Αναρτήσεις

Παρουσιάσεις εργασιών Συνεδρίου ΕΜΕ Χαλκίδας.

Εικόνα
Παρουσιάσεις Εργασιών 27oυ Πανελλήνιου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας Μαθηματικά & Παραστατικές Τέχνες Μπάκα Πανωρέα Όρια, Φράγματα, Σημεία Συσσώρευσης και άλλα Επικίνδυνα Πράγματα Μεγάλου Φωτεινή Οι Νέες Τεχνολογίες και η Μέθοδος Project στη Διδασκαλία της Στατιστικής Αθανασιάδης Ηλίας ● Στέφος Στάθης ● Γιαλαμάς Βασίλης ● Τσολακίδης Κώστας Αντιλήψεις Μελλοντικών Καθηγητών Μαθηματικών για Ρητούς Αριθμούς με Δυο Δεκαδικές Αναπαραστάσεις Ζωιτσάκος Σωτήρης Προτυποποίηση Προβλημάτων με Παραβολικές Μερικές Διαφορικές Εξισώσεις Γρηγορίου Μαρία Το Μοντέλο της Ζυγαριάς και η Χρήση τηςαπό τους Καθηγητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Διδασκαλία της Έννοιας της Εξίσωσης Κουλέτση Ειρήνη Συμπεριφορά των Δύο Φύλων στo Πλαίσιο της Αξιοποίησης ενός Εκπαιδευτικού Λογισμικού στα Μαθηματικά της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γραμμένος Δελιγκ

Συγχαρητήρια στους διακριθέντες Μεσσήνιους του διαγωνισμού ΘΑΛΗΣ της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας

Ως καθηγητής , γονέας, Μεσσήνιος, Μαθηματικός και βεβαίως ως Πρόεδρος του Παραρτήματος της ΕΜΕ εκ μέρους όλου του Δ.Σ., , συγχαίρω θερμώς τους μαθητές και τις οικογένειές τους για την σπουδαία αυτή διάκριση. Πάντα τέτοια, αλλά κυρίως πάντα αγώνας και προσπάθεια για τα ωραία και η ευόδωση των προσπαθειών θα έλθει και αυτή και πράγματι, συνήθως έρχεται. Τα μαθηματικά είναι μια ύψιστη πολιτισμική επίτευξη του ανθρωπίνου πνεύματος και η με αγάπη ενασχόληση με αυτά, φτιάχνει χαρακτήρες, ανθρώπους σωστούς, ανθρώπους χρήσιμους, ανθρώπους με ιδανικά, ανθρώπους ενδιαφέροντες και φιλοσοφημένους. Ανθρώπους που χρειάζονται οι Κοινωνίες για να προοδεύσουν. Καλά Χριστούγεννα και Καλή Πρωτοχρονιά σε όλους, με υγεία και χαρά! Γιάννης Π. Πλατάρος  Μαθηματικός -Οικονομολόγος. Μ.edu στη Διδακτική & Μεθοδολογία των Μαθηματικών. Επιμορφωτής Β΄επιπέδου στις ΤΠΕ στα Μαθηματικά. ΤΑΧΗ ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ ΣΧΟΛΕΙΟ Β' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΒΛ

Eπίσημα αποτελέσματα εκλογών δήμου Μεσσήνης 2010 από το πρωτοδικείο

Eπίσημα αποτελέσματα εκλογών δήμου Μεσσσήνης 2010 από το πρωτοδικείο.

Η διδακτική αξιοποίηση του λογισμικού Sketchpad στην διδασκαλία των Γεωμετρικών Απεικονίσεων στο επίπεδο

Γιάννης Πλατάρος : Η διδακτική αξιοποίηση του λογισμικού Sketchpad στην διδασκαλία των Γεωμετρικών Απεικον...

Χρόνια Πολλά επί τω νέω έτει...ΒΙΑ!

Χρόνια Πολλά επί τω νέω έτει ΒΙΑ

Πώς οι Πανελλήνιες εξετάσεις, καθορίζουν το περιεχόμενο του Προγράμματος Σπουδών, του Γιάννη Π. Πλατάρου

Εικόνα
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ 16/12/2010 - 08:10 Πώς οι Πανελλήνιες εξετάσεις,   καθορίζουν το περιεχόμενο του Προγράμματος Σπουδών. του Γιάννη Π. Πλατάρου Μαθηματικού   Εκ πρώτης όψεως, η ύπαρξη των Πανελλήνιων εξετάσεων, αλλά και ο τρόπος εξέτασης   φαίνεται να μην καθορίζει το ΑΠΣ , αφού αυτό καθορίζεται άνωθεν, ανεξάρτητα, από επί τούτω επιτροπές,    και εκ των προτέρων από κάθε εξέταση. Βεβαίως, αν   τα πράγματα ήταν όπως φαίνονταν, τότε όλοι θα ήταν επιστήμονες . Δεν υπάρχει ανεξαρτησία μεταξύ ΑΠΣ και Πανελληνίων. Δυστυχώς, εδώ έχουμε μια τέτοια παράξενη εξάρτηση. Αποτελεί πραγματικότητα, ότι οι Πανελλήνιες εξετάσεις έχουν μεγάλη θέση στο κοινωνικό γίγνεσθαι και όχι απλώς επηρεάζουν το αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών, αλλά ουσιαστικά το καθορίζουν ντε φάκτο . Αυτό για το οποίο θα επιχειρηματολογήσω, όλοι οι έμπειροι συνάδελφοι των Λυκείων το γνωρίζουν   ή τουλάχιστον θα έπρεπε να το γνωρίζουν,   αφού –καμιά φορά- η χρόνια, επαναλαμβανόμενη και καθεστηκυία στρέβλωση που προκαλούν οι Πανελλήν

4 ενιαίες διευθύνσεις εκπαίδευσης στην Μεσσηνία.

Σύμφωνα με μελέτη του ιδρύματος Τσάτσου , στον Νομό μας προτείνεται η ίδρυση τεσσάρω ΕΝΙΑΙΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (δηλ. πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας) ως ακολούθως: Μεσσηνίας (4) Δήμος Δυτικής Μάνης-Δήμος Καλαμάτας (2), Δήμος Μεσσήνης-Δήμος Οιχαλίας (1) , Δήμος Πύλου Νέστωρος-Δήμος Τριφυλίας (1) Γενικά, ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,  προτείνονται δύο σενάρια, ένα των οποίων είναι το παραπάνω. Τα δύο σενάρια αναφέρονται παρακάτω: ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ   Οι αρμοδιότητες μπορούν να υλοποιηθούν με δυο εναλλακτικούς τρόπους. Ο πρώτος τρόπος αναφέρεται σε έναν ετήσιο κύκλο εφαρμογής των σχετικών αρμοδιοτήτων με βάση έναν κεντρικά αποφασισμένο προγραμματισμό όσον αφορά τις ανάγκες σε προσωπικό, υποδομές και πόρους. Ο δεύτερος τρόπος περνάει τον ουσιαστικό προγραμματισμό στο επίπεδο της περιφέρειας. Σύμφωνα με αυτό το σενάριο η περιφερειακή διεύθυνση εκπαίδευσης εισηγείται στα όργανα διαβούλευσης που λειτουργούν στο επίπεδο αυτό, οργανώνει το σχετικό δημόσιο διάλογο και καταλήγε

Μαύρο χιούμορ(;) του ΥΠΔΒΜΘ σε σχέση με οδοιπορικά Συνεδρίου της ΕΜΕ στην Χαλκίδα,

Εικόνα
11/12/2010 - 10:15 του Γιάννη Πλατάρου. Μαθηματικού Πρόσφατα, το ΥΠΔΒΜΘ, απέστειλε την 149516/Γ2 /25-11-2010 εγκύκλιο όπου αναγνωρίζει 3 μέρες οδοιπορικά για το περατωθέν Συνέδριο της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας στην Χαλκίδα στις 19, 20 και 21 Νοεμβρίου. Όμως, όσοι πήγαν φέτος στην Χαλκίδα πήγαν με... .«χωρίς δαπάνη για  το Δημόσιο» όπως μονοτόνως γράφουν πλέον τα έγγραφα εγκρίσεως μετακινήσεων. Τί σημαίνει όμως η σύζευξη   «ορίζεται διαμονή μέχρι 3 μέρες οδοιπορικά και έξοδα» και «χωρίς δαπάνη για το Δημόσιο;» Την απάντηση στο φαινομενικά σόλοικο και αντιφατικό, την δίνει το ίδιο το έγγραφο, το οποίο παρακάτω γράφει «....εφ΄όσον έχει προβλεφθεί και υπάρχει σχετική πίστωση...» Τι λοιπόν θα πάρουν οι προστρέξαντες στο Συνέδριο στην Χαλκίδα με επίγνωση ότι πάνε «χωρίς δαπάνες του Δημοσίου;» Ας  δούμε τι έγινε:  Πιθανόν πέταξαν τις αποδείξεις διοδίων, αφού γνώριζαν εκ των προτέρων ότι δεν δικαιούνται αποζημιώσεως. Την απόδειξη του ξενοδοχείου όμως μάλλον την έχουν κρατήσε

Σε δύο ώρες η διαδρομή από Αθήνα για Καλαμάτα

Εικόνα
09/12/2010 - 17:03 Οι οδηγοί έχουν πλέον στη διάθεσή τους 113 χιλιόμετρα του ενιαίου αυτοκινητόδρομου «Μορέας» Tου Κασσιανόυ Τζέλη Ακόμα πιο κοντά στην Αθήνα είναι πλέον από χθες η Καλαμάτα μετά και την παράδοση του τμήματος Λεύκτρο-Παραδείσια του αυτοκινητοδρόμου Μορέας (Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα). Πρόκειται για τμήμα μήκους περίπου 5 χιλιομέτρων και είναι το τρίτο τμήμα του οδικού άξονα που παραδίδεται τον τελευταίο ενάμιση μήνα. Προηγήθηκαν το τμήμα Τρίπολη-Αθήναιο, το οποίο μάλιστα παραδόθηκε 8 μήνες πριν τη συμβατική του προθεσμία και ο ημικόμβος Αλφειού που συνδέει τον άξονα με την ευρύτερη περιοχή της Μεγαλόπολης. Πλέον είναι διαθέσιμα στους οδηγούς συνολικά 113 χιλιόμετρα ενιαίου έτοιμου αυτοκινητοδρόμου από την Κόρινθο έως τα Παραδείσια που βρίσκονται πολύ κοντά στα σύνορα των νομών Αρκαδίας και Μεσσηνίας. Εργασίες Οι εργασίες κατασκευής των υπολειπόμενων τμημάτων του οδικού άξονα συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς. Το υπόλοιπο μέρος του έργου μέχρι την Καλα

Η εικόνα των τριών τελευταίων ετών στις εκλογές της Α΄ΕΛΜΕ Μεσσηνίας.

Εικόνα
Αποτελέσματα Α΄ΕΛΜΕ Μεσσηνίας τα τρία τελευταία χρόνια 2008 , 2009, 2010 για όλες τις παρατάξεις. Τα φετινά αποτελέσματα είναι τα εξής: Η εφορευτική επιτροπή των εκλογών για το νέο διοικητικό και το νέο εποπτικό συμβούλιο της Α’ ΕΛΜΕ Μεσσηνίας, που διεξήχθησαν στις 8 Δεκεμβρίου στα γραφεία της Α’ ΕΛΜΕ ανακοινώνει τα αποτελέσματα με βάση το παρακάτω απόσπασμα από το πρακτικό των αρχαιρεσιών. Ακολουθεί απόσπασμα πρακτικού από τις περσινές αρχαιρεσίες για την πληρέστερη ενημέρωση όσων ενδιαφέρονται. Για το Διοικητικό Συμβούλιο Ψήφισαν:   329   Έγκυρα: 319   Άκυρα/Λευκά: 03/07 Έλαβαν σταυρούς προτίμησης ΔΑΚΕ (85 ψήφοι) Έδρες: 02 ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΙΟΣ - 31 ΓΕΩΡΓΙΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ - 48 ΚΑΚΟΥΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ - 25 ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - 38 ΚΥΡΙΑΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - 30 ΣΠΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - 17 ΤΣΙΜΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ - 30 και εξελέγησαν ως εξής: Γεωργιόπουλος Βασίλειος Κατσούλης Κωνσταντίνος ΠΑΣΚ   ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕ (116 ψήφοι) Έδρες: 02 ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ - 59 ΜΑΣΟΥΡΙΔΗΣ ΔΗ

5.043 εκπαιδευτικοί υπέβαλαν αιτήσεις συμμετοχής στην επιμόρφωση ΤΠΕ Β’ Επιπέδου…

Εικόνα
5.043 εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υπέβαλαν αιτήσεις συμμετοχής σε 416 προγράμματα επιμόρφωσης ΤΠΕ Β’ επιπέδου. Τα προγράμματα είναι εξάμηνης διάρκειας και ξεκινούν στις 13 Δεκεμβρίου 2010 σε Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης, σε όλους τους νομούς της χώρας . Σε προηγούμενες επιμορφωτικές περιόδους, περίπου 8.000 εκπαιδευτικοί έχουν ήδη παρακολουθήσει την επιμόρφωση αυτή . Στο περιεχόμενο της επιμόρφωσης ΤΠΕ Β’ επιπέδου περιλαμβάνονται οι βασικές αρχές αξιοποίησης των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη με έμφαση στο σχεδιασμό και εφαρμογή εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και σεναρίων με χρήση ΤΠΕ στην τάξη, η παιδαγωγική αξιοποίηση του διαδικτύου και των περιβαλλόντων γενικής χρήσης και διαχείρισης εκπαιδευτικού περιεχομένου (πχ. LMS , πλατφόρμες ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης), η αποδοτική χρήση και αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού και σύγχρονων εργαλείων και υπηρεσιών web 2.0 (πχ. blogs , wikis , podcasts , social networks ), καθώς και η εκπαιδ

Εφημερίδα "Ελευθερία Καλαμάτας" 23/09/2010

Εικόνα
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑ – ΡΙΖΟΜΥΛΟΣ ME 6 ΓΕΦΥΡΕΣ & 11 ΚΟΜΒΟΥΣ Τετράιχνος μήκους 15 χιλιομέτρων, με διαχωριστικό στη μέση και πλάτος 17 μέτρα, θα είναι ο νέος δρόμος Καλαμάτα - Ριζόμυλος. Θα έχει 6 γέφυρες και 11 ισόπεδους κόμβους, ενώ θα συνδέεται με ένα δίκτυο παράπλευρων και κάθετων δρόμων μήκους 16 χιλιομέτρων για να εξασφαλίζεται η πρόσβαση σε παρακείμενες ιδιοκτησίες. Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 52 εκ. ευρώ, ενώ θα απαιτηθούν 500.000 ευρώ για έργα περιβαλλοντικής προστασίας. Σε ένα τμήμα 2,7 χιλιομέτρων μεταξύ Βελίκας και Ανάληψης μετατοπίζεται κατά 170 μέτρα βορειότερα της αρχιής. Ο δρόμος αρχίζει από τα φανάρια της Νέας Εισόδου και καταλήγει 200 μέτρα ανατολικά του Ριζόμυλου. Τα στοιχεία αυτά περιλαμβάνονται στη συμπληρωματική μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων, η οποία έφθασε στη Νομαρχία και δίνεται προθεσμία για την υποβολή ενστάσεων μέχρι τις 22 Οκτωβρίου. Αναλυτικότερα: Προβλέπονται 6 γέφυρες συνολικού μήκους περί