Παρουσιάσεις Εργασιών
27oυ Πανελλήνιου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας
| Μαθηματικά & Παραστατικές Τέχνες Μπάκα Πανωρέα | |
| Όρια, Φράγματα, Σημεία Συσσώρευσης και άλλα Επικίνδυνα Πράγματα Μεγάλου Φωτεινή | |
| Οι Νέες Τεχνολογίες και η Μέθοδος Project στη Διδασκαλία της Στατιστικής Αθανασιάδης Ηλίας ● Στέφος Στάθης ● Γιαλαμάς Βασίλης ● Τσολακίδης Κώστας | |
| Αντιλήψεις Μελλοντικών Καθηγητών Μαθηματικών για Ρητούς Αριθμούς με Δυο Δεκαδικές Αναπαραστάσεις Ζωιτσάκος Σωτήρης | |
| Προτυποποίηση Προβλημάτων με Παραβολικές Μερικές Διαφορικές Εξισώσεις Γρηγορίου Μαρία | |
| Το Μοντέλο της Ζυγαριάς και η Χρήση τηςαπό τους Καθηγητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Διδασκαλία της Έννοιας της Εξίσωσης Κουλέτση Ειρήνη | |
| Συμπεριφορά των Δύο Φύλων στo Πλαίσιο της Αξιοποίησης ενός Εκπαιδευτικού Λογισμικού στα Μαθηματικά της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γραμμένος Δελιγκάς | |
| Οι Μαθηματικοί Χθες, Σήμερα, Αύριο Χριστόπουλος Παναγιώτης ● Σκλάβου Ελένη | |
| Ποσοδεικτικές Προτάσεις και Θέματα Τύπου: Σωστό - Λάθος Κυριακόπουλος Αντώνης | |
| Η Διδακτική Αξιοποίηση του Λογισμικού Sketchpad στην Διδασκαλία των Γεωμετρικών Απεικονίσεων στο Επίπεδο. Πλατάρος Γιάννης | |
| Δραστηριότητες Συγκεκριμένων Καταστάσεων και Συνεντεύξεις ως Εργαλεία για τη Διερεύνηση των Αντιλήψεων και Γνώσεων του Καθηγητή των Μαθηματικών: Παραδείγματα από την Άλγεβρα και την Ανάλυση. Ναρδή Έλενα | |
| Η Εξέλιξη της Γνώσης μιας Εκπαιδευτικού κατα τη Διδασκαλία της Κατασκευής Προβλήματος. Γεωργιάδου-Καμπουρίδη Βαρβάρα ● Μπαρτζάκλη Μαριάννα | |
| Παίζουμε Μαθηματικά ? Απλακίδης Ιωάννης |  |
Σχόλια