Παρουσιάσεις Εργασιών
27oυ Πανελλήνιου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας
Μαθηματικά & Παραστατικές Τέχνες Μπάκα Πανωρέα | |
Όρια, Φράγματα, Σημεία Συσσώρευσης και άλλα Επικίνδυνα Πράγματα Μεγάλου Φωτεινή | |
Οι Νέες Τεχνολογίες και η Μέθοδος Project στη Διδασκαλία της Στατιστικής Αθανασιάδης Ηλίας ● Στέφος Στάθης ● Γιαλαμάς Βασίλης ● Τσολακίδης Κώστας | |
Αντιλήψεις Μελλοντικών Καθηγητών Μαθηματικών για Ρητούς Αριθμούς με Δυο Δεκαδικές Αναπαραστάσεις Ζωιτσάκος Σωτήρης | |
Προτυποποίηση Προβλημάτων με Παραβολικές Μερικές Διαφορικές Εξισώσεις Γρηγορίου Μαρία | |
Το Μοντέλο της Ζυγαριάς και η Χρήση τηςαπό τους Καθηγητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Διδασκαλία της Έννοιας της Εξίσωσης Κουλέτση Ειρήνη | |
Συμπεριφορά των Δύο Φύλων στo Πλαίσιο της Αξιοποίησης ενός Εκπαιδευτικού Λογισμικού στα Μαθηματικά της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γραμμένος Δελιγκάς | |
Οι Μαθηματικοί Χθες, Σήμερα, Αύριο Χριστόπουλος Παναγιώτης ● Σκλάβου Ελένη | |
Ποσοδεικτικές Προτάσεις και Θέματα Τύπου: Σωστό - Λάθος Κυριακόπουλος Αντώνης | |
Η Διδακτική Αξιοποίηση του Λογισμικού Sketchpad στην Διδασκαλία των Γεωμετρικών Απεικονίσεων στο Επίπεδο. Πλατάρος Γιάννης | |
Δραστηριότητες Συγκεκριμένων Καταστάσεων και Συνεντεύξεις ως Εργαλεία για τη Διερεύνηση των Αντιλήψεων και Γνώσεων του Καθηγητή των Μαθηματικών: Παραδείγματα από την Άλγεβρα και την Ανάλυση. Ναρδή Έλενα | |
Η Εξέλιξη της Γνώσης μιας Εκπαιδευτικού κατα τη Διδασκαλία της Κατασκευής Προβλήματος. Γεωργιάδου-Καμπουρίδη Βαρβάρα ● Μπαρτζάκλη Μαριάννα | |
Παίζουμε Μαθηματικά ? Απλακίδης Ιωάννης | |
Σχόλια