Αναρτήσεις

23/11/2010 ΕΝΑΡΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ - ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ

23/11/2010 ΕΝΑΡΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ - ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Από σήμερα, Τρίτη 23/11/2010 και μέχρι την Τετάρτη 01/12/2010 στις 2:00 μμ, καλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί , να ενημερώνονται για τα επιμορφωτικά προγράμματα της ειδικότητάς τους που θα υλοποιηθούν στην περιοχή τους κατά τη 2η επιμορφωτική περίοδο (Δεκέμβριος 2010 – Ιούνιος 2011) και να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος (MIS) της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ (2007-2013), η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της  Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://b-epipedo2.cti.gr/mis , με χρήση των κωδικών που τους είχαν αποδοθεί κατά την πιστοποίησή τους στο Α’ Επίπεδο. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι εκπαιδευτικοί της Πρω

Ένα απλό παράδειγμα της απόλυτης παράνοιας των Καταλήψεων:

Αντιγράφω είδηση από το Αλφαβήτα: Κατάληψη στο ΕΠΑΛ Πλωμαρίου, επειδή έχουν κενά και ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑ! Δηλαδή: (Αποκωδικοποιώ) Δεν κάνω μάθημα, διαμαρτυρόμενος, γιατί δεν μου στέλνετε καθηγητές να κάνω μάθημα! Αλλη ισοδύναμη διατύπωση: Επειδή με έχετε παραμελημένο και αδιαφορείτε για μένα, αδιαφορώ και γω για τον εαυτό μου! ΕΠΑΛ Πλωμαρίου: Κατάληψη γιατί το σχολείο ακόμη υπολειτουργεί 23/11/2010 - 13:41 Σε κατάληψη προχώρησαν οι μαθητές του ΕΠΑΛ Πλωμαρίου, καθώς τελειώνει ο Νοέμβρης και το σχολείο του ακόμη υπολειτουργεί. Ξεπερνούν τις 40 ώρες τη βδομάδα τα κενά... Τα κενά υπάρχουν γιατί δε γίνονται διορισμοί, γιατί δεν ξεβολεύονται "κάποιοι" κλπ. Υπάρχουν μόνο υποσχέσεις άνευ περιεχομένου και κούφια, μεγάλα λόγια των διοικούντων. Χωρίς να λείπει το ενδιαφέρον της αστυνομίας. Αυτό είναι το σχολείο στην εποχή ΠΑΣΟΚ-ΕΕ-ΔΝΤ. Με λογοκοπία όμως και καταστολή δε λειτουργούν τα σχολεία. Είναι ώρα αλληλεγγύης στους μαθητές και δράσης για ένα σχολείο αναγκών, δικαιωμάτ

Επίσημα αποτελέσματα ΚΥΣΔΕ και ΑΠΥΣΔΕ σε Πελοπόννησο

ΑΠΥΣΔΕ 2010 Πελοποννήσου ΚΥΣΔΕ 2010 Πελοποννήσου ΚΥΣΔΕ 2010 ανα υποψήφιο Πελοποννήσου ΑΠΥΣΔΕ Πελοποννήσου 2010 ανα υποψήφιο

Η διδακτική αξιοποίηση του λογισμικού Sketchpad στην διδασκαλία των Γεωμετρικών Απεικονίσεων στο επίπεδο

Εικόνα
Η διδακτική αξιοποίηση του λογισμικού Sketchpad στην διδασκαλία των Γεωμετρικών Απεικονίσεων στο επίπεδο. Πλατάρος Ιωάννης Εργασία 2ου Συνεδρίου Ημαθίας

Οι σταυροί του Στάθη σε Μεσσήνη , ανά υποψήφιο και Περιφέρεια.

Τώρα που έχουν ανακοινωθεί επισήμως τα αποτελέσματα σταυροδοσίας, πρέπει να σχολιάσουμε το προσωπικό αποτέλεσμα, παρ΄ότι ήταν γνωστό αρκετό καιρό πριν. Επίσης, έχει ξανασχολιασθεί.  Σχόλιο: Απόλυτη ευαρέσκεια για το αποτέλεσμα και ευγνωμοσύνη για τους σταυρωτές. Πάντα σε σχέση με τις σταθερές όπου διεξάγονται οι κλογές όλα τα χρόνια, παντού και πάντα. Ένα ακόμη πραγματικό ευχαριστώ για κάθε έναν που με τίμησε με τον σταυρό προτίμησής του.  Επίσης, να αναπέμψω τους «σιχτιρμούς μου» προς πάντες τους απέχοντες των εκλογών για τα τερατούργήματά τους. Όλα εδώ πληρώνονται τάχα μου ξύπνιοι του καναπέ που έχετε ως «άποψη» την αποχή. Είστε αχρείοι κατά τον Θουκυδίδη και φαίνεστε.... Για να μην χαλάσω το σημείωμα, ευχαριστώ πάντες τους συμμετέχοντες στην εκλογή αντιπροσώπων , ακόμα και τους εκβιασθέντες, χρηματισθέντες, δωροδοκιθέντες, παράφρονες, ανρρωνύοντες από εγκεφαλικό, υπερηλίκους, έχοντες γεροντική άνοια, βλάκες ηλιθίους κτλ. Πάντες οι ανωτέρω, τυγχάνουν  απειροπλασίως χρησιμότεροι πο

Συλλογή υπογραφών κατά του εξοβελισμού της αστρονομίας από το Λύκειο

Εικόνα
398   Signatures     ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ Μετά την έντονη διαμαρτυρία και την ζωηρή αποδοκιμασία προς το Υπουργείο Παιδείας, την οποία εξέφρασαν οι σύνεδροι του 1ου Πανελληνίου Αστρονομικού Συνεδρίου Νεολαίας, η οποία αφορούσε στο νέο σχέδιο προγράμματος της Β΄ και Γ΄ Λυκείου, από το οποίο όχι μόνο δεν συγκαταλέγεται το μάθημα της Αστρονομίας ως προαιρετικό μάθημα κατ’ επιλογήν, αλλά εξοβελίζεται όλως διόλου από τα μαθήματα του Λυκείου προχωρούμε στην ηλεκτρονική συλλογή υπογραφών με παραλήπτη το Υπουργείο Παιδείας και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Τα βασικά σημεία στα οποία εστιάζουμε το ενδιαφέρον και τα οποία επισημάνθηκαν στο συνέδριο του Βόλου είναι τα εξής: Petition: 1.- Το μάθημα της αστρονομίας είναι πολύ υποβαθμισμένο στην Ελλάδα και διδάσκεται μόνο στην 2α τάξη του Λυκείου και εκεί ως επιλεγόμενο, ενώ στις άλλες τάξεις και βαθμίδες εκπαιδεύσεως σποραδικά, πού και πού περιλαμβάνονται αστρονομικά θέματα, τελείως επιφαν

ΛΗΝΑΙΟΣ-ΦΩΤΙΟΥ = 40 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΛΦΑ

Εικόνα
ΝΤΑΡΙΟ ΦΟ = «Δεν πληρώνω..Δεν πληρώνω τίποτα..» Κλείνοντας 40 χρόνια στο Θέατρο ΑΛΦΑ, ο Στέφανος Ληναίος και η Έλλη Φωτίου, ξαναπαρουσιάζουν από την Τρίτη, 2 Νοέμβρη και κάθε Δευτέρα και Τρίτη, την πασίγνωστη πολιτική κωμωδία του Ντάριο Φο ( Βραβείο Νόμπελ 1997), «Δεν πληρώνω..Δεν πληρώνω..» Υπενθυμίζεται ότι το έργο αυτό πρωτοπαρουσιάστηκε στο ΑΛΦΑ, το 1979 και στη συνέχεια σε όλη την Ελλάδα. Ξαναπαίχτηκε το 1990 και το 2000, συμπληρώνοντας 1400 παραστάσεις. Σήμερα ξαναπαρουσιάζεται με τη νέα διασκευή του συγγραφέα και είναι περισσότερο επίκαιρο από κάθε άλλη φορά. Κι όπως λέει κι ο ίδιος: «Μ’αυτό το έργο θέλουμε να διηγηθούμε την ιστορία δυο οικογενειών, εργατικών ανθρώπων, που αγωνίζονται με μοναδικό τους όπλο την «ανυπακοή» τους ,ως Πολίτες, κόντρα στην παράλογη, σημερινή, κοινωνία..» Η παράσταση, αφιερώνεται σ’αυτή τη νέα στάση ζωής που προκαλεί, σήμερα, σε μεγάλες ομάδες συμπολιτών μας, η οικονομική και η ηθική κρίση που μαυρίζει τη ζωή μας

Ένα πολύ ενδιαφέρον κείμενο που κυκλοφορεί ένα μήνα στο διαδίκτυο.

Διαβάστε τι έγινε στην ελληνική οικονομία το 1843, συγκρίνετε το με το σήμερα και θα αντιληφθείτε τι συμβαίνει στην παγκόσμια και στην ελληνική ιστορία, ανεξαρτήτως εποχών, προσώπων και ονομάτων. Η σύγκριση, μόνο ανατριχίλα μπορεί να προκαλέσει. Έχουμε και λέμε: Το καλοκαίρι του 1843, η Ελλάδα έπρεπε να καταβάλει στις τράπεζες της Ευρώπης τα τοκοχρεολύσια παλιότερων δανείων που είχε πάρει η χώρα. Δυστυχώς τα λεφτά δεν είχαν πάει σε υποδομές που θα βοηθούσαν την κατεστραμένη ελληνική οικονομία, αλλά είχαν σπαταληθεί στους εμφυλίους της επανάστασης και στα λούσα του παλατιού και των Βαυαρών συμβούλων του στέμματος. (Σας θυμίζει τίποτα;) Οι τόκοι που έπρεπε να καταβάλλονται κάθε χρόνο ήταν 7 εκατομμύρια δραχμές και ισοδυναμούσαν με το μισό τών συνολικών εσόδων του ελληνικού κράτους που έφταναν μετά βίας τα 14 εκατομμύρια ετησίως. Στην πραγματικότητα, με την καταβολή των τόκων δεν περίσσευε τίποτα να επενδυθεί προς όφελος του ελληνικού λαού. (Αυτό μήπως;) Την άνοιξη του 1

Η ορθή καταγραφή διάφορων τυποποιημένων εκφράσεων.

Ορθή καταγραφή φράσεων 1 Καθημερινά τόσο στον προφορικό όσο και στο γραπτό λόγο χρησιμοποιούμε φράσεις που προέρχονται α)από την αρχαία ελληνική (π.χ φείδου χρόνου, μηδέν άγαν,κλπ.) ,β) από την Αγία Γραφή(δεύρο έξω, επί τον τύπον των ήλων,νυν απολύεις τον δούλον σου, Δέσποτα,κλπ.) και γ)από τη λόγια παράδοση(εν κατακλείδι,επ’αυτοφώρω,κλ� �.).Πολλές φορές αυτές οι φράσεις ακριβώς επειδή αποτελούν «απολιθώματα» στο νεοελληνικό λόγο δε χρησιμοποιούνται σωστά,δηλ είτε είναι ανορθόγραφες{χαρακτηριστι� �ή πε-ρίπτωση τα «εν πασει περιπτώσει» (το σωστό είναι «εν πάσΗ περιπτώσει»), »δόξα το Θεό»(το σωστό είναι «δόξα τΩ θεΩ»,κλπ.},είτε είναι λανθασμένες συντακτικά(π.χ πολλοί λένε «νους υγιής εν σωματι υγιές» ,αντί για το ορθό «νους υγιής εν σώματι υγιΗ»).Αρα μια καταγραφή μερικών τέτοιων φράσεων ίσως μας «γλιτώσει» από μερικά κωμικοτραγικά σφάλματα που βλέπουμε και ακούμε κάθε μέρα γύρω μας. Οι φράσεις φυσικά δε θα παρατεθού