέξεις κλειδιά: Ενσυναίσθηση: Η ικανότητα κατανόησης των συναισθημάτων του άλλου. Προυραλισμός : Στα Ελληνικά εκφράζεται με τον όρο «πολυαρχία» . Εδώ εννοείται η ελευθερία ανάληψη