Μια «λεπτομέρεια» για τον δρόμο Ριζόμυλος -Μπούκα -Καλαμάτα.

Τις προεκλογικές αντιπαραθέσεις τις ξέρουν όλοι. Την πολιτική σπέκουλα, ομοίως. Τον χυδαίο λαϊκισμό, όλοι. Τα καραγκιοζιλίκια στο Δημοτικό Συμβούλιο, επίσης τα γνωρίζουν όλοι. Τέλος πάντων πέρασαν οι εκλογές....
Προεκλογικά βεβαίως μου δόθηκε η δυνατότητα να συζητήσω με κόσμο, ιδιοκτήτες, αντιφρονούντες κτλ. Δέχθηκα τις πιο αντιφαντικές πληροφορίες που υπάρχουν! Έπαθα σόκ! Ιδιοκτήτης μου ορκίζετο ότι «έτσι είναι όπως στα λέω!....» Όταν του αντέτεινα ότι «δεν μου φαίνονται και πολύ σωστά αυτά  που λές» μου αντιγύριζε την πολύχρονη ενασχόλησή του με το θέμα που αφορούσε την περιουσία του! Εκεί πήγαινα πάσο, αλλά βεβαίως κατέφευγα στα φώτα επαϊόντων οι οποίοι με διαβεβαίωναν ότι επρόκειτο για φανατασίωσεις!.... Σκέτη τρέλα δηλαδή!...... Δεν θα αναφερθώ όμως σε αυτό! ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ!
Αφορά το διάζωμα, το χώρισμα του δρόμου, το σύνορο των δύο κατευθύνσεων. Δεν είναι διπλή γραμμή, αλλά δεν είναι και πράσινο τύπου «νέα είσοδος Καλαμάτας» Τί είναι; μου είπαν ότι είναι διαζωμα , διαχωριστικό στηθαίο, τύπου Νέας Υερσέης (Νιού Τζέρσεϋ) Αυτό έχει περάσει ΟΜΟΦΩΝΑ από το Δημοτικό Συμβούλιο. 
Να αναφέρω ευθύς αμέσως,  τι θέλω να σχολιάσω . 
Το διαχωριστικό διάζωμα τύπου Νέας Υερσέης , είναι ένα διάζωμα με διατομή ανάποδου "Υ" . Μαθαίνοντάς το έμεινα άφωνος! έψαξα να το βρω στο διαδίκτυο (βλέπε φωτογραφία) Σκέφθηκα λοιπόν  τα εξής:
1. Ο δρόμος πρέπει να έχει κάποιο διαχωριστικό , αλλιώς δεν χρηματοδοτείται και αν δεν χρηματοδοτηθεί, δεν  θα γίνει ποτέ! (Το δεχόμαστε, έτσι όντως είναι, το διεσταύρωσα πολλαπλώς.)
2. Ο δρόμος πρέπει να έχει διαχωριστικό, για λόγους προστασίας της ζωής  . (Είναι μια μεγάλη αλήθεια, θα υπάρχει όριο το 80 και θα πηγαίνουν με 120, με την ίδια λογική της νέας εισόδου Καλαμάτας που έχει όριο το 50 , αλλά όλοι πάνε με 80) 
3. Τα 1. και 2. είναι βέβαια,ισχύουν, είναι αληθή,  το καρατσεκάρισα.....
4. Μπορεί να γίνει διάζωμα όπως έκανε ο Μπένος στην νέα είσοδο Καλαμάτας ; Η απάντηση είναι «πιθανόν» Γιατί πιθανόν; Διότι ακόμα τα 2-3 μέτρα αυξάνουν το κόστος του δρόμου ακόμα περισσότερο και κάνουν προβληματική την χρηματοδότησή του! Να το δεχθούμε αυτό; Το δέχομαι. (Δεν έχω ακούσει κανένα προβληματισμό επί αυτού ΠΟΤΕ!) Να δεχθούμε ότι το χαμηλό διάζωμα δεν θα αποθαρρύνει πεζούς να κάνουν κάθετες εφορμήσεις διαπέρασης και να έχουμε δυστυχήματα; ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ! και τώρα το ΚΡΙΣΙΜΟ ΕΡΩΤΗΜΑ: 
Υπάρχει διάζωμα διαχωριστικό ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΑΣ ΥΕΡΣΕΗΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΑΣΙΝΟΥ;
Απάντηση:
Βεβαίως και υπάρχει και όλοι το έχουμε δει στην Αθηνών -Κορίνθου. ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΠΛΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ Προσφέρει την ίδια (και καλύτερη) προστασία στους οδηγούς και τους πεζούς ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ για κόκκινες πικροδάφνες και ανά 35 μέτρα φοινικοειδή πιτσάρδια . Άψογη συμπεριφορά στην αλμύρα της θάλασσας και άψογη συμπεριφορά στους επικρατούντες δυνατούς βορείους και νοτίους ανέμους. 
Γιατί κανείς δεν προέτεινε μια λύση που να εξασφαλίζει διαδρομή ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΥ ΚΑΛΛΟΥΣ  , ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΚΡΥΨΗ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΧΘΙΟΥΣ;
Θα προτιμούσα να μην δώσω απάντηση στο παραπάνω ....ημιρητορικό(!)  ερώτημά μου και να το απαντήσετε μόνοι σας, βάζοντας την προσωπική σας λεκτική χροιά στα άρρητα...ρήματα που θα εκστομίσετε!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΡΙΤΗ συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

συνέχεια σε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (μη υποδειγματικές) απαντήσεις σε μελέτες περίπτωσης για υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών μονάδων.

Υποψήφιοι διευθυντές Σχολικών μονάδων: Θέμα 1ον Μελέτη περίπτωσης! (Θα εμπλουτίζεται καθημερινά με ενδεικτικές απαντήσεις)