ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ 16/12/2010 - 08:10 Πώς οι Πανελλήνιες εξετάσεις, καθορίζουν το περιεχόμενο του Προγράμματος Σπουδών. του Γιάννη Π. Πλατάρου Μαθηματικού Εκ πρώτης όψεως, η ύπαρξη των Πανελλήνιων εξετάσεων, αλλά και ο τρόπος εξέτασης φαίνεται να μην καθορίζει το ΑΠΣ , αφού αυτό καθορίζεται άνωθεν, ανεξάρτητα, από επί τούτω επιτροπές, και εκ των προτέρων από κάθε εξέταση. Βεβαίως, αν τα πράγματα ήταν όπως φαίνονταν, τότε όλοι θα ήταν επιστήμονες . Δεν υπάρχει ανεξαρτησία μεταξύ ΑΠΣ και Πανελληνίων. Δυστυχώς, εδώ έχουμε μια τέτοια παράξενη εξάρτηση. Αποτελεί πραγματικότητα, ότι οι Πανελλήνιες εξετάσεις έχουν μεγάλη θέση στο κοινωνικό γίγνεσθαι και όχι απλώς επηρεάζουν το αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών, αλλά ουσιαστικά το καθορίζουν ντε φάκτο . Αυτό για το οποίο θα επιχειρηματολογήσω, όλοι οι έμπειροι συνάδελφοι των Λυκείων το γνωρίζουν ή τουλάχιστον θα έπρεπε να το γνωρίζουν, αφού –καμιά φορά- η χρόνια, επαναλαμβανόμενη και καθεστηκυία στρέβλωση που προκαλούν οι Πανελλήν